• Dertien jaar na de grote oorlog kwam er een groep non-benders opzetten die met hun machtige wapen de wereld in hun greep kreeg. Een nieuw tijdperk van onderdrukking brak aan. De earth-, water-, air- en firebenders werden vermoorden of gevangen gezet. Langzaamaan verdween het verzet tegen de non-benders. Ze kwamen aan de macht en sindsdien is er nergens meer iets van een bender te bekennen - ten minste, dat is wat ze denken.
    Diep in de bossen, afgelegen van de mensheid is er in de laatste paar jaren een dorpje van benders ontstaan, die samen een plan smeden om de wereld te verlossen van jarenlange onderdrukking en hun eigen land op te eisen. Dagen, weken en maanden gaan voorbij, besteed aan het oefenen en het bedenken van tactieken. Ze staan op voor hun rechten en ze gaan hun vermiste familieleden, vrienden en geliefden wreken. Uiteraard lopen ze risico door de wekelijkse tocht van de non-benders, die nog altijd actief zoeken naar benders. Hierdoor zijn ze gedwongen om van plaats naar plaats te trekken en zich telkens te verstoppen of voor te doen als non-benders. Er zijn echter nog problemen tussen verschillende stammen als gevolg van de laatste oorlog, maar zodra de groep sterk genoeg is, vallen ze aan.


    REGELS
    - Minimaal 200 woorden
    - 16+ is toegestaan, maar hou het wel netjes
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Voor OOC wordt nog een praattopic aangemaakt
    - Elkaar niet buitensluiten
    - Geen perfecte personages - Mary sue's of Gary Stu's, dus
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een goede reden hebt om het later in te vullen
    - Geen bestaande karakters
    - Alleen Lizor of Occult maken een nieuw topic aan.

    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: Wees realistisch, niet iedereen is 16-18 jaar oud. We willen graag variatie zien, dus kinderen van 10 en volwassenen van 30 zijn toegestaan - er is geen limiet.
    Element: Vuur, water, aarde, lucht of non-bender
    Uiterlijk: Beschrijving én foto van een mens, dus geen tekening/animatie.
    Karakter: Géén Mary-sue. Doe je dit wel, spreken we je er op aan - daarna nog, lig je eruit.
    Plus- en minpunten: Probeer zo origineel mogelijk te zijn. We hebben het hier over zowel karakter als vaardigheden.
    Extra: Optioneel. Denk aan hobby's, geschiedenis, familie etc.



    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 2 non-benders (één mannelijk en één vrouwelijk, of twee mannen)
    Leider: Roman Sadarias Jaw - WillNotLearn
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -
    -


    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele
    - Ethan Elliot Lancaster - Leshley
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder
    -


    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar
    - Tashi Manik - Pabu
    - Eloise Aurora Raven - Sitara
    - Jet Fang - VladiFerr
    - Ming Shy - Quart
    -


    Earthbenders - Vrij: 1 bender (vrouwelijk of mannelijk)
    Leider: Eris Lin Beifong - Beifong Metaalstuurder
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Hunter Jackson - ShiningLight
    - Haldor Jackson - ShiningLight
    -


    Hou er rekening mee dat niet elke leider vrouwelijk kan zijn en áls ze dat is, het natuurlijk niet een verlegen, schattig meisje is. Bloedstuurders, metalbenders en bliksemstuurders komen niet vaak voor en er mogen er dus ook niet meer dan 2 per stam zijn. Ook weten wij dat RPG's over The Last Airbender vaak doodbloeden, dus we hebben onze best gedaan om iets van een verhaallijn te bedenken. Een non-bender kan dus niet randomly bevriend raken met een bender, dit gaat geleidelijk en bijna niet - ook geven wij aan wanneer het dag en nacht wordt, zodat het een beetje logisch en smooth loopt.
    And nope, geen Avatar in deze RPG.

    Dus, veel plezier!

    Speeltopic
    Praattopic

    Under construction

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 12:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pabu schreef:
    (...)

    Gewoon doen. ;]


    Haha als jij het aanraad!

    Ik wil de leider van de water benders dan wel (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)

    Haha als jij het aanraad!

    Ik wil de leider van de water benders dan wel (:


    Yay, goedzo. *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    mag ik trwns ook een non-bender met n afkeer voor bending maar er later achterkomt dat hij kan (...) benden?
    welk element het hardst nodig is dan haha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maximesa schreef:
    mag ik trwns ook een non-bender met n afkeer voor bending maar er later achterkomt dat hij kan (...) benden?
    welk element het hardst nodig is dan haha

    Element maakt niet uit, fire zit al vol en van de rest hebben we nog meer nodig en over dat hij er later achter komt dat hij kan benden, daar zal ik even met Occult over hebben. Van mij mag het, maar ik weet niet wat zij ervan vindt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik weet het niet, we hebben wel echt heel hard non-benders nodig. ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil ook nog wel een vrouwelijke water bender?
    Dan staat dat mooi gelijk (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Als er nog meisjes over en vrij zijn, zou ik dan een waterbender als die nog kan.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Als er nog meisjes over en vrij zijn, zou ik dan een waterbender als die nog kan.

    Ja, ja, dit is nu al de derde keer dat je dit post.

    Iedereen; voorlopig zitten de meisjes even vol, maar zodra ze weer beschikbaar zijn, laat/laten ik/we het weten.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 22:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Naam: Abu Yakoro
    Leeftijd: 19
    Element: Aarde - Hout
    Uiterlijk: Foto hierboven. Het meest typerende aan Abu zijn dreadlocks.
    Karakter: Abu heeft Afrikaanse roets. Hij is zachtaardig en zal iedereen helpen zover hij kan. Als er ruzie is tussen bendeleden zal hij altijd proberen om die op te lossen. Abu kent alles van overleven in het woud en zijn grootste passie is dan ook het bos en al het groen wat hij tegenkomt. Abu is behendig en klimt, als hij wil, van tak naar tak, boom naar boom.
    Hij is sociaal en weet altijd wel iets om over te praten. Hij is een geweldige gitarist en zingt ook niet slecht. Abu is een aanwinst aan het kampvuur 's nachts.
    Hij is alleen heel erg eigenwijs en eens hij een idee heeft, zal niemand hem kunnen stoppen tot hij dat idee volbracht heeft.
    Plus- en minpunten: + behendig, lief, behulpzaam, slim, sociaal
    - moet van alles op de hoogte zijn, een beetje eigenwijs, soms wat bazig
    Extra: Kleur: groen

    uiteraard werk ik hem nog iets verder uit

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 0:05 ]


    - Lycep

    Occult schreef:
    Ik weet het niet, we hebben wel echt heel hard non-benders nodig. ;p


    hij blijft ook bij de non-benders omdat hij n gruwelijke haat heeft aan benders, puur voor de ironie ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Hm, ik wil wel een mannelijke non-bender reserveren en een mannelijke Earth bender. Denk ik. Ja. Okay.
    Zal er over een paar uurtjes aan beginnen, ben net wakker namelijk. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Non-bender meisje, en waterbender?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Lycep schreef:


    Naam: Abu Yakoro
    Leeftijd: 19
    Element: Aarde - Hout
    Uiterlijk: Foto hierboven. Het meest typerende aan Abu zijn dreadlocks.
    Karakter: Abu heeft Afrikaanse roets. Hij is zachtaardig en zal iedereen helpen zover hij kan. Als er ruzie is tussen bendeleden zal hij altijd proberen om die op te lossen. Abu kent alles van overleven in het woud en zijn grootste passie is dan ook het bos en al het groen wat hij tegenkomt. Abu is behendig en klimt, als hij wil, van tak naar tak, boom naar boom.
    Hij is sociaal en weet altijd wel iets om over te praten. Hij is een geweldige gitarist en zingt ook niet slecht. Abu is een aanwinst aan het kampvuur 's nachts.
    Hij is alleen heel erg eigenwijs en eens hij een idee heeft, zal niemand hem kunnen stoppen tot hij dat idee volbracht heeft.
    Plus- en minpunten: + behendig, lief, behulpzaam, slim, sociaal
    - moet van alles op de hoogte zijn, een beetje eigenwijs, soms wat bazig
    Extra: Kleur: groen

    uiteraard werk ik hem nog iets verder uit

    Hout...?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als het goed is staat iedereen erbij, ik hoor het graag als ik je vergeten ben, lol. :'D

    Oh ja, en de rollen die nog niet af zijn, hou ik onder 'gereserveerd', dat is wat overzichtelijker voor me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward.
    Leeftijd: Tweëntwintig. 06"04.
    Element: Non-Bender.
    Uiterlijk: [FC : Jennifer Lawrence / Katniss Everdeen ]
    Zwart met een donkerbruine gloed, indien er met licht op geschenen wordt.
    Scar's haar is vrij lang en dun, en om ongemakken te voorkomen heeft ze deze in een strak knotje weten te temmen. Echter blijven er een paar plukjes uit deze knot en liggen deze soms als dunne slierten om haar nek heen, rustend op haar sleutelbeen.
    Haar beiden ogen zijn bruin, maar enkel haar rechteroog ziet er enigszins helder uit en kan ze er goed mee zien. Haar andere oog is sterk achteruit gegaan en is zeer dof, ze is nog net niet blind aan deze kant. Ze heeft een egale huid en is vrij dun. Niet té dun, maar gewoon normaal dun.
    Scar is vaak geneigd om vooral een zwarte broek, een zwart shirt en zwarte laarzen te dragen, vaak ook omdat ze het een fijnere kleur vind en je er minder mee opvalt als je in het bos bent. Een van haar kenmerken is wel de bruine riem met haar zwaard. Deze heeft ze altijd bij zich en je zal haar er nooit zonder zien.




    Karakter: Scar is iemand die best voor zichzelf kan zorgen en niet bepaald op haar mond is gevallen. Als iets haar niet zint, is de kans groot dat ze dat ook doormiddel van woorden laat weten. Ze durft wel over de grens te gaan om iemand te laten zien hoe ze over die persoon denkt en ze deinst er zeker niet voor terug om best wat scheldwoorden in een zin te gebruiken. Ondanks die eigenschap kan ze zich nog best als een lief meisje gedragen en ze heeft respect voor de mensen om haar heen als zij dat ook voor haar hebben. Ze heeft best een goed gevoel voor humor en maakt altijd grapjes in een poging om de mensen om haar heen een goed gevoel te geven.
    Als je haar zou vragen waar ze juist bang voor is, zou ze in eerste instantie nooit een fatsoenlijk antwoord geven. Pas als je blijft doorvragen, zou ze toegeven dat ze bang is om alleen te zijn. Ze is bang dat ze ooit helemaal alleen zou eindigen zonder dat ze op iemand kan terugvallen en zonder dat er iemand is die zegt dat ze niet zo’n grote mond moet opzetten. Voor de rest heeft Scar een grote liefde voor boeken en heeft ze bijna alles wat ze weet daaruit. Ze heeft niet echt een lievelingsschrijver of - genre. Leg een boek voor haar neer en de kans is groot dat ze het binnen de week heeft uitgelezen. Scar is zelf van mening dat ze heel goed voor zichzelf kan zorgen en irriteert zich op sommige momenten dan ook aan het beschermende karakter van haar oudere broer.
    Plus- en minpunten: Scar heeft vaak een te grote mond en kan gemeen zijn, vind altijd dat ze voor zichzelf kan zorgen en trekt zich niks van iemand aan als die zegt dat iets te gevaarlijk is. Dit maakt haar roekeloos.
    Echter heeft ze wel respect voor haar mede-mens en leest ze graag, wat haar slim en sociaal maakt. Omdat ze niet snel toegeeft, kan het zo zijn dat ze koppig kan zijn, al is dat meestal wel grappig en schattig om te zien.
    Extra: WIP

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 13:04 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.