• Whiehieee


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mercimek schreef:
    (...)

    Same, al is het af en toe wel een kutjoch. Okay, ik geef toe dat ik ook heel irritant kan zijn. Maar, damn, hem overtref je niet. En ja, het is echt heel stom als je naast iemand zit die je niet mag. Al helemaal niet als je vooraan zit.
    Ik heb in anderhalve week bijna al mijn cijfers naar een onvoldoende gesleept wegens mijn plek vooraan.

    Vreselijk, ugh. Ik kan daar zo kwaad om worden. Doordat die stomme leraren denken dat het goed is, verpesten ze júist je cijfers.
    Bij Engels zit ik nu al op de voorste rij, het is een wonder dat ik nog naast m'n vriendin mag zitten. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    LucilIe schreef:
    (...)


    Twee en een kwart jaar? Zit jij dan in de derde?


    Het hele schooljaar al :3 Wist je dat niet?

    Mijn huidige Mentrix doet alsof ze me mag, maar stiekem heeft ze de grootste hekel aan me. Waarschijnlijk doordat ik altijd tijdens gym loop te kloten wegens een veel te grootte hoeveelheid energie. Nja, het boeit me allemaal niet zo veel.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Radley schreef:
    (...)

    Ikr. Ze hielp me nog geen eens met mijn cijfers, ik was erg onzeker en toen zei ze domweg "ja, er zitten inderdaad wat slechte cijfers bij.." Jezus, help me dan. Mijn huidige mentor is een engel :')

    Stupid motherfuckers. Mijn mentor in de 1e klas was precies zo. Die van nu doet wel wat aan je cijfers, maar komt heel laat met alles waardoor onze klas altijd alles in een paar dagen moet doen. :')
    Wel fijn dat je huidige mentor zo leuk is. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mainwaring schreef:
    (...)
    Vreselijk, ugh. Ik kan daar zo kwaad om worden. Doordat die stomme leraren denken dat het goed is, verpesten ze júist je cijfers.
    Bij Engels zit ik nu al op de voorste rij, het is een wonder dat ik nog naast m'n vriendin mag zitten. :')


    Is onze Mir soms een badgirl?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik zit op de een na achterste rij. J. en B. vooraan. Het hele jaar al. Is hun eigen.schuld :3

    Mercimek schreef:
    (...)

    Is onze Mir soms een badgirl?

    Hehehe. Stiekem. Nouja, het enige wat ik doe is praten. Maar m'n cijfers zijn goed so who cares.
    Ik vind dat leraren echt te overdreven zijn soms.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Harrelson schreef:
    Ik zit op de een na achterste rij. J. en B. vooraan. Het hele jaar al. Is hun eigen.schuld :3

    Naast wie zit jij? Aardig iemand?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ben een tomboy omdat ik in mijn vrije tijd sport. What the fuck.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mainwaring schreef:
    (...)
    Hehehe. Stiekem. Nouja, het enige wat ik doe is praten. Maar m'n cijfers zijn goed so who cares.
    Ik vind dat leraren echt te overdreven zijn soms.


    Oooooh, valt best mee.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Wedden dat als ik naast mijn crush zit, we elkaar steeds af zitten te leiden en afkatten :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harrelson schreef:
    (...)

    Het hele schooljaar al :3 Wist je dat niet?


    Really? Ik dacht dat jij in de tweede zat?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mercimek schreef:
    Ik ben een tomboy omdat ik in mijn vrije tijd sport. What the fuck.


    Iedereen sport toch? >_<


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Radley schreef:
    Wedden dat als ik naast mijn crush zit, we elkaar steeds af zitten te leiden en afkatten :')


    Ja, definitely.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Radley schreef:
    (...)

    Iedereen sport toch? >_<


    Iedereen is dus een tomboy. Dafuck.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 21:47 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'