• Omdat deze heterd z'n eigen fantopic verdiend en ik het min of meer aan iemand beloofd had; ziehier:
    Het Grote Finnick Fantopic


    Nu zijn er, enkel omdat ik moet van m'n innerlijke zelf, ook een paar afspraken omtrent spoilers en bitchfights. Over het eerste: spoilers horen onder spoilerknopjes, niet in het openbaar zomaar op onze mooie witte achtergrond. Dat tweede is ten allen tijde toegestaan, zolang het bij een bitchfight blijft. Ruzies zijn niet toegestaan, dat verziekt de sfeer (cat)
    Anyhow, in dit topic aanbidt iedereen Finnick, no discussion possible. Net zoals het niet toegestaan is suikerklontjes te weigeren. Bedankt.






    Sugar cubes:
    - Grohl
    - Usha
    - Caim
    - Cozart
    - Bergling
    - Keaton
    - Gilbertson
    - SherIock
    - Marriemar
    - Godric
    - BastiIIe
    - Orenda
    - Rawiyah
    - Celebration
    - AnnaxElsa
    - Took
    - Tomas
    - LeMockingjay
    - Aldea

    District 4-stories




    NAAMSVERANDERINGEN DOORGEVEN, AUB!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 21:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cozart schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn zou ik het jammer vinden als ze 'm niet dood laten gaan. Omdat het dan gewoon hetzelfde blijft als het boek, ook al heeft Suzanne Collins er dan spijt van gehad. En wat BastiIIe zegt, het geeft weer wat meer spanning en *effie voice*I just love that.


    Dat maakt van een slecht (bij nood aan beter woord, echt slecht is het niet), een goed boek. Het was niet nodig Finnick te laten doodgaan, en spanning was er op dat al helemaal niet (': "En toen zag ik hoe Finnick door de mutilanten verscheurd werd..." of zoiets. BAM! Verder in het boek nog twee zinnen over Finnick, yeah right (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Dat maakt van een slecht (bij nood aan beter woord, echt slecht is het niet), een goed boek. Het was niet nodig Finnick te laten doodgaan, en spanning was er op dat al helemaal niet (': "En toen zag ik hoe Finnick door de mutilanten verscheurd werd..." of zoiets. BAM! Verder in het boek nog twee zinnen over Finnick, yeah right (':


    Daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik zie wel wat ze er van maken. (:


    Do what people say you can't.

    BastiIIe schreef:
    Oooeh, hij is zo een leuk personage!
    Die scène uit Mockingjay waarbij hij een extreem rare pose'striked' en tegen Katniss zegt: "See something you like?" (Of iets in die trance) vind ik nog steeds zo geweldig :'D Omdat ik hem gewoon al voor me zag in zo een ziekenhuis 'jurk' ahahaha.
    Ben wel benieuwd of ze dat prostitutie gedeelte in de film gaan laten zien, aangezien dat misschien toch wel wat heftig over kan komen op 12 jarigen. Ah well, ik kijk iig wel uit naar de film, zolang het maar beter wordt dan het boek. Die was wat saai vond ik.


    Wacht. Welke?


    :)

    Gilbertson schreef:
    (...)

    Wacht. Welke?


    " If a victor is considered highly desirable, they may be forced to become a pawn in Capitol politics, as was the case with Finnick Odair and Cashmere as they were was used as a sexual bargaining chip by President Coriolanus Snow. Victors are also usually forced to take on special personalities; such as Finnick's flirtaciousness, or Katniss and Peeta's inseparable love"


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volunteer as Finnick lover <3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    I mean if they keep Peeta's leg, they can keep Finnick alive too, right?
    Ik ga het heel raar vinden als ze Finnick laten leven, want hij hoort dood te gaan. Het had toch ook raar geweest als Seneca Crane niet dood was gegaan?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MY TOPICS DIT IS GEWELDIG!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    MY TOPICS DIT IS GEWELDIG!


    Ik veronderstel dat ik je erbij MOET zetten? (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mehh we need more story's about Finnick!


    Alleen maar tranen van geluk

    Hahaha omfg ik kwam net dit tegen:


    Toen ik in de bios kwam en dit hoorde/zag zat ik echt zo van: Aaawutsj, pijnlijk!
    Wat Katniss zegt kan echt niet als je ebdenkt wat FInnick van het Capitol moest :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TaurieI schreef:
    (...)

    Doet hij ook niet (': Dit staat letterlijk in het boek:
    "A hovercraft marked with the Capitol's seal materializes directley over the barricaded children."


    True, maar later verteld Snow dat het een gekaapte hovercraft was en dat ze niet meer tegen elkaar zouden liegen, etc. Die scéne gebeurt in de 'rozenkamer' van Snow, als de oproer eenmaal voorbij is. En dan is het up to Katniss: Gale of Snow? Maar ze kan niet meer naar Gale kijken zonder aan Prim te denken. Ik vind dat aspect heel realistisch van Collins -Katniss' trauma wat Gale betreft - 'k vond het wel echt triest. Uit elkaar gescheurd door de oorlog.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 22:12 ]


    Tijd voor koffie.

    Shippen jullie Fannie? (Finnick+Annie)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Shippen jullie Fannie? (Finnick+Annie)


    Jup. c:


    Danmarks Dynamite.

    Zullen we onze fans niet gewoon de suikerklontjes noemen (:
    Ik ben trouwens zeer verontwaardigd dat ik nog niet op de lijst sta, foei.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    Zullen we onze fans niet gewoon de suikerklontjes noemen (:
    Ik ben trouwens zeer verontwaardigd dat ik nog niet op de lijst sta, foei.


    Dat is like, het beste idee ever

    SUIKERKLONTJES FTW


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.