• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 21:07 ]


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    (...)
    vet, waar heb je die vandaan?

    Internet, goed zoeken, ik weet de site niet meer helaas... is al een tijdje geleden dat ik die als grapje op mijn opa's deur had gehangen. Toen gaf hij hem aan mij terug en dus heb ik hem nu op mijn deur hangen. Binnenkort wil ik die sleutel kopen. weet jij een site waar hij goedkoop te krijgen is?


    Gold Gold

    Feanor schreef:


    Deze zou ik ook wel willen hebbe :D

    zalig


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:


    Deze zou ik ook wel willen hebbe :D


    hihi die is leuk ^^


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Internet, goed zoeken, ik weet de site niet meer helaas... is al een tijdje geleden dat ik die als grapje op mijn opa's deur had gehangen. Toen gaf hij hem aan mij terug en dus heb ik hem nu op mijn deur hangen. Binnenkort wil ik die sleutel kopen. weet jij een site waar hij goedkoop te krijgen is?

    Nee sorry, er zijn wel veel sites, maar welke goedkoop geen idee,

    Celebrian schreef op 19 feb 2014 - 19:49:
    Feanor schreef:



    Deze zou ik ook wel willen hebbe

    zalig

    er ontbreekt nog : And let us give advise like Elfs, because its dangerous


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik kom ook maar weer eens terug.
    Gadverdamme Ruzie met een klasgenoot, en daar kan ik nu een heel verhaal omheen gaan typen maar dat doe ik niet omdat ik het anders in Hobbit taal zou moeten typen, gezien het hier niks mee te maken heeft.
    Maar dan kom ik liever hier gezellig terug, zodat ik haar niet ga wurgen.
    in ieder geval kan ze van mij de pest krijgen, en nog wel wat meer oude ziektes die eigenlijk allang verdwenen zijn in nederland.(cat)

    In ieder geval -->

    naar haar, want ze is zo kinderachtig dat ze zich geen MBO niveau 3 tweede jaar student mag noemen.

    maar goed, ik ben dus terug:Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Tolkien schreef:
    hé, ik ben weer uit deze lijst. D:


    welke lijst???


    You can't touch music but music touch you

    Elmorria schreef:
    Ik kom ook maar weer eens terug.
    Gadverdamme Ruzie met een klasgenoot, en daar kan ik nu een heel verhaal omheen gaan typen maar dat doe ik niet omdat ik het anders in Hobbit taal zou moeten typen, gezien het hier niks mee te maken heeft.
    Maar dan kom ik liever hier gezellig terug, zodat ik haar niet ga wurgen.
    in ieder geval kan ze van mij de pest krijgen, en nog wel wat meer oude ziektes die eigenlijk allang verdwenen zijn in nederland.(cat)

    In ieder geval -->

    naar haar, want ze is zo kinderachtig dat ze zich geen MBO niveau 3 tweede jaar student mag noemen.

    maar goed, ik ben dus terug:Y)
    "
    Geef haar de zwarte adem


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    welke lijst???

    denk de hobbit lijst


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Internet, goed zoeken, ik weet de site niet meer helaas... is al een tijdje geleden dat ik die als grapje op mijn opa's deur had gehangen. Toen gaf hij hem aan mij terug en dus heb ik hem nu op mijn deur hangen. Binnenkort wil ik die sleutel kopen. weet jij een site waar hij goedkoop te krijgen is?


    ebay? kom je ver mee ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    welke lijst???


    Dé lijst.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tolkien schreef:
    hé, ik ben weer uit deze lijst. D:


    is aangepast je staat weer tussen de hobbit fans ^^


    You can't touch music but music touch you

    How dare you forget your creator? (cat)

    @Kauwgomjunky: Fenks. (:


    help

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    ebay? kom je ver mee ;-)

    zal eens kijken maar ik weet niet hoe ik mijn ouders moet vertellen dat ik die wil kopen... ze vinden dat soort dinge maar raar... en overdreven... en dan zou ik het met foto's moeten doen...


    Gold Gold

    Took schreef:
    (...)

    Dé lijst.


    Klinkt vrij onheispellend


    Hold me, cause I'm sure I'm hated, promiseses, they are overrated


    Hehe heel leuk plaatje, geen spoiler van de hobbit, maar wel een hobbit er in en hij is een beetje lang :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf