• Omdat deze heterd z'n eigen fantopic verdiend en ik het min of meer aan iemand beloofd had; ziehier:
    Het Grote Finnick Fantopic


    Nu zijn er, enkel omdat ik moet van m'n innerlijke zelf, ook een paar afspraken omtrent spoilers en bitchfights. Over het eerste: spoilers horen onder spoilerknopjes, niet in het openbaar zomaar op onze mooie witte achtergrond. Dat tweede is ten allen tijde toegestaan, zolang het bij een bitchfight blijft. Ruzies zijn niet toegestaan, dat verziekt de sfeer (cat)
    Anyhow, in dit topic aanbidt iedereen Finnick, no discussion possible. Net zoals het niet toegestaan is suikerklontjes te weigeren. Bedankt.






    Sugar cubes:
    - Grohl
    - Usha
    - Caim
    - Cozart
    - Bergling
    - Keaton
    - Gilbertson
    - SherIock
    - Marriemar
    - Godric
    - BastiIIe
    - Orenda
    - Rawiyah
    - Celebration
    - AnnaxElsa
    - Took
    - Tomas
    - LeMockingjay
    - Aldea

    District 4-stories




    NAAMSVERANDERINGEN DOORGEVEN, AUB!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 21:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    Danmarks Dynamite.

    Meh, I'm in.


    :)

    Keaton schreef:
    Can I like join? c:


    •*• Lululu •*•

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Het feit dat Prim dood ging liet me zo hard huilen, ik zag het niet aankomen.
    Maar waar ik nog steeds niet uit ben; heeft Gale er nou voor gezorgd dat ze dood is/was of niet?

    Ik kijk gewoon uit naar de volgende twee delen, Catching Fire was heel goed verfilmd dus ik ben benieuwd naar de laatste twee. Zeker omdat Mockingjay nogal depressief is inderdaad.


    Het is best lullig, want all over the internet wordt er gedaan alsof Gale Prim heeft vermoord, maar dit is wat er wordt verteld:
    Katniss noch Gale weet van wie de hovercraft was waarin de bommen zaten die Prim vermoordde, en dat zullen ze ook nooit weten.

    Ik wil graag op de lijst trouwens. Sherlock, de L is een I.


    Tijd voor koffie.

    SherIock schreef:
    (...)

    Het is best lullig, want all over the internet wordt er gedaan alsof Gale Prim heeft vermoord, maar dit is wat er wordt verteld:
    Katniss noch Gale weet van wie de hovercraft was waarin de bommen zaten die Prim vermoordde, en dat zullen ze ook nooit weten.

    Ik wil graag op de lijst trouwens. Sherlock, de L is een I.

    Aha, dat verklaard een hoop. Ik snapte het al niet meer toen ik alles op internet las, maar nu je het zegt; inderdaad.


    Ik vind dat Collins meer boeken had moeten schrijven, ze had deze verhaallijn nog heel erg kunnen uitwerken want in de arena is zoveel mogelijk. Maar dat zeg ik ook van de Harry Potter boeken; I want moreeeeee.

    Count me in!!!


    Alleen maar tranen van geluk

    SherIock schreef:
    (...)

    Het is best lullig, want all over the internet wordt er gedaan alsof Gale Prim heeft vermoord, maar dit is wat er wordt verteld:
    Katniss noch Gale weet van wie de hovercraft was waarin de bommen zaten die Prim vermoordde, en dat zullen ze ook nooit weten.

    Ik wil graag op de lijst trouwens. Sherlock, de L is een I.


    Doet hij ook niet (': Dit staat letterlijk in het boek:
    "A hovercraft marked with the Capitol's seal materializes directley over the barricaded children."


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hmm, er is een rumoer gaande op tumblr dat hij niet sterft in Mockingjay omdat Suzanne Collins spijt heeft van het feit dat ze hem liet sterven in de boeken. *Hoopt heel erg dat het waar is*


    Because I love him, do I need another reason?

    Oooeh, hij is zo een leuk personage!

    Die scène uit Mockingjay waarbij hij een extreem rare pose'striked' en tegen Katniss zegt: "See something you like?" (Of iets in die trance) vind ik nog steeds zo geweldig :'D Omdat ik hem gewoon al voor me zag in zo een ziekenhuis 'jurk' ahahaha.
    Ben wel benieuwd of ze dat prostitutie gedeelte in de film gaan laten zien, aangezien dat misschien toch wel wat heftig over kan komen op 12 jarigen. Ah well, ik kijk iig wel uit naar de film, zolang het maar beter wordt dan het boek. Die was wat saai vond ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bergling schreef:
    Hmm, er is een rumoer gaande op tumblr dat hij niet sterft in Mockingjay omdat Suzanne Collins spijt heeft van het feit dat ze hem liet sterven in de boeken. *Hoopt heel erg dat het waar is*


    Laaaame.
    Dat is juist zo een lekker heftig moment die nog wat emoties bij je oproept.


    TaurieI schreef:
    (...)

    Doet hij ook niet (': Dit staat letterlijk in het boek:
    "A hovercraft marked with the Capitol's seal materializes directley over the barricaded children."


    Hij had de technische shit van die hovercrafts en bommen oid ontworpen. Dus hij was indirect wel verantwoordelijk.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 17:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Bastille: moet ik je erbij zetten?(:
    @Bergling:

    Ik hoop zo hard dat ze dat echt gaan doen. Ik vond het boek... tja, naar slecht neigen. Het was niet slecht, maar om even heel eerlijk te zijn: het stuk in het Capitool ging te snel, ik was erdoor voordat ik het wist, en dat stuk in 13 was nu ook niet om over naar huis te schrijven...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha doe maar, vond hem één van de leukere personages (:
    Het zijn i'tjes trouwens.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 17:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil er heeeeel graag bij. (:

    Bergling schreef:
    Hmm, er is een rumoer gaande op tumblr dat hij niet sterft in Mockingjay omdat Suzanne Collins spijt heeft van het feit dat ze hem liet sterven in de boeken. *Hoopt heel erg dat het waar is*


    Om eerlijk te zijn zou ik het jammer vinden als ze 'm niet dood laten gaan. Omdat het dan gewoon hetzelfde blijft als het boek, ook al heeft Suzanne Collins er dan spijt van gehad. En wat BastiIIe zegt, het geeft weer wat meer spanning en *effie voice*I just love that.


    Do what people say you can't.

    Oh, oh. Count me in! (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "