• Want Dooddoenervo is vandaag jarig en 15 jaar oud geworden! :)

    Gefeliciteerd! (hoera)(flower)








    Gefeliciteerd! (flower)
    Ik wil nog tegen je zeggen dat je een hele lieve en gezellige vriend bent en ik blij ben dat ik je heb leren kennen via Quizlet!
    Ik wens je een hele fijne verjaardag toe, ondanks dat je naar school moet! Maak er toch een leuke dag van! Nog vele jaren toegewenst!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Congratz!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd met je verjaardag, Dooddoenervo!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 11:25 ]


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! :')


    Stenenlikker

    Gefeliciteeeerd Jarne *O* Mag ik trouwens zeggen dat ik je nu een miljoen keer liever vindt dan vroeger? Oh en je kan ook zo gezellig meekletsen. Owee je ooit van Q weg gaat. Dan kom ik je persoonlijk opzoeken en forceren terug te komen (wbw)


    -

    gefeliciflappiestaart!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Happy b'day! (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Gefeliciteerd! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteeeeeerd! (:

    Gefeliciteerd. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Pudge schreef:
    Gefeliciteerd. ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van. ^^

    Gefeliciteerd. (:


    Caution first, always.

    Lieve DDVO, (ik weet dat je liever niet hebt dat andere buiten KC je echte naam weten :Y) )

    Ik vind het superfijn jou een vriend te noemen en vind het altijd fijn dat ik mijn hart bij jou kan luchten als ik er even geen behoefte aan heb dit bij andere te doen.

    Ik wens je een superverjaardag toe en hoop dat je een gezellige, ondanks school, dag mag hebben!
    Ik kan altijd super met je lachen en hoop dit nog een laaaaaange tijd te kunnen doen!

    Dikke kus (K)

    Kelly!

    (K) *O* (K) *O* (K) *O*

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 14:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Van harte gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van. (:


    :)