• Zoals je kan lezen kom ik ook een keer klagen. *kuch kuch*
    Ik wil het hebben over jullie. Niet over jullie allemaal maar over sommige zeurkousen onder jullie. Jullie kunnen heel goed erover klagen dat het Quizletforum een gevangenis word. Wel, als jullie eens jullie hersentjes laten werken dan zouden jullie misschien doorhebben dat het door jullie komt.

    Like; als jullie nu eens dingen doen waarvan niemand gaat klagen dan komen er daar geen regels over. All I want zo say is. Als jullie iets doen wat anderen niet zo goed gaan opvatten dan zal dat verboden worden.

    Danke voor jullie aandacht.
    Keep Quizletten.

    oewh ,ik dnk dat dat textje op mij slaat :$(A)
    een beetje.. But, Ik word gwn een beetje pissed als ik waarschuwingen krijg voor online zijn (A)


    Crack a bottle

    (...)
    Het is heel simpel? De users van Quizlet zeuren teveel over dingen die zij zelf veroorzaakt hebben ><
    Omg ='] haha. Dat is eigenlijk wel een beetje triest.


    Life is hard and then we die

    EN IK BEN TEGEN :@
    MENSEN MOGEN HUN MENING UITEN !!!
    DAAR BEN JIJ NIET VOOR OP HUN TEGE TE HOUDEN.
    ALSOF JIJ NOOIT IEST FOUT DOET.
    iedereen is het nu wel eens met je maar ik vin ddit ook onzin.ik vind dit een gevangenis

    ik doe wel iets fout, drm heb ik ook al 3 bans gehad
    Like; er zijn wel 20 topics met de regels, is het zo moeilijk om je eraan te houden?

    (...)
    ik doe wel iets fout, drm heb ik ook al 3 bans gehad
    Like; er zijn wel 20 topics met de regels, is het zo moeilijk om je eraan te houden?
    Ik vind dat jij dat heel volwassen heb aangepakt. Dat moest ik even zeggen ja ^^


    Life is hard and then we die

    (...)
    ik doe wel iets fout, drm heb ik ook al 3 bans gehad
    Like; er zijn wel 20 topics met de regels, is het zo moeilijk om je eraan te houden?


    Ik ehb er pas een gehad.. xD ..

    Maar ik vind dit een onzin topic

    (...)

    Ik ehb er pas een gehad.. xD ..

    Maar ik vind dit een onzin topic

    Nou, ik vind het een zeer zinnig topic aangezien het de waarheid is die sommige mensen niet zien. Daarom dat er zijn,ik doel niet op jou, die door dit topic hun ogen en hun verstand hebben geopent en aangezet

    (...)Ik vind dat jij dat heel volwassen heb aangepakt. Dat moest ik even zeggen ja ^^

    ik heb al geleerd wat er gebeurt als ik het niet zo volwassen aanpak dan heb ik een ban aan mijn broek

    (...)
    ik heb al geleerd wat er gebeurt als ik het niet zo volwassen aanpak dan heb ik een ban aan mijn broek
    Precies ;)


    Life is hard and then we die

    (...)Precies ;)

    ik leer uit mijn fouten

    (...)
    ik leer uit mijn fouten
    Ik merk het, jij zou zo mod kunnen worden haha.


    Life is hard and then we die

    (...)Ik merk het, jij zou zo mod kunnen worden haha.

    ik ben verveerd om dat te horen
    äber als je een strafblad hebt word het heel moeilijk om mod te worden

    (...)
    ik ben verveerd om dat te horen
    äber als je een strafblad hebt word het heel moeilijk om mod te worden


    Inderdaad.
    Usertjes met strafblad nemen ze niet aan.
    Misschien uitzonderlijk wel, maar normaal niet.

    Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
    een wijs iemand onder ons :'D!


    I recycle my thoughts.