• Whiehieee


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dat hebben wij dus precies bij Economie.


    Reality's overrated.

    Dat herinnert me er aan dat ik nog moet reageren op de orpg met Noek :'s

    Mainwaring schreef:
    (...)
    Jemig, dat is echt vreemd. En oneerlijk. Is er echt niet 1 belangrijk persoon in school die jou/jullie wel snapt?


    Okay, even het hele verhaal.

    Begin dit jaar was ik echt een newbee, samen met Jeffrey en nog iemand. Deze klas is de beste die je maar kan hebben, want niemand is alleen en iedereen helpt elkaar. Dit is al bewezen in de eerste week toen ik werd opgenomen in hun vriendengroep. Ze deden meteen alsof ik al jaren bij ze zat. We zijn een hele close zijnde groep en vertrouwen elkaar heel erg veel, misschien zelfs te veel. Maar goed, omdat het zo'n hechte band is zijn we extreem druk en praten we honderd uit in de lessen. Geen gefluister en iedereen luistert mee, omdat het dus zo close ligt.
    Dit maakt het moeilijk voor leraren, maar meestal kunnen ze ons onder bedwang houden. Want zowel de leraren als de leraressen kennen 'ons gedrag', sinds kort zijn er twee nieuwe leraren. Eentje voor Engels en eentje voor Godsdienst.
    Les geven kunnen ze niet, althans, niet voor ons. Ze raken in paniek en houden ons niet in bedwang. Stuur je er eentje weg, staan er vijf anderen op die mee moeten. We zijn eerlijk, dus gaan er meestal veel vingers in de lucht met 'ik was het ook'.

    Hoe dan ook, we hebben een tijdje gehad dat de hele klas na de les moest blijven zitten om door te werken. Terwijl een deel -niet iedereen volgt Duits- naar de volgende les moest. Ze mochten niet weg, echt niet. Is er eentje het lokaal uitgerend en naar de leraar Duits gegaan die meteen mee kwam. 'Meneer, ik heb ze nu. Mogen ze er langs?' 'Nee, hun werk is niet af.'
    Heel gezeik en gedoe. Mochten ze na een halfuur weg.
    Toen ik klaar was heb ik de rest opgewacht en zijn we naar de onderdirecteur gegaan en hebben ons verhaal verteld. Hij zou het regelen, de eerst komende les kregen we te horen dat het was omdat we 'de voorgaande lessen' ook niet hadden gewerkt. Stierenpoep.

    Zo ook iets met Engels, dus veel vertrouwen is er niet van hun naar ons. Terwijl hun wel vertrouwen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb genoeg leraren die ons niet aankunnen. We zijn met een stuk of dertig, maar bij één lerares zijn we met twintig. Zij kan ons wel aan, maar zouden we bij haar met dertig zijn, dan zou ze dat ook aankunnen. De rest is gewoon flut :'D

    Botje schreef:
    Dat herinnert me er aan dat ik nog moet reageren op de orpg met Noek :'s


    JA. Tsss.
    Laten we het wat spannender maken, ghehe. ^-^


    Reality's overrated.

    What kind of shorts do clouds wear?

    Thunderwear


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ness, wat irritant, zeg. Leraren willen nooit luisteren :/

    @Ness, het klinkt wel als een leuke klas. Al snap ik ook wel dat die nieuwe leraren het moeilijk vinden... Maar ze doen wel overdreven. Een of ander belangrijk iemand op school moet er wat aan doen, of die leraren moeten eens normale straffen bedenken. :")


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    LucilIe schreef:
    (...)

    JA. Tsss.
    Laten we het wat spannender maken, ghehe. ^-^


    Ja, dat dacht ik ook. Maar ze kennen elkaar zo kort. Of denk jij aan iets anders dat spannend is?

    Mainwaring schreef:
    What kind of shorts do clouds wear?

    Thunderwear


    HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA :'D Die is zo slecht dat het grappig is, hahaahahahaha.

    Did you hear about the angry pancake?

    He just flipped.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    What do you call sad coffee?

    Despresso.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Idk, ik denk niet dat we wat gaan doen.

    WHAHAAHHAHAHAHA, ik sta 'absent' voor zeven lesuren lang op dinsdag 7 januari, ik was een uurtje naar de ortho. Trololol.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Botje schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA :'D Die is zo slecht dat het grappig is, hahaahahahaha.

    HAHAHAHAHA. PRECIES. There are more. :3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb een soort van met mijzelf afgesproken dat ik The Fault in Our Stars niet wil gaan kijken omdat ik de acteurs niet vind passen bij de rollen :')