• Whiehieee


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wij waren vorig jaar de slechste tweetalige klas ooit, vond mijn mentrix :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harrelson schreef:
    (...)

    Wel een lullige reden: Jullie kletsen dus moeten we een andere plattegrind. Wij hebben nog niet eens de plattgerond veranderd. Ik zit nu iets van 2 1/4 schooljaar naast dezelfde persoon :'D


    Precies, ontzettend stomme reden. Ik wil klagen. :')
    Zit je wel naast een leuk persoon? Ik weet zeker dat ik gek ga worden, omg. De schooldagen gaan zo een stuk saaier worden.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    LucilIe schreef:
    Tweevierde is een half Aline. ;')


    Ik weet wat ik zeg, Noekerd xd Ik zei: 2 1/4. Dat is geen half ;p

    Mainwaring schreef:
    (...)

    Precies, ontzettend stomme reden. Ik wil klagen. :')
    Zit je wel naast een leuk persoon? Ik weet zeker dat ik gek ga worden, omg. De schooldagen gaan zo een stuk saaier worden.


    Ik zou ook klagen.
    Hoe zit je amders? Elk vak naast een ander?

    Harrelson schreef:
    (...)

    Ik zou ook klagen.
    Hoe zit je amders? Elk vak naast een ander?

    Gaan we denk ik wel doen.
    Ja, nouja. Aan het begin van het jaar als je voor het eerst een les binnenloopt ga je gewoon ergens zitten. (Ik rende keihard naar de achterste tafels bij de meeste vakken natuurlijk :3) En dan spreek je gewoon af met je vriendinnen wie naast elkaar gaat zitten bij welk vak. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mainwaring schreef:
    Ness, ik ken je gevoel van boos zijn op leraren. Mijn mentrix vindt het opeens blijkbaar nodig om een standaard plattegrond te maken, omdat we een klas zijn die te veel kletst. Jemig. Elke les naast dezelfde persoon? Hopen dat het een goede vriendin is, or else I'm gonna die.


    Hebben wij al sinds het begin. Ik zat eerst alleen, voor twee vriendinnen, omdat ik niet vooraan wou en er plek was in het midden van het midden. Nu zit ik al 'drie plattegronden' -dus er zijn al drie nieuwe plattergronden gemaakt- naast Jeffrey. Ik ben er wel blij mee, want ze had me eerst naast iemand gezet waarmee ik het écht niet kon vinden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Radley schreef:
    Wij waren vorig jaar de slechste tweetalige klas ooit, vond mijn mentrix :')

    Omg :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Radley schreef:
    Wij waren vorig jaar de slechste tweetalige Mavo klas ooit, vond mijn mentor :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mercimek schreef:
    (...)

    Hebben wij al sinds het begin. Ik zat eerst alleen, voor twee vriendinnen, omdat ik niet vooraan wou en er plek was in het midden van het midden. Nu zit ik al 'drie plattegronden' -dus er zijn al drie nieuwe plattergronden gemaakt- naast Jeffrey. Ik ben er wel blij mee, want ze had me eerst naast iemand gezet waarmee ik het écht niet kon vinden.

    Fijn dat je dan nu naast hem zit. (: En lullig, al die plattegronden, ugh.
    Daar ben ik dus bang voor. Dan zit je de hele week opgescheept met iemand die je niet mag. Ik kan die leraren verzekeren dat ik dan júist minder op ga letten, omdat het zo saai is.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Of meer, omdat je.niet kan kletsen :'D

    Ik ben dat jaar overgegaan, puur omdat ik hem geen gelijk wou geven. 'Jullie horen niet op zo een goede school te zitten en de mavo is veel te hoog gegrepen! Ga maar naar de OLO -ontiegelijk laag onderwijs-, al twijfel ik of jullie daar wel slim genoeg voor zijn. Jullie stellen niks voor en zodra jullie ook maar iets doen geef ik je een trap onder je hol waar je vader bij staat. Mij maak je niet bang, en je vader doet dat ook niet.'
    Pussy, onlangs je stoere woorden stelde je niets meer voor toen mijn moeder er was. Laat staan wat je zou doen als ik mijn vader erbij had gehaald. Geloof me, die zou je niet heel laten. Mijn moeder heeft heel wat leraren aangeklopt bij de directeur van die *** school.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harrelson schreef:
    Of meer, omdat je.niet kan kletsen :'D


    No way dat ik meer ga opletten. :3 Sowieso is het onzin dat iedereen een andere plek moet. Doe dan degenen die slechte cijfers halen. Ja, ik klets, maar heb wel goede cijfers, heuy. ^^ Onziiiiin.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mainwaring schreef:
    (...)
    Fijn dat je dan nu naast hem zit. (: En lullig, al die plattegronden, ugh.
    Daar ben ik dus bang voor. Dan zit je de hele week opgescheept met iemand die je niet mag. Ik kan die leraren verzekeren dat ik dan júist minder op ga letten, omdat het zo saai is.


    Same, al is het af en toe wel een kutjoch. Okay, ik geef toe dat ik ook heel irritant kan zijn. Maar, damn, hem overtref je niet. En ja, het is echt heel stom als je naast iemand zit die je niet mag. Al helemaal niet als je vooraan zit.
    Ik heb in anderhalve week bijna al mijn cijfers naar een onvoldoende gesleept wegens mijn plek vooraan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harrelson schreef:
    (...)

    Ik weet wat ik zeg, Noekerd xd Ik zei: 2 1/4. Dat is geen half ;p



    Twee en een kwart jaar? Zit jij dan in de derde?


    Reality's overrated.

    Mainwaring schreef:
    (...)
    Omg :')


    Ikr. Ze hielp me nog geen eens met mijn cijfers, ik was erg onzeker en toen zei ze domweg "ja, er zitten inderdaad wat slechte cijfers bij.." Jezus, help me dan. Mijn huidige mentor is een engel :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.