• NOG 7 TOT DE 100! :9~

    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan negentig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.






    Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat
    • Het Kletscafé GIF-wartopic!
    • Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • Barman • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Quaintrelle • Serveerster • 19
    Kelly • Ender • Karikatuurtekenaar • 17
    Rick • Finsceal • Gitarist / Webdesigner • 16
    Kim(sel) • Ewan • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19

    Verslaafden.
    Suuz • Mairimis • Alcoholistische stamgast • 16
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 14
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 15
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Tonkin • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Mahoganyverslaafde • 14
    Eva • Dulce • Koetjesreepverslaafde • 14
    Noa • Feaser • Muziekverslaafde • 13
    Leah • Latier • Schrijfverslaafde • 13
    Minke • Gomenasai • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Phallon • Stamgast • 18
    Emma • Maestum • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Internetverslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Coosje • Journals • Socialmediaverslaafde • 14
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13


    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.







    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Mikealson) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Vuelie) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Volde) en Erieka (Child) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Vuelie) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Vuelie) (bedenker van de naam), Jarne (VoIde) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Mikealson) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?


    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.
    ~ Feaser mag topic 94 !

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 18:53 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Neh, sorry toch niet. Ik ga maar eens slapen, ben echt kapot.

    Gawd mensen zijn zulke haters. Zij wilde een mening, ik gaf een mening over hoe ik het opvatte en allemaal kutreacties vliegen me om de oren. Sorry hoor, je kan toch ook rustig vertellen dat het anders bedoelt was? ><

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:58 ]


    From these ashes, I will rise

    Mairimis schreef:
    Gawd mensen zijn zulke haters. Zij wilde een mening, ik gaf een mening over hoe ik het opvatte en allemaal kutreacties vliegen me om de oren. Sorry hoor, je kan toch ook rustig vertellen dat het anders bedoelt was? ><



    Topic met dat Engelse tekstje? Van Cipriano?


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)


    Topic met dat Engelse tekstje? Van Cipriano?

    Jep. En in plaats van dat anderen wel nuttig commentaar geven, reageren ze alleen op mij. Nu heb ik nog een keer gereageerd én mijn excuses aangeboden aan de schrijfster en ben ik potdomme de eerste die echt commentaar op het plot levert, terwijl de rest alleen kon zeuren dat ze daar commentaar op wilde en niet op de tekst in het algemeen.


    From these ashes, I will rise

    Mairimis schreef:
    (...)
    Jep. En in plaats van dat anderen wel nuttig commentaar geven, reageren ze alleen op mij. Nu heb ik nog een keer gereageerd én mijn excuses aangeboden aan de schrijfster en ben ik potdomme de eerste die echt commentaar op het plot levert, terwijl de rest alleen kon zeuren dat ze daar commentaar op wilde en niet op de tekst in het algemeen.


    Ik las het al ja. Ik ben het trouwens eens met je. Mensen moeten niet zo zeuren.


    That is a perfect copy of reality.

    Echt hè? Het is zo typisch internet :')


    From these ashes, I will rise

    Morning peeps *O* en ja, het is al in de middag bij jullie, maar mijn dag moet nog beginnen. ;'(


    -

    Goedemorgen, dan! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meh, en toen moest ik van me pa een planning maken met wat ik zoal doen ga, en ik heb er geen zin in. Pff ben tot 18.00 uur bezig. -.-'
    pffffffffffffffffffffffffffffff *loopt leeg*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    Meh, en toen moest ik van me pa een planning maken met wat ik zoal doen ga, en ik heb er geen zin in. Pff ben tot 18.00 uur bezig. -.-'
    pffffffffffffffffffffffffffffff *loopt leeg*


    Nooh, niet leeglopen. (no_chears) *blaast in jouw richting*
    Je kunt het wel. Hup, Yolanda, hup. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nooh, niet leeglopen. (no_chears) *blaast in jouw richting*
    Je kunt het wel. Hup, Yolanda, hup. *O*


    Gebruik een fietspomp, werkt efficienter ^^ ghehe

    En thanks. Het is gewoon zo saai en mijn hoofd staat er niet naar op het moment. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Gebruik een fietspomp, werkt efficienter ^^ ghehe

    En thanks. Het is gewoon zo saai en mijn hoofd staat er niet naar op het moment. ;p


    Maar de fietspomp ligt in de schuur en het regent en ik zit nog in pyjama. Ik denk dat ik maar gewoon lucht in je richting blijf wapperen voorlopig. :x

    Ja, dat ken ik. :c Maar uiteindelijk moeten dingen vaak toch gedaan worden, dus als je het nu doet ben je er straks sneller van af.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Maar de fietspomp ligt in de schuur en het regent en ik zit nog in pyjama. Ik denk dat ik maar gewoon lucht in je richting blijf wapperen voorlopig. :x

    Ja, dat ken ik. :c Maar uiteindelijk moeten dingen vaak toch gedaan worden, dus als je het nu doet ben je er straks sneller van af.


    Succes met wapperen, hier is de zon aan het doorbreken. :3

    En jaaa, klopt. Hoewel het er niet sneller van gaat, want ik moet gewoon tot 18.00 uur door studeren. :') Hahaha


    Hoe gaat het trouwens met je oma? Is ze inmiddels weer thuis aan het herstellen, of nog niet? Sorry als je er niet over praten wil. :x Maar mijn gb/pb staat altijd voor je open. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En toen was het één uur en moet ik een uur gaan accordeon spelen. Gelukkig is The Bumble Bee leuk. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Succes met wapperen, hier is de zon aan het doorbreken. :3

    En jaaa, klopt. Hoewel het er niet sneller van gaat, want ik moet gewoon tot 18.00 uur door studeren. :') Hahaha


    Hoe gaat het trouwens met je oma? Is ze inmiddels weer thuis aan het herstellen, of nog niet? Sorry als je er niet over praten wil. :x Maar mijn gb/pb staat altijd voor je open. (:


    Nee hoor, ik vind het juist heel lief dat je daarnaar vraagt. (: Ze ligt nog in het ziekenhuis, maar dat is vooral omdat ze een uur daar vandaan woont en ze dat wat te ver vonden als ze toch dagelijks voor controles daarheen moet. Als alles goed verloopt mag ze dinsdag naar huis, aangezien ze daar ook mijn opa heeft om voor haar te zorgen, dus het klinkt allemaal vrij positief. Het enige wat nu eigenlijk nog te doen valt is duimen dat er geen complicaties optreden en dat dit echt de laatste keer was dat ze hier problemen mee heeft.

    Succes met accordeon spelen. ^^ Ik heb net Flight of the Bumble Bee opgezocht op YouTube en ik heb absoluut geen verstand van accordeon en muziek in het algemeen, maar het ziet er echt heel lastig uit, haha. :'D

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 13:13 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan