• Zoals je kan lezen kom ik ook een keer klagen. *kuch kuch*
    Ik wil het hebben over jullie. Niet over jullie allemaal maar over sommige zeurkousen onder jullie. Jullie kunnen heel goed erover klagen dat het Quizletforum een gevangenis word. Wel, als jullie eens jullie hersentjes laten werken dan zouden jullie misschien doorhebben dat het door jullie komt.

    Like; als jullie nu eens dingen doen waarvan niemand gaat klagen dan komen er daar geen regels over. All I want zo say is. Als jullie iets doen wat anderen niet zo goed gaan opvatten dan zal dat verboden worden.

    Danke voor jullie aandacht.
    Keep Quizletten.

    Ik snap dat nou echt niet dat sommige mensen mods niet mogen,..^^. [/geloof me of niet]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Haha nee dat topic waar het mee begon met die klacht over Eline ;)

    aja

    En deze speech ga ik verafgoden x']
    Amen je hebt zo hard gelijk!!!!!!!!!!


    Why don't you break my heart

    Ik snap dat nou echt niet dat sommige mensen mods niet mogen,..^^. [/geloof me of niet]

    troost u, ik begrijp het ook ni

    (yeah)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik snap dat nou echt niet dat sommige mensen mods niet mogen,..^^. [/geloof me of niet]

    Oké ...
    *stilte*
    [/flikkert van haar stoel]
    Wát zeg je me nu? :|


    Bored.

    (...)
    Oké ...
    *stilte*
    [/flikkert van haar stoel]
    Wát zeg je me nu? :|

    Haha, oke sorry nu moet ik even lachen, ik zei toch dat zelfs ik eens volwassen word,.^^ Ben in ieder geval hard op weg, en heb geen kracht om modjes uit te schelden,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Haha, oke sorry nu moet ik even lachen, ik zei toch dat zelfs ik eens volwassen word,.^^ Ben in ieder geval hard op weg, en heb geen kracht om modjes uit te schelden,

    Nu moet ik dus aan Gerard Joling denken met zn 'Ik heb er de kracht niet meer voor, jongens.' Maar, ik vind het eng worden. Je wordt écht volwassen _O_


    Bored.

    *GODHEREZEGENDUDITFORUM*<3

    *amen*

    (...)
    Nu moet ik dus aan Gerard Joling denken met zn 'Ik heb er de kracht niet meer voor, jongens.' Maar, ik vind het eng worden. Je wordt écht volwassen _O_

    Hee ik ben al bijna 16 moet wel een beetje volwassen overkomen als ik straks drank wil kopen,..^^ Ik ben niet eng,!!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Hee ik ben al bijna 16 moet wel een beetje volwassen overkomen als ik straks drank wil kopen,..^^ Ik ben niet eng,!!!

    Hmm, en dan te bedenken dat ik bijna 18 wordt =='


    Bored.

    nu je het uitgelegt hebt, helemààl mee eens!!
    nja, cynthia heeft natuurlijk altijd gelijk he! (K)
    :P
    <3


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Hmm, en dan te bedenken dat ik bijna 18 wordt =='

    Ja je kan nog wat van me leren,^^ jij bijna 18 worden, pff,.. Ruilen1?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja je kan nog wat van me leren,^^ jij bijna 18 worden, pff,.. Ruilen1?

    Is goed. Mag jij mijn opleiding International Business and Languages gaan volgen, voor mijn rijbewijs betalen, mijn verzekeringen betalen, mijn examens maken, mijn baantje overnemen en mijn zusje verkopen ><


    Bored.

    Ik snap dat nou echt niet dat sommige mensen mods niet mogen,..^^. [/geloof me of niet]

    nja, het kan wél, dat je die gwn niet mag, maar dat je die zelfs niet cool zou vinden, ook al was zij/hij geen mod he! ma oke, ik vind ook wel dat je het feit dat hij/ zij mod is dan effe moet weg late, en dan moet kijken of je die persoon leuk vind of niet..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!