• Zijn er hier mensen die Toradora kijken?
    Ik ben net begonnen, ik heb de eerste episode samen gekeken met m'n vriendje.

    Wat vinden jullie ervan?


    26 - 02 - '16

    Eh nein. Ik ken wel die intro uit mijn hoofd, omdat ik dat liedje zo leuk vond. :'D
    Ik heb wel eens een poging gedaan om te kijken, maar ik ben afgehaakt. Ik weet niet meer waarom eigenlijk.

    Ja, die heb ik gezien! Ik vond het een awesome anime. ^^ De personages zijn erg leuk en het verhaal zit goed in elkaar, al vond ik het op het einde wel wat rushed.
    Je moet trouwens echt bij Kevin a.k.a. Lelouch zijn als je over Toradora! wil praten, hij is groot fan, haha. (':

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 9:54 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Awesome! c;
    Ik ben nu al helemaal gek op Taiga en op die jongen, ben even de naam kwijt, want ze zijn gewoon allebei hilarisch.


    26 - 02 - '16

    Lissandra schreef:
    Awesome! c;
    Ik ben nu al helemaal gek op Taiga en op die jongen, ben even de naam kwijt, want ze zijn gewoon allebei hilarisch.


    Hehe ja, mee eens. :3 Vooral Taiga vind ik geweldig. Ryuuji, heet hij trouwens. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yoite schreef:
    (...)

    Hehe ja, mee eens. :3 Vooral Taiga vind ik geweldig. Ryuuji, heet hij trouwens. ^^


    Oke c;


    26 - 02 - '16

    Ik heb toradora gezien echt een leuke serie :3
    Taiga is mijn favoriete characher :Y)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 7:02 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    xSlagroomx schreef:
    Ik heb toradora gezien echt een leuke serie :3
    Taiga is mijn favoriete character :Y)


    Taiga is geweldig inderdaad c;


    26 - 02 - '16

    Oeh. Als men het zo leuk vindt, ga ik het misschien wel kijken ^^
    Waar gaat het over? Ik ben te lui om te zoeken deze ochtend :'P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Scoresby schreef:
    Oeh. Als men het zo leuk vindt, ga ik het misschien wel kijken ^^
    Waar gaat het over? Ik ben te lui om te zoeken deze ochtend :'P


    Ik weet niet precies waar 't over gaat, maar ik vond de eerste episode hilarisch.


    26 - 02 - '16

    Scoresby schreef:
    Oeh. Als men het zo leuk vindt, ga ik het misschien wel kijken ^^
    Waar gaat het over? Ik ben te lui om te zoeken deze ochtend :'P


    It's a new school year and Ryuuji Takasu discovers that not only is he in the same class as his best friend, Yuusaku Kitamura, but also Minori Kushieda whom he's had an undisclosed crush on for quite some time. Along with the two of them comes the "Palmtop Tiger", tiny Taiga Aisaka and Minori's best friend. Despite her small stature, Taiga takes nothing from anybody and is secretly in love with Kitamura. Ryuuji and Taiga, despite their oil and water relationship, agree to mutually support each other in their quests for their hearts' desire.
    ^^

    Basically is het een school/slice of life/romance/drama, en hij is gewoon heel erg goed en de personages zijn erg goed uitgewerkt, zodat je heel erg met ze meeleeft. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, die heb ik een paar jaar geleden gezien! Was op dat moment één van de leukste anime die ik kon (ik had er nog niet zoveel gezien). Good times, hehe. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |