• Ik weet niet of dit al eerder werd gesuggereerd, maar ik zag het niet bij de suggesties in progress en afgewezen suggesties staan, dus ik stel het maar even zelf voor. (:

    Wel, het zit dus zo. Een co-auteur bij een topic, dat zegt al genoeg, niet? Bijvoorbeeld bij RPG's zou het een heel stuk makkelijker zijn moest je een co-auteur kunnen instellen die de boel in de gaten houdt als jij weg moet, want meestal, als je dan terug bent, dan is alles een chaos en moet je alles tien keer nakijken of het wel klopt en dat neemt nogal veel tijd in beslag, vindt ik persoonlijk. Ook, wanneer je zelf gewoonweg geen tijd meer hebt, dat je het topic dan zou kunnen overdragen aan iemand, anders is er al dat gedoe van onnodige nieuwe topics aanmaken...

    Dus, is dit een goed idee of niet? :x


    help

    Occult schreef:
    Oh, bij RPG's en wedstrijden is dat wel echt heel handig. Voor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Occult schreef:
    Oh, bij RPG's en wedstrijden is dat wel echt heel handig. Voor.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Voor.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Voor.


    -

    Zeker voor! Lijkt me enorm handig.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Voor c:


    That is a perfect copy of reality.

    Voooooooooor! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zelf heb ik dat niet meteen nodig, maar ik kan me voorstellen dat het heel handig voor anderen is. Voor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Voor.


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Voor! Dat zou zo super handig zijn!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor, als het niet teveel werk is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Voor, dit zou best handig zijn en voorkomen dat veel RPG's en wedstrijden doodlopen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Novoselic schreef:
    Zelf heb ik dat niet meteen nodig, maar ik kan me voorstellen dat het heel handig voor anderen is. Voor.


    Queer zijn is gewoon alles

    Voor


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.