• NOG 7 TOT DE 100! :9~

    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan negentig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.






    Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat
    • Het Kletscafé GIF-wartopic!
    • Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • Barman • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Quaintrelle • Serveerster • 19
    Kelly • Ender • Karikatuurtekenaar • 17
    Rick • Finsceal • Gitarist / Webdesigner • 16
    Kim(sel) • Ewan • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19

    Verslaafden.
    Suuz • Mairimis • Alcoholistische stamgast • 16
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 14
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 15
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Tonkin • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Mahoganyverslaafde • 14
    Eva • Dulce • Koetjesreepverslaafde • 14
    Noa • Feaser • Muziekverslaafde • 13
    Leah • Latier • Schrijfverslaafde • 13
    Minke • Gomenasai • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Phallon • Stamgast • 18
    Emma • Maestum • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Internetverslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Coosje • Journals • Socialmediaverslaafde • 14
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13


    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.







    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Mikealson) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Vuelie) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Volde) en Erieka (Child) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Vuelie) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Vuelie) (bedenker van de naam), Jarne (VoIde) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Mikealson) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?


    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.
    ~ Feaser mag topic 94 !

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 18:53 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Linger schreef:
    Ik kijk het ook :Y)


    Dan dezelfde vraag aan jou xd wat vindt je er leuk aan? :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    Ik heb de eerste drie afleveringen gezien, maar het trekt me gewoon totaal niet aan :'D het is niet echt spannend of zo en ik vind Doctor nine een beetje irritant ><

    Maar wat vindt jij er leuk aan? :]


    Haha, Nine is juist mijn favoriet. (cat) Hm, dat is echt een heel lastige vraag. Ik weet niet of ik dat goed kan uitleggen, maar ik zal een poging doen.
    Doctor Who was eigenlijk de allereerste serie die ik echt met opzet keek, niet gewoon omdat het toevallig op televisie kwam. Ik zag er heel veel over op Tumblr en het leek me wel grappig. De eerste aflevering was inderdaad heel vreemd, met die wandelende poppen en Mickey die in plastic veranderde, maar het wordt echt beter. Of je went er gewoon aan, dat is eigenlijk ook wel mogelijk. :'D
    Wat mij uiteindelijk aan het kijken heeft gehouden, is denk ik dat het zo divers was. De Doctor vindt alles en iedereen geweldig en het maakt hem niet uit of je een mens of aliën bent, of wat je leuk vindt of wat je doet, zolang je er maar geen anderen pijn mee doet. Het is inderdaad een volkomen bizarre serie zo nu en dan, met al dat tijdreizen en de aliens en überhaupt al het feit dat de hoofdpersoon een aliën van bijna een millennium oud is, maar dat vind ik er juist interessant aan. Je weet nooit waar je terecht komt en vooral de toekomstbeelden die van de mensheid worden geschetst boeien me erg. Het is een familieserie, maar er worden zo nu en dan toch echt wat behoorlijk diepe en duistere vragen gesteld. Ik bedoel maar, de Doctor heeft genocide gepleegd, wat nou niet echt een vrolijk onderwerp is. :') Hij probeerde daarmee een heleboel levens te redden omdat hij er een oorlog mee beëindigde, maar tegelijkertijd is hij door zijn acties de enige nog overlevende van zijn soort (of dat denkt hij tenminste :p ), wat de vraag oproept of zo'n offer het waard was.
    Bovendien zijn er de geweldige personages. Je hebt natuurlijk de Doctor, maar ook al zijn (meestal vrouwelijke en ontzettend bad-ass) companions, die vaak worden onderschat. En Jack Harkness, natuurlijk, de 51ste eeuwse omniseksuele tijdreiziger die de eerste man is die de Doctor kust. I dunno, ik zei al dat ik het niet goed zou kunnen uitleggen. Doctor Who is gewoon iets volkomen anders dan alle andere series die ik tot nu toe heb gekeken, en dat vind ik heel boeiend. :3

