• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LegoIas schreef:
    Woow dat is veel te lang... Maar ik bedoelde als het topic daarna doodgelopen is
    Maar ik ga ervoor zorgen dat het niet gaat gebeuren]


    Ga je dan veel met Scorpi spelen :'( ik probeer sws als het bedrijf Wél Wifi heeft een keer per dag te posten... als dat kan. Want ik sta in de keuken en het is daar nogal druk altijd :p
    Please don't let Campius go :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    No I won't. Never. Hij gaat dan waarschijnlijk verdrietig zijn zonder Campbell...


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    No I won't. Never. Hij gaat dan waarschijnlijk verdrietig zijn zonder Campbell...


    Ugh.! ik ga proberen te posten -.- desnoods doe ik het in een winkel x') haha.
    Maar het is wel kut om het op je mob te doen... over op je mob te doen gesproken..
    Mijn moeder wilt dat ik naar bed ga dus ik schakel over naar mob (':
    dus ff brb.
    Tenzij jullie stoppen dan stop ik ook


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Ik ga nu denk ik ook maar eens naar bed. Morgen ga ik in de avond weg maar daarvoor heb ik nog de hele dag
    Tot morgen]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Ogh <'3 Kon dat maar zonder wifi want ik ga het echt missen.
    Ik moet gewoon van 17 maart t/m 7 juli in maassluis leven...[/quote
    [Maassluis is inderdaad heel gay en saai. Je geluk is dat de stad van Den Haag heel dichtbij is, en Madestein ook. Je moet een keer naar het bos van Ockenburg gaan ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Leora schreef:
    (...)

    Ogh <'3 Kon dat maar zonder wifi want ik ga het echt missen.
    Ik moet gewoon van 17 maart t/m 7 juli in maassluis leven...[/quote
    [Maassluis is inderdaad heel gay en saai. Je geluk is dat de stad van Den Haag heel dichtbij is, en Madestein ook. Je moet een keer naar het bos van Ockenburg gaan ^^]


    Haha ok zou t onthouden. :p ik heb toch niets veel anders bijsters intressants te doen daar behalve stagelopen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Ik voelde mijn hart hard bonzen bij de woorden die ik zojuist gezegd had. Ik was iets aangegaan waar ik niet eens weet of ik er goed aan gedaan had. Verbintenis? Was ik daar klaar voor? Scorpius pakte mijn hand en ook al gaf het me een fijn gevoel bleef ik twijfelen.
    Wat als ik het verknal, wat als het uit gaat? Zou ik dat wel overleven, wilde ik wel leven? Ik zag mijn vader weer voor me.
    Angst die zojuist tijdens Scorpius kus verdwenen leek te zijn kwam weer terug en ik kon hier niet stil blijven zitten; maar ik wist ook dat lopen pijn deed. Ik keek weer naar mijn lichaam waar de littekens nog open en bloot op lagen; wie hadden het allemaal gezien. Ik voelde een paar. Ik wilde ze zelf nooit bekijken. Daarom kleedde ik me nooit om in de spiegel. Wat dachten ze nu niet van hem?
    Ik kreeg niet echt meer mee wat Amy en Scorpius tegen elkaar zeiden.
    Ik stond resoluut op wat hoofdpijn in mijn hoofd veroorzaakte en direct moest ik hoesten waardoor ik met een klap op de grond viel. Waardoor ik akelig bewust werd dat mijn rug littekens ook te zien was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Ik ga snel een post schrijven ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    Plots hoorde ik gehoest van mijn linkerkant komen, gevolgd door een dreun. Geschrokken keek ik om en zag ik Campbell kreunend op de grond liggen. Zijn hele bovenlijf was ontbloot en ik zag hoe verontrustende littekens zijn huid sierden.
    Ik vergat mijn eigen zwakheid en liet mijzelf van mijn bed afglijden, waarnaar ik op trillende benen naar Campbell toe wankelde. