• Dertien jaar na de grote oorlog kwam er een groep non-benders opzetten die met hun machtige wapen de wereld in hun greep kreeg. Een nieuw tijdperk van onderdrukking brak aan. De earth-, water-, air- en firebenders werden vermoorden of gevangen gezet. Langzaamaan verdween het verzet tegen de non-benders. Ze kwamen aan de macht en sindsdien is er nergens meer iets van een bender te bekennen - ten minste, dat is wat ze denken.
    Diep in de bossen, afgelegen van de mensheid is er in de laatste paar jaren een dorpje van benders ontstaan, die samen een plan smeden om de wereld te verlossen van jarenlange onderdrukking en hun eigen land op te eisen. Dagen, weken en maanden gaan voorbij, besteed aan het oefenen en het bedenken van tactieken. Ze staan op voor hun rechten en ze gaan hun vermiste familieleden, vrienden en geliefden wreken. Uiteraard lopen ze risico door de wekelijkse tocht van de non-benders, die nog altijd actief zoeken naar benders. Hierdoor zijn ze gedwongen om van plaats naar plaats te trekken en zich telkens te verstoppen of voor te doen als non-benders. Er zijn echter nog problemen tussen verschillende stammen als gevolg van de laatste oorlog, maar zodra de groep sterk genoeg is, vallen ze aan.


    REGELS
    - Minimaal 200 woorden
    - 16+ is toegestaan, maar hou het wel netjes
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Voor OOC wordt nog een praattopic aangemaakt
    - Elkaar niet buitensluiten
    - Geen perfecte personages - Mary sue's of Gary Stu's, dus
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een goede reden hebt om het later in te vullen
    - Geen bestaande karakters
    - Alleen Lizor of Occult maken een nieuw topic aan.

    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: Wees realistisch, niet iedereen is 16-18 jaar oud. We willen graag variatie zien, dus kinderen van 10 en volwassenen van 30 zijn toegestaan - er is geen limiet.
    Element: Vuur, water, aarde, lucht of non-bender
    Uiterlijk: Beschrijving én foto van een mens, dus geen tekening/animatie.
    Karakter: Géén Mary-sue. Doe je dit wel, spreken we je er op aan - daarna nog, lig je eruit.
    Plus- en minpunten: Probeer zo origineel mogelijk te zijn. We hebben het hier over zowel karakter als vaardigheden.
    Extra: Optioneel. Denk aan hobby's, geschiedenis, familie etc.



    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 2 non-benders (één mannelijk en één vrouwelijk, of twee mannen)
    Leider: Roman Sadarias Jaw - WillNotLearn
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -
    -


    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele
    - Ethan Elliot Lancaster - Leshley
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder
    -


    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar
    - Tashi Manik - Pabu
    - Eloise Aurora Raven - Sitara
    - Jet Fang - VladiFerr
    - Ming Shy - Quart
    -


    Earthbenders - Vrij: 1 bender (vrouwelijk of mannelijk)
    Leider: Eris Lin Beifong - Beifong Metaalstuurder
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Hunter Jackson - ShiningLight
    - Haldor Jackson - ShiningLight
    -


    Hou er rekening mee dat niet elke leider vrouwelijk kan zijn en áls ze dat is, het natuurlijk niet een verlegen, schattig meisje is. Bloedstuurders, metalbenders en bliksemstuurders komen niet vaak voor en er mogen er dus ook niet meer dan 2 per stam zijn. Ook weten wij dat RPG's over The Last Airbender vaak doodbloeden, dus we hebben onze best gedaan om iets van een verhaallijn te bedenken. Een non-bender kan dus niet randomly bevriend raken met een bender, dit gaat geleidelijk en bijna niet - ook geven wij aan wanneer het dag en nacht wordt, zodat het een beetje logisch en smooth loopt.
    And nope, geen Avatar in deze RPG.

    Dus, veel plezier!

    Speeltopic
    Praattopic

    Under construction

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 12:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mhysa schreef:
    Zou ik een vrouwelijke non-bender aan mogen maken? Ik heb al eerder op Q. aan rpg's meegedaan, maakt je geen zorgen c:


    Dit kan ik bevestigen (krul) aangezien ik je zelf naar dit topic heb gehaald ghehe.

    Mich, ik maak vanavond mijn rol. :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Naam: Ariadné Crimson Jaw.
    Leeftijd: Drieëntwintig.
    Element: Geen, ze is een non-bender.
    Uiterlijk: Aria heeft een slank, tenger postuur. Ze is tot haar ergernis niet erg lang, zo rond de één meter zestig. Haar donkerbruine lokken, die erg intens zijn van kleur, heeft ze vaak in een simpele paardenstaart of in uitzonderlijke gevallen los. Haar groene ogen worden omringt door lange wimpers, ook heeft ze best grote wenkbrauwen. Sproeten sieren - althans, dat vinden mensen - bijna haar gehele gezicht. Aria's mond, haar bovenlip dunner dan de onderste, maken haar gezicht af. Ariadné kleed zich het liefst simpel.
    Karakter:
    Plus- en minpunten:
    Extra:Ze is een tweeling met Roman Jaw.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:31 ]


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    @WillNotLearn & ik hebben afgesproken om onze personage's tweeling te maken (: Als dat toegestaan is, of course?


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Occult schreef:
    (...)
    Adelyn is klaar. *O* Succes aan de mensen die haar als leider hebben, hehe.


    Dan gaat Mori nogal wat straf krijgen, ze is namelijk niet zo goed in bevelen opvolgen haha.

    Welke boy zal ik doen?

    Boy 1

    Boy 2

    Boy 3

    Boy 4


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    Welke boy zal ik doen?

    Boy 1

    Boy 2

    Boy 3

    Boy 4


    2 als ik hem ook aan waterbender moet neerzetten. Want de eerste vind ik niks, Conor past niet bij water vind ik en 4 zou ook nog wel kunnen maar ik zie de tweede meer als water bender. +Hij is hot *.*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Herken je de tweede boy niet? ;_; Hij is van Pretty Little Liars onder andere :] En ik vond hem ook het meeste een waterbender, waarschijnlijk door zijn halflange, bruine haar :] En de eerste vindt je niets? Oh my loooord, he looks so good c: (In mijn ogen dan, want ik kan het best begrijpen dat anderen dat niet vinden (; )


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    Welke boy zal ik doen?

    Boy 1

    Boy 2

    Boy 3

    Boy 4


    Duidelijk 2 :9~


    Happy Birthday my Potter!

    Leshley schreef:
    Herken je de tweede boy niet? ;_; Hij is van Pretty Little Liars onder andere :] En ik vond hem ook het meeste een waterbender, waarschijnlijk door zijn halflange, bruine haar :] En de eerste vindt je niets? Oh my loooord, he looks so good c: (In mijn ogen dan, want ik kan het best begrijpen dat anderen dat niet vinden (; )


    Ik herkende hem wel maar ik was zijn naam vergeten plus het is 1 uur s'middags hier dus ik ben nog niet wakker hoor :3 en jup ik vind 1 niks. Geen idee waarom, ik denk dat ik zijn contouren te strak vind. Teveel bot in de combinatie met zijn huid en misschien door zijn houding of blik dat ik hem niet helemaal leuk vind? x]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Naam: Ethan Elliot Lancaster
    Leeftijd: 26 jaar oud, hij verjaart op 14 april.
    Element: Water
    Uiterlijk:



    Zoals je kunt zien op de foto's heeft Ethan bruin, half lang haar. Zijn ogen hebben een warme, bruine kleur die altijd een soort vertrouwen uitstralen. Ook met zijn open houding geeft hij een beeld naar mensen dat hij een en al vriendelijk is, en in principe is dit ook zo. Hij heeft een redelijk strakke kaaklijn, wat hem goed staat. Qua lichaamsbouw is hij niet heel gespierd, behalve bij zijn armen en ook dat valt wel mee. Zelf vindt hij het niet nodig om super gespierd te zijn, waardoor hij er ook niet voor traint. Hij traint veel liever zijn waterstuurkracht, want dat zal hem beter kunnen helpen dan spierkracht. Toch heeft hij wel enige kracht, zodat als het echt nodig is, hij zichzelf genoeg kan verdedigen met vuisten om dan snel te vluchten. Ethan is 1,82 en hier ziet hij het positieve van in. Ondanks dat hij niet heel erg groot is, zal hij zich wel vlugger kunnen bewegen dan wanneer hij over de 1 meter 90 zou zijn. Voor de rest draagt hij redelijk normale kleding, maar voor zichzelf verstopt hij er wel elementen in die met water te maken hebben, met de kleur blauw. Dit om niet op te vallen voor non-benders, maar om toch trouw te blijven aan zijn eigen element. Trouw is een belangrijk iets voor Ethan namelijk.

    Karakter:
    Qua karakter is Ethan zo ongeveer het tegenovergestelde van Zach. Ethan heeft een positieve instelling waardoor zijn persoonlijkheid ook…stralender is. Hij heeft het goede met mensen voor en heeft dus ook die uitstraling van vertrouwen, zoals eerder genoemd is. Altijd zal Ethan klaar staan om anderen te helpen, omdat het iets is dat zijn vader hem heeft geleerd en zijn vader is een groot voorbeeld voor hem. Hij wil net zoals zijn vader zijn, vriendelijk, moedig en een doorzetter. Ondanks zijn lieve uiterlijk en persoonlijkheid, wil hij wel altijd doorgaan wanneer iets hem tegenzit. Mede door de druk die hij voelt om trouw te blijven aan zijn element. Zijn ouders hebben hem altijd bijgeleerd dat trouw het belangrijkste is in het leven, want als je nergens trouw aan bent, heb je ook nergens steun aan. Hierdoor gaat hij af en toe verder dan hij zelf zou willen, maar echt tegenhouden kan hij het niet. Hij kan dus té ver gaan met dingen en mensen zouden hem hier eigenlijk in moeten stoppen, want anders doet hij dingen waar hij spijt van krijgt. Ethan is niet altijd de positieve en kan er zwaar doorheen zitten, maar dit gebeurt niet vaak en hij probeert er altijd snel weer bovenop te komen. Wanneer dit echter niet gelijk lukt, raakt hij dieper in de put. Hij kan wel goed met gevoelens omgaan, maar dat zijn dan andermans gevoelens, niet met die van hemzelf. Daardoor kan hij zo afzakken qua optimisme. Ook zijn – zijn gevoelens altijd duidelijk van zijn gezicht af te lezen, maar als mensen hem dan vragen of hij verdrietig is, zou hij weglopen en er niet over spreken.
    Ethan is iemand die niet zomaar een gevecht aan zou gaan wanneer dat niet hoeft, hij is een bedachtzaam type en daar komt ook geduld bij aanzetten. Hij neemt liever de tijd voor dingen en vindt het daarom moeilijk om zich zomaar ergens in te wagen, zelfs als het voor zijn element zou moeten. Toch is dat in de loop van de tijd lichter geworden, het niet zomaar ergens in wagen, door het rondtrekken constant om weg te blijven van de non-benders. Het blijft uiteindelijk wel een lastig punt voor hem, maar hij probeert zich altijd aan te passen aan zijn omgeving om zo goed mogelijk erin op te gaan.
    Door Ethan’s bedachtzaamheid is hij ook oplettend, hij let op de dingen om hem heen en probeert alles in kaart te brengen. Zijn goede geheugen helpt hem hierbij, want in zijn hoofd zitten nogal wat hersenen. Hij wil graag zijn omgeving kennen en daarom onthoudt hij zo goed mogelijk allerlei wegen om hem heen te kennen. Soms zorgt dit ervoor dat zijn hoofd helemaal voor zit en hij juist totaal niet meer nadenkt over zijn handelingen. Als de dingen dan niet goed gaan, probeert hij het recht te zetten met zijn vriendelijke kant, maar dit lukt vast en zeker niet altijd/niet vaak, dus dan kan het hem frustreren, want in principe heeft hij alleen maar goede bedoelingen.


    Plus- en minpunten:
    Pluspunten van Ethan zijn – zijn geduld, zijn trouw waardoor hij ook echt te vertrouwen is wanneer je dingen aan hem vraagt, de goedheid in hem en dat hij veel dingen weet over allerlei verschillende dingen, omdat hij dus oplettend is. Dit gebruikt hij om te overleven, maar het zal niet altijd genoeg zijn.
    Minpunten van Ethan is het doordraven wanneer hij ergens helemaal voor gaat, dat hij niet goed over zijn eigen gevoelens kan praten en eigenlijk kun je hem makkelijk raken door eerst zijn vertrouwen te winnen. Hij heeft dus ook een beetje een naïeve kant.

    Extra:
    Ethan houdt ervan om af en toe even alleen te zijn en dan door het bos te lopen. Hij kan genieten van de omgeving en zich erin dan verliezen. Toch is er altijd wel, diep in hem, een soort angst om zelf gevangengenomen te worden. Dit doordat dit ook is gebeurd bij zijn ouders. Met zijn moeder had hij sowieso niet een sterke band, ondanks dat hij natuurlijk wel om haar geeft, maar vooral het verlies van zijn vader heeft hem bijna de das om gedaan destijds. Hier denkt hij dan ook nog redelijk vaak aan terug, hoewel het hem meer overkomt dan dat hij echt eraan wíl denken.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 11:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oooomg, Tyler Blackburn. <3333333


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leshley schreef:
    Welke boy zal ik doen?

    Boy 1

    Boy 2

    Boy 3

    Boy 4

    22222222222 :9~:9~:9~


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik weet dat ik niet met het RP meedoe, maar ik las dit en ik moest simpelweg reageren. Eigenlijk snap ik niet waarom iedere voor twee kiest. Het is een kwestie van smaak, dat begrijp ik, alleen.. twee vind ik nu niet bepaald leuk. Ik zou juist voor één gaan :'D
    Maar goed, ik doe niet mee, dus kijk maar over mijn reactie heen hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Ik weet dat ik niet met het RP meedoe, maar ik las dit en ik moest simpelweg reageren. Eigenlijk snap ik niet waarom iedere voor twee kiest. Het is een kwestie van smaak, dat begrijp ik, alleen.. twee vind ik nu niet bepaald leuk. Ik zou juist voor één gaan :'D
    Maar goed, ik doe niet mee, dus kijk maar over mijn reactie heen hehe.


    Ghehe ik wist gewoon zeker dat je voor één zou gaan c: ik vind één echt geweldig, maar ik moet wel toegeven dat als ik aan een waterbender denk eerder twee dan één er goed bij past :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    Ghehe ik wist gewoon zeker dat je voor één zou gaan c: ik vind één echt geweldig, maar ik moet wel toegeven dat als ik aan een waterbender denk eerder twee dan één er goed bij past :]


    2 is inderdaad eerder een Waterbender lad. Niet alleen omdat hij best wel knap is... ^^


    "Rebellion's are build on hope"