    Hoewel - en nou komt wat meer negatief gebabbel - ik wel eerlijk zal toegeven dat ik de meest recente afleveringen extreem teleurstellend vind. Dat is echter niet de schuld van de show zelf, maar voornamelijk van de ideeën en verhalen van Moffat, de showrunner op dit moment. Al zijn vrouwelijke personages zijn hetzelfde en zijn plots zijn verwarrend en slaan nergens op, en met zijn verdraaide versie van de Doctor die voortdurend mensen kust zonder hun toestemming en allerlei belachelijke opmerkingen maakt over vrouwen is voor mij een heel groot deel van wat ik altijd zo leuk vond aan de serie verdwenen. Ik kijk op dit moment om heel eerlijk te zijn vooral nog in de hoop dat Moffat zo snel mogelijk vertrekt en de kwaliteit weer omhoog schiet, want op dit moment erger ik me vaak meer aan afleveringen dan dat ik er plezier aan beleef. Ik wil je niet afschrikken, want de eerste vier seizoenen vond ik heel erg goed en ook Moffat heeft zo nu en dan wel iets leuks ertussen zitten, maar het is helaas nou eenmaal zo. :x

    ... Volgens mij is dit een heel lange brei onsamenhangende onzin geworden. Misschien kun je beter "reasons to watch doctor who" googlen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hallo mensheid *O*


    -

    Helloa
    Ik ben vandaag officieel door mezelf tot levenloze internetter verklaard.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Woooww Inge. Een heel levens verhaal!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Doei mensheid xD
    Ik zal hier waarschijnlijk een tijdje niet meer online komen.
    om persoonlijke redenen,


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Feaser schreef:
    Woooww Inge. Een heel levens verhaal!


    Levensverhaal? x') Dat zou nog wel wat langer zijn, hoor. Ik kan heel veel onzin typen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Finsceal schreef:
    Doei mensheid xD
    Ik zal hier waarschijnlijk een tijdje niet meer online komen.
    om persoonlijke redenen,

    Neee :( hier ook al... Dan mis je de 100 :(


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    xPrimRoses schreef:
    (...)
    Neee :( hier ook al... Dan mis je de 100 :(


    Ik hoop zelf ook dat ik nog bij die 100 ben maar ik heb daar zelf geen controle over :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leshley schreef:
    (...)

    Dan dezelfde vraag aan jou xd wat vindt je er leuk aan? :]

    Dat er veel verschillende gebeurtenissen zijn. Geen enkele aflevering is hetzelfde en altijd is er wel weer iets spannends, iets nieuws.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Finsceal schreef:
    Doei mensheid xD
    Ik zal hier waarschijnlijk een tijdje niet meer online komen.
    om persoonlijke redenen,


    Awh, sterkte Rick met wat het ook is (:
    Als je met iemand wilt praten mijn Skype,App en priveboek is altijd open voor je (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Square schreef:
    (...)

    Levensverhaal? x') Dat zou nog wel wat langer zijn, hoor. Ik kan heel veel onzin typen. (krul)


    Ja ik noem het een levensverhaal. Momentverhaal dan (krul)
    Wat voor onzin trouwens?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    UTHER IS KINDA ALIVE! Yes! En op Arthurs verjaardag, how sweet (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Finsceal schreef:
    (...)

    Ik hoop zelf ook dat ik nog bij die 100 ben maar ik heb daar zelf geen controle over :')

    En anders is er altijd nog een tweehonderd. :)
    Je weet dat je me altijd kan appen hè?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Linger schreef:
    (...)
    Dat er veel verschillende gebeurtenissen zijn. Geen enkele aflevering is hetzelfde en altijd is er wel weer iets spannends, iets nieuws.


    Oh, geweldig. Ik schrijf een half boekwerk en jij vat wat ik eigenlijk probeer te zeggen samen in twee zinnen. Niet eerlijk, Kim. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan