• Lacey= Fabiënne
    KiliOfDurin = Miriam
    Wall= Sterre
    Pudge= Amber
    Whisperings = Quinn
    AnnaxElsa = Chris
    CrazyGirlxx = Simone
    SuperTOMMO = Do
    Feaser = Noa


    Je mag hier allemaal onzin neer zetten, gezellig kletsen en over de RPG praten! Zorg dat je zo min mogelijk off-topic gaat in het speeltopic.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 10:25 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    [IMG]


    HAHAHAHAHA, die is echt geweldig.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 17:55 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    K moet echt gaan na denken over t begin. Iemand suggesties? Midden in het school jaar of het begin bijvoorbeeld?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    K moet echt gaan na denken over t begin. Iemand suggesties? Midden in het school jaar of het begin bijvoorbeeld?


    Misschien de allereerste dag van het schooljaar? Dus ze zijn bijv. de vorige dag aangekomen. Zo kan iedereen heel makkelijk met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 18:00 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dankje Amber! WRONG NAME! SHAMED!!! OMG

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 18:02 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    K moet echt gaan na denken over t begin. Iemand suggesties? Midden in het school jaar of het begin bijvoorbeeld?


    Aan het begin van het nieuwe schooljaar vertelt juffrouw Anderling dat de leerlingen moeten oppassen, aangezien er is gebleken dat de dooddoeners zich langzaamaan aan het verenigen zijn. Een aantal leerlingen besluiten actie te ondernemen en richten de SVH op. Misschien iets in die trant? Je kan doen dat het standaard praatje en diner net is afgelopen en dat de leerlingen terug naar hun Houses mogen, en daar kunnen ze dan overleggen wat er gaat gebeuren. Als dan blijkt dat meerdere leerlingen hetzelfde idee hebben, richten ze de SVH op, alleen weten zij niet dat de dooddoeners hier na een tijdje lucht van krijgen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Pudge schreef:

    Misschien de allereerste dag van het schooljaar? Dus ze zijn bijv. de vorige dag aangekomen. Zo kan iedereen heel makkelijk met elkaar praten.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Lacey schreef:
    (...)

    Aan het begin van het nieuwe schooljaar vertelt juffrouw Anderling dat de leerlingen moeten oppassen, aangezien er is gebleken dat de dooddoeners zich langzaamaan aan het verenigen zijn. Een aantal leerlingen besluiten actie te ondernemen en richten de SVH op. Misschien iets in die trant? Je kan doen dat het standaard praatje en diner net is afgelopen en dat de leerlingen terug naar hun Houses mogen, en daar kunnen ze dan overleggen wat er gaat gebeuren. Als dan blijkt dat meerdere leerlingen hetzelfde idee hebben, richten ze de SVH op, alleen weten zij niet dat de dooddoeners hier na een tijdje lucht van krijgen.


    Oh, – das echt een goed idee!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nu wel even de goede naam^^ thanks Fab. Shamed me :c


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    Dankje Amber! WRONG NAME! SHAMED!!! OMG


    OHMIJNGOD. SHAME ON YOU.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Omg, k moet nog roosters maken O.o xD alleen zesde en zevende jaars volgens mij ghegheghe :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zullen we dan beginnen dan met de toespraak en de trein-reis skippen?


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Woow woow wooow Sterre. Ik maak het begin nu nog, en moet het speeltopic nog maken. Relax c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    Woow woow wooow Sterre. Ik maak het begin nu nog, en moet het speeltopic nog maken. Relax c:



    Haha Laat ik het anders zeggen:
    Misschien kunnen we beginnen met de toespraak en de trein-reis skippen? (baby)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 18:11 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Ja, dat is een idee. Dan doe ik gewoon bij het begin een post vanuit het schoolhoofd aka Anderling aka McGonagall.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded