• Lacey= Fabiënne
    KiliOfDurin = Miriam
    Wall= Sterre
    Pudge= Amber
    Whisperings = Quinn
    AnnaxElsa = Chris
    CrazyGirlxx = Simone
    SuperTOMMO = Do
    Feaser = Noa


    Je mag hier allemaal onzin neer zetten, gezellig kletsen en over de RPG praten! Zorg dat je zo min mogelijk off-topic gaat in het speeltopic.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 10:25 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ze zijn beide Slytherin dus het kan. Alleen is Lou heel anders dan haar volgens mij xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    Ze zijn beide Slytherin dus het kan. Alleen is Lou heel anders dan haar volgens mij xd


    Oke, ik ga nu een post schrijven.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Liam voor Maeve misschien?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Lol, ik ben een badass. Liam praat tegen Maeve.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    I love cheeky Styles, hehe. :Y)
    Het is trouwens best lastig om niets te kunnen zeggen met een personage, hoewel het wel fijn is dat ik haar gedachten kan beschrijven, zodat iedereen begrijpt wat ik eigenlijk in woorden wil zeggen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    I love cheeky Styles, hehe. :Y)
    Het is trouwens best lastig om niets te kunnen zeggen met een personage, hoewel het wel fijn is dat ik haar gedachten kan beschrijven, zodat iedereen begrijpt wat ik eigenlijk in woorden wil zeggen. :')


    Ik vond die actie naar Alaska toe pittig geniaal. :Y)
    Het is ook handig dat ik nu haar gedachten kan 'lezen', want zo weet ik welke kant ik op moet gaan met Liam. ^^

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 21:00 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Pudge schreef:
    (...)

    Ik vond die actie naar Alaska toe pittig geniaal. :Y)
    Het is ook handig dat ik nu haar gedachten kan 'lezen', want zo weet ik welke kant ik op moet gaan met Liam. ^^


    Ik ga Harry vaker zo naar Alaska toe laten reageren, hehe. En ik zal op deze manier vanuit Maeve blijven schrijven, zodat je niet hoeft te gokken wat ik bedoel.
    Ik vind het overigens best grappig als ik merk dat je 'Mills' in plaats van 'Payne' schrijft. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    (...)

    Ik ga Harry vaker zo naar Alaska toe laten reageren, hehe. En ik zal op deze manier vanuit Maeve blijven schrijven, zodat je niet hoeft te gokken wat ik bedoel.
    Ik vind het overigens best grappig als ik merk dat je 'Mills' in plaats van 'Payne' schrijft. :')


    Hehe, het was al de tweede keer. :Y) Dat komt omdat ik dan nog met Alaska in mijn hoofd zit.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Louis en Zayn gaan voor probleempjes zorgen en met een oude nokia lord voldemort doen opstaan in de kelder


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Louis en Zayn gaan voor probleempjes zorgen en met een oude nokia lord voldemort doen opstaan in de kelder


    Hehe, Zayn haat Alaska. (cat)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Zayn haat velen


    Bowties were never Cooler

    [Gnehe, someone for Niall? (baby)]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Wall schreef:
    [Gnehe, someone for Niall? (baby)]


    Als niemand wil, kun je -je wel bij Liam en Maeve voegen, aangezien Maeve niets zegt en Liam dus in principe geen gesprekspartner heeft. Mits Amber dat goed vindt, natuurlijk.

    @Mir, Harry vindt Zayn wel leuk.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 21:55 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Harry vind iedereen leuk, cheeky slut


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Harry vind iedereen leuk, cheeky slut


    Hij is niet biseksueel, hoor. Tenzij ik hem uit de kast laat komen, hehe. :3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."