• Dertien jaar na de grote oorlog kwam er een groep non-benders opzetten die met hun machtige wapen de wereld in hun greep kreeg. Een nieuw tijdperk van onderdrukking brak aan. De earth-, water-, air- en firebenders werden vermoorden of gevangen gezet. Langzaamaan verdween het verzet tegen de non-benders. Ze kwamen aan de macht en sindsdien is er nergens meer iets van een bender te bekennen - ten minste, dat is wat ze denken.
    Diep in de bossen, afgelegen van de mensheid is er in de laatste paar jaren een dorpje van benders ontstaan, die samen een plan smeden om de wereld te verlossen van jarenlange onderdrukking en hun eigen land op te eisen. Dagen, weken en maanden gaan voorbij, besteed aan het oefenen en het bedenken van tactieken. Ze staan op voor hun rechten en ze gaan hun vermiste familieleden, vrienden en geliefden wreken. Uiteraard lopen ze risico door de wekelijkse tocht van de non-benders, die nog altijd actief zoeken naar benders. Hierdoor zijn ze gedwongen om van plaats naar plaats te trekken en zich telkens te verstoppen of voor te doen als non-benders. Er zijn echter nog problemen tussen verschillende stammen als gevolg van de laatste oorlog, maar zodra de groep sterk genoeg is, vallen ze aan.


    REGELS
    - Minimaal 200 woorden
    - 16+ is toegestaan, maar hou het wel netjes
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Voor OOC wordt nog een praattopic aangemaakt
    - Elkaar niet buitensluiten
    - Geen perfecte personages - Mary sue's of Gary Stu's, dus
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een goede reden hebt om het later in te vullen
    - Geen bestaande karakters
    - Alleen Lizor of Occult maken een nieuw topic aan.

    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: Wees realistisch, niet iedereen is 16-18 jaar oud. We willen graag variatie zien, dus kinderen van 10 en volwassenen van 30 zijn toegestaan - er is geen limiet.
    Element: Vuur, water, aarde, lucht of non-bender
    Uiterlijk: Beschrijving én foto van een mens, dus geen tekening/animatie.
    Karakter: Géén Mary-sue. Doe je dit wel, spreken we je er op aan - daarna nog, lig je eruit.
    Plus- en minpunten: Probeer zo origineel mogelijk te zijn. We hebben het hier over zowel karakter als vaardigheden.
    Extra: Optioneel. Denk aan hobby's, geschiedenis, familie etc.



    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 2 non-benders (één mannelijk en één vrouwelijk, of twee mannen)
    Leider: Roman Sadarias Jaw - WillNotLearn
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -
    -


    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele
    - Ethan Elliot Lancaster - Leshley
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder
    -


    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar
    - Tashi Manik - Pabu
    - Eloise Aurora Raven - Sitara
    - Jet Fang - VladiFerr
    - Ming Shy - Quart
    -


    Earthbenders - Vrij: 1 bender (vrouwelijk of mannelijk)
    Leider: Eris Lin Beifong - Beifong Metaalstuurder
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Hunter Jackson - ShiningLight
    - Haldor Jackson - ShiningLight
    -


    Hou er rekening mee dat niet elke leider vrouwelijk kan zijn en áls ze dat is, het natuurlijk niet een verlegen, schattig meisje is. Bloedstuurders, metalbenders en bliksemstuurders komen niet vaak voor en er mogen er dus ook niet meer dan 2 per stam zijn. Ook weten wij dat RPG's over The Last Airbender vaak doodbloeden, dus we hebben onze best gedaan om iets van een verhaallijn te bedenken. Een non-bender kan dus niet randomly bevriend raken met een bender, dit gaat geleidelijk en bijna niet - ook geven wij aan wanneer het dag en nacht wordt, zodat het een beetje logisch en smooth loopt.
    And nope, geen Avatar in deze RPG.

    Dus, veel plezier!

    Speeltopic
    Praattopic

    Under construction

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 12:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pagina 9 is niet meer aanklikbaar bij mij :')


    That is a perfect copy of reality.

    Adamou schreef:
    Pagina 9 is niet meer aanklikbaar bij mij :')


    Ik had daar ook al last van. Op mijn macbook en op mijn mobiel doet hij het allebei niet... het is echt raar :X


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zet jullie erbij!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adamou schreef:
    Pagina 9 is niet meer aanklikbaar bij mij :')


    Dit dus.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Adamou schreef:
    Pagina 9 is niet meer aanklikbaar bij mij :')

    Dan moet je de 10 in de link in een negen veranderen, dan kom je er ook.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Dan moet je de 10 in de link in een negen veranderen, dan kom je er ook.


    De link/het knopje naar pagina 9 is bij mij wel aanklikbaar, maar op pagina 9 zelf kan ik niks meer aanklikken...


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    De link/het knopje naar pagina 9 is bij mij wel aanklikbaar, maar op pagina 9 zelf kan ik niks meer aanklikken...


    Daar heb ik ook last van, al dacht ik eerst dat het aan m'n pc lag.

    Occult, ik vul hieronder m'n personage nogmaals in. Omdat ik op pagina 9 niks meer kan. Dus hier nogmaals mijn personage, met enkele aanpassingen.

    Naam:
    Mitchell Elliott Adams

    Leeftijd:
    32

    Element:
    Firebender

    Uiterlijk:


    Mitchell is best wel lang. Hij is 1.85 meter en heeft zwart haar, wat vaak lijkt op donkerbruin. Hij verandert vaak van haarkleur en tijdens gevechten verandert hij van oogkleur. Tijdens gevechten wordt de oogkleur oranje/geel, maar normaal is zijn oogkleur blauw. Mitchell heeft ook oorbellen in, omdat hij sinds z'n 17de homoseksueel is. Ook draagt hij vaak schoenen met kleine hakjes eronder, omdat hij langer wil lijken dan dat hij is. Mitchell draagt vaak zwarte jasjes, omdat hij niet zonder kan. Soms kan hij een jasje wel voor een lange tijd aan hebben. Hij draagt bijna altijd het jasje met studs erop, omdat dat jasje z'n favoriet is. Mitchell heeft een paar tatoeages op z'n linker onderarm, dat zijn er ongeveer 4. Alle tatoeages hebben een speciale betekenis voor Mitchell.

    Karakter:
    Mitchell is een beetje een diva, maar kan zorgzaam zijn voor anderen. Hij is heel willekeurig, en wil vaak alles precies goed doen. Hij let vaak niet op z'n omgeving, en kan vaak wat stuntelig zijn. Hij heeft heel snel last van schaamte, en kijkt mensen dan voor hooguit 2 dagen niet aan. Verder kan Mitchell snel boos worden als mensen hem teleurstellen of als mensen niet op tijd zijn. Doordat hij geen fijne jeugd heeft gehad, is Mitchell erg terughoudend en voelt zich snel gekwetst. Ook heeft hij een negatief zelfbeeld, vandaar dat hij vaak z'n uiterlijk verandert. Hij lacht overal om, ook al gaat het over hem. Mitchell raakt snel 'over verhit', wanneer mensen hem niet op z'n woord geloven. Mitchell wil alles extreem doen, want hij wil zichzelf meer kunnen bewijzen dan wat hij laat zien aan anderen. Mitchell vindt het moeilijk om contact te leggen met iemand, hij is doodsbang dat mensen niet met hem willen praten en dat hij wordt afgewezen. Hij staat dan ook vaak meer op de achtergrond dan op voorgrond. Mitchell vindt het leuk om te zingen, en doet het vaak als er geen andere mensen om hem heen zijn.

    Plus- en minpunten
    Mitchell wil graag zorgzaam zijn, alleen als mensen zelf hulp vragen. Hij is een pietje precies. Zoals hij het wil, zo moet het ook. Mitchell kan mensen amuseren, maar kan ook verlegen en terughoudend zijn. Als hij bezig is met het trainen van het vuursturen, dan gooit hij zichzelf er voor de volle 100% in. Alle skills die hij leert tijdens de trainingen, past hij in elk gevecht toe. Mitchell is goed in de vijand afleiden en dan zelf toeslaan, wat niet altijd lukt. Verder heeft hij een hele goede coördinatie. Door de verandering van z'n oogkleur, neemt hij de wereld om zich heen anders waar. Dat zijn maar weinig veranderingen met de wereld om zich heen als hij de blauwe oogkleur heeft. Mitchell spuwt vuur, als hij tijdens gevechten extreem boos wordt. Hij probeert vaak een salto over de vijand heen te maken, maar wordt vaak zelf gevloerd. Ook heeft Mitchell een enorme snelheid, waardoor de vijand moeite heeft om hem bij te houden. Wat Mitchell nog steeds aan het trainen is, is om de vijand te laten denken dat hij 2 verschillende kanten opgaat. Dus gezichtsbedrog.

    Extra
    Mitchell heeft geen fijne jeugd gehad, omdat z'n ouders hem geen vrijheid gaven en ze gaven hem geen kans om hem kind te laten zijn. Al vanaf dat Mitchell kan lopen, moest hij gedwongen bezig met vuursturen. Als hij iets niet goed deed, werd hij extreem mishandeld door z'n vader. Ook heeft z'n vader vuur gebruikt tijdens één van de mishandelingen, waardoor z'n eigen naam op z'n rug gebrandmerkt staat. Toen Mitchell 18 jaar was, gingen zijn ouders scheiden. Mitchell had het er een beetje moeilijk mee in de eerste weken na de scheiding, maar ging toen later weer bij z'n moeder wonen. Z'n moeder gaf hem na de scheiding de kans om volwassen te worden. Na de scheiding van z'n ouders, heeft hij geen contact meer met z'n familie. Daar heeft hij een goede reden voor, als mensen hem er naar vragen. Z'n familie gaf altijd de schuld aan Mitchell's moeder en aan Mitchell zelf, en ze kozen de kans van Mitchell's vader. Voordat z'n ouders gingen scheiden ,op z'n 17de, begon hij te merken dat hij op jongens viel. Dit heeft hij nooit bekend gemaakt aan z'n familie. Op z'n 19de dacht hij dat hij last had van oogafwijkingen, maar enkele jaren later werd er bij hem geconstateerd dat bij hem de oogkleur in oranje/geel verandert tijdens gevechten. Dat hij van oogkleur verandert, vindt Mitchell enorm bijzonder. Dit kwam nooit voor in z'n familie, en daarom werd Mitchell 'de bijzondere' genoemd. Op z'n 21ste raakte hij gewond bij een gevecht, waardoor hij een litteken in z'n nek opliep. 3 jaar later raakte hij weer gewond, dit keer op z'n linker onderarm. Daardoor heeft Mitchell nu ook een groot litteken op z'n linker onderarm.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 15:37 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Naam : Beristirahat Elang (rustende arend) Oboku
    Leeftijd : 82

    Element: lucht (+soundbending)

    Uiterlijk : Hij is voor een 82 jarige man nog indrukwekkend lang (1.88), maar dat is dan ook gelijk alles wat indrukwekkend is aan zijn uiterlijk. De enige haargroei die de oude man nog heeft is baardgroei. Hij oogt breekbaar door zijn leeftijd, wat hij feitelijk gezien ook is. Hij loopt altijd in een gekleurd gewaad met een lange bruine kralenketting en op blote voeten. Hij is ontzettend dun dankzij zijn eetgewoonten. Ook loopt hij altijd met een wandelstok die gemaakt is van een tak van de heilige boom vlak bij zijn huis die was afgebroken tijdens een storm.



    Karakter : Beristirahat Elang is een altijd en eeuwig vriendelijke man die kosten wat het kost de vrede wilt bewaren. Hij is opgevoed als een goedaardige monnik en houdt zich hier dan ook aan. Hij is tegen vechten en heeft tot de uitroeiing geprobeerd om het uit te praten, wat natuurlijk niet gelukt is. Door deze acties is hij echter een van de bekendste airbenders bij de non-benders.
    Hij lijkt een heel open man omdat hij voor alles wel een toepasselijk verhaal heeft met een belangrijke les. Avonturen die hij met zijn vrienden had "beleefd" in zijn jeugd. Maar zodra het op het vlak liefde aankomt slaat hij dicht. De liefde van zijn leven had hem namelijk verraden door hem aan te geven bij de non-benders. Op liefdesadvies na is hij ook van vele personen in het kamp ook een vertrouwenspersoon omdat hij zwijgt als het graf en vaak goede raad klaar heeft.
    Hij is zo koppig als een ezel en weigert standaard om mee te werken aan plannen als het aanval betreft.

    Plus- en minpunten :
    Hij blijft altijd rustig, in wat voor situatie hij ook zit.
    Hij is de sterkste luchtmeester door zijn jaren ervaring en trucjes die hij door de jaren heen heeft geleerd.
    Hij is dankzij veroudering minder goed gaan zien, waardoor hij vaak meer op zijn gehoor vertrouwt dan op zijn zicht. Hij herkent iedereen ook bij stem.
    Hij wacht altijd tot het uiterste voordat hij aanvalt. En als hij aanvalt dan is dat uit verdediging. Hij zal nooit iemand ernstig verwonden of doden.
    Het uitbundig gebruiken van zijn krachten kost veel energie, wat betekent dat hij het altijd zo minimaal mogelijk houdt en anders snel uitgeput is.
    Hij is zo koppig als een ezel en is een lastig persoon om discussies mee te voeren.

    Extra :
    Hij haat het om een dak boven zijn hoofd te hebben. Hij slaapt altijd in een rustige omgeving en hij is eigenlijk altijd aan het mediteren. Als hij dit niet is is hij op een blaadje (van een boom) aan het fluiten.
    Verder doet hij zijn best om iedereen te helpen zijn krachten te ontwikkelen. Zels van de andere elementen (denk hierbij aan ouderwetse trucjes, niet als in houdingen want daar weet hij natuurlijk niks vanaf)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 15:21 ]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Is er nog een vrouwelijke water bender over?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Is er nog een vrouwelijke water bender over?

    Nog één ja, maar voor nu wil ik alleen mannelijke personages.

    Voor iedereen; ik ga straks alles doorlezen :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik geloof dat die van mij, 2 hierboven, klaar is, waarschijnlijk vergeet ik alleen de helft xd


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik hoop dat die van mij nou wel wat beter is, ik heb bijna alles wat uitgebreid :)


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Naam: Haru Manik.
    Leeftijd: 15.
    Element: Aarde.
    Uiterlijk: Beschrijving én foto van een mens, dus geen tekening/animatie.

    Haru heeft groen/bruine ogen en donkerbruin haar. Voor een 15-jarige jongen ziet hij er nog best volwassen uit, ondanks dat hij 1.65 meter lang is. Hij heeft zelf niet zo veel problemen met die lengte. Hoewel de meeste earthbenders groot en gespierd zijn, valt dat bij Haru mee. Hij is klein en lenig, en is niet extreem gespierd. Ook is hij erg behendig en heeft hij de gave om zich haast geruisloos voort te bewegen. Haru steelt ook vaak eten bij non-bender dorpjes, waarin hij een heuse expert geworden is. Hoewel het element 'Aarde' niet zo goed bij zijn uiterlijk past, past het wel goed bij zijn innerlijk.
    Karakter: Op het eerste gezicht lijkt Haru een vriendelijk, lieve jongen die niet echt een uitdaging vormt. Hij heeft een stralende lach, waarmee hij meestal een verkeerde indruk geeft van zijn persoonlijkheid.
    Haru kan namelijk onuitstaanbaar zijn, en dat weet hij zelf ook. Hij heeft vrijwel altijd een nonchalante houding en wekt de indruk dat het hem geen flikker uitmaakt wat er om hem heen gebeurt. Zijn grapjes gaan meestal ten koste van andere mensen. Haru zegt meestal alles wat in hem opkomt, als het om opmerkingen gaat. Daar heeft hij soms wel degelijk spijt van, al laat hij dat niet snel merken.
    Haru kan ook prima tegen kritiek, wat hem een hard persoon maakt. Dat is waarom zijn element prima bij hem past. Hij is totaal niet het zorgzame typ, en is gewend om alles in zijn eentje te regelen. Zijn zusje is de enige voor wie hij echt zorgt.
    Haru laat het meestal ook niet merken als hem iets dwars zit. Hij wil niet als een zwakkeling overkomen. Zolang Haru nog ergens vertrouwen/hoop in heeft, is hij een echte doorzetter, maar zodra hij inziet dat iets geen zin heeft, kapt hij er gelijk mee. Ook word Haru haast nooit boos. In een ruzie blijft hij kalm, en maakt hij rake opmerkingen terug. Haru is ook ontzettend eigenwijs. Hij weigert simpelweg om tips van andere mensen aan te nemen, omdat hij er zeker van is dat hij het zelf altijd bij het rechte eind heeft (hoewel dat lang niet altijd zo is).
    Haru is zeker geen lafaard. Hij bezit echt wel flink wat moed en kan niet wachten tot de benders aanvallen. Zijn ouders zijn namelijk gevangen genomen toen Haru slechts 11 was, en sindsdien haat hij alle non-benders met heel zijn hart. Hij is ook niet voor veel dingen bang. Als hij iets wel eng vind, doet hij zijn best om het niet te laten merken. Zijn enige echte angst is water. Niet zozeer water als in 'drinkwater', maar alleen grote wateren. Dit komt doordat hij nooit heeft leren zwemmen. Ook vind hij het niet fijn om met zijn voeten van de grond te komen (vliegen vind hij dus ook niks).
    Verder heeft Haru een zeldzame, lieve kant. Deze komt heel zelden tevoorschijn samen met zijn lach. Niet zijn sluwe grijns, maar zijn echte, stralende lach. Want als je bevriend bent met Haru zal hij altijd voor je klaar staan.
    Plus- en minpunten: Haru heeft een goede conditie en is erg lenig. Hoewel lenigheid niet echt noodzakelijk is voor een earthbender, komt het hem wel degelijk van pas. Ook is hij een goede vechter. Hij is niet de beste earthbender van de groep, maar kan er wel wat van. Hij heeft ook een zwaard, dat hij af en toe gebruikt.
    Verder heeft Haru de gave om geruisloos rond te kunnen sluipen, wat hem goed van pas komt.
    Haru is dus bang voor water en kan ook niet zwemmen. Hij is ook niet zo van de plannen, en doet meestal dingen zonder er bij na te denken. Hij is niet heel slim, maar weet toch wel aardig wat van de natuur.
    Extra: Haru heeft een zusje; Tashi. Zij is een airbender. Ze zijn opgegroeid in de benders-groep met hun ouders. Haru's vader was een norse kerel met zijn hart op de goede plek. Hij heeft Haru alles geleerd over earthbending en leerde hem ook met een zwaard omgaan. Haru had met niemand zo'n goede band als met zijn vader, maar toen hij 11 jaar was zijn zijn ouders gevangen genomen. Iets waarvoor Haru nog steeds wraak wil op de non-benders.
    Haru's moeder was een lieve, zorgzame vrouw. Ze heeft Haru en Tashi geleerd dat al het leven heilig is. Hierdoor eten zij beiden geen vlees. Ook heeft ze Haru aardig wat dingen over de natuur geleerd, al is daar weinig van blijven hangen.




    Naam: Tashi Manik
    Leeftijd: 8.
    Element: Lucht.
    Uiterlijk:

    Tashi heeft donkerblond haar, hoewel sommige mensen het lichtbruin noemen. Ze vind het zelf toch echt donkerblond. Tashi heeft precies dezelfde oogkleur als haar broer; groen/bruin. Ze is klein voor haar leeftijd, net als haar broer. Ook is ze lichtvoetig en lenig, precies het goede postuur voor een airbender. Ze is snel, wat komt door haar airbending (airbender hebben de gave om de luchtdruk te verminderen waardoor ze een stuk sneller zijn). Tashi is niet dun, maar ook niet dik. Eigenlijk zit ze er precies tussen in.
    Tashi draagt haar haren meestal los, en af en toe in een vlecht die ze over haar schouder hangt.
    Karakter: Tashi is een energiek meisje met een liefde voor alle wat leeft. Zelfs de kleinste en smerigste insecten vind ze schattig. Maar ook grote en gevaarlijkere dieren vind Tashi geweldig.
    Tashi is altijd wel in voor iets leuks. Ze vind het niks dat ze haar element nog moet leren, want het liefst zou ze de hele dag op een luchtscooter zitten. Ze baalt er ook van dat de jongste airbender is, omdat de andere mensen niet non stop op een luchtscooter willen zitten.
    Toch kan Tashi heel gefocust zijn. Als airbender is ze gewend om te mediteren en om al het levende te respecteren. Hoewel ze het oefenen helemaal niet leuk vind, is ze niet bepaald lui. Ze houd er juist van om de hele dag door dingen te doen.
    Hoewel Tashi nog maar een kind is, zoekt ze niet veel steun bij iemand. Ze weet dat ze altijd bij haar broer terecht kan, maar ze heeft niet echt iemand nodig. iets wat toch wel weer bijzonder is.
    Tashi is nogal een flapuit, waardoor ze door velen als 'brutaal' word gezien. Eigenlijk is het gewoon nieuwsgierigheid. Tashi heeft voor elke situatie wel een vraag.
    Tashi vindt het maar niks dat non-benders en benders oorlog hebben, en vindt het reizen ook vreselijk. Het liefst blijft ze haar hele leven gewoon op één plek wonen. Ze kan er niet tegen om hele dagen te moeten lopen, en kan dan ook behoorlijk klagen. Soms is ze echt een zeurpiet.
    Tashi wordt nooit snel boos, en kan ook kalm blijven op momenten wanneer de meeste mensen in paniek raken. Ze schat de situatie vaak positief in, iets waar ze ook weer heel goed in is. Positief zijn.
    Verder is Tashi dol op de natuur, iets waardoor ze het reizen soms toch niet zo erg vindt.
    Plus- en minpunten: Tashi is heel snel, wat komt doordat ze een airbender is. Hierdoor is ze ook lichtvoetig en lenig. Verder kan Tashi wél zwemmen, dat heeft ze zichzelf aangeleerd.
    Tashi haat wapens en weigert dan ook om er één aan te raken. Ook weet ze nog niet zo goed hoe ze door middel van haar airbending moet vechten. Ze gebruikt het vooral voor de lol.
    Extra: Tashi heeft een vlieger, gekregen van haar moeder. Deze heeft ze haast altijd bij zich. Ook heeft ze een grote liefde voor dieren, tot het kleinste insect aantoe. Tashi en haar boer, Haru, zijn opgegroeid in de benders-groep met hun ouders. Tashi's vader was een norse kerel met zijn hart op de goede plek.
    Tashi's moeder was een lieve, zorgzame vrouw. Ze heeft Haru en Tashi geleerd dat al het leven heilig is. Hierdoor eten zij beiden geen vlees. Tashi heeft ook wat plantenkennis opgedaan door haar moeder.
    Tashi's ouders zijn gevangen genomen toen ze nog maar 4 jaar oud was. Hierdoor herinnert ze haar ouders niet goed meer. Haar oudere broer Haru heeft haar grotendeels opgevoed.

    Oke, ze zijn klaar. Ik heb ze trouwens wat aangepast. ^^
    Zeg alsjeblieft dat het zo goed is, want langer lukt me echt niet. Ik ben heel slecht in het karakter heel uitgebreid uitschrijven. Ik kan het ook best in een paar zinnen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 22:17 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Adamlicious schreef:
    Ik hoop dat die van mij nou wel wat beter is, ik heb bijna alles wat uitgebreid :)

    Ziet er goed uit, ik betwijfel alleen of jasjes met studs e.d passen in de verhaallijn/tijd. Ik weet niet of je de film/serie hebt gezien? Maar ik wil het liefst dat een beetje aanhouden. :3
    Verder is hij prima.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Took schreef:

    Hoelang moet het karakter ongeveer zijn btw? Ik ben daar namelijk heel slecht in. ^-^

    Haha, zo lang en uitgebreid mogelijk. Ik begrijp als het niet je sterkste punt is, maar wel langer dan een paar regeltjes. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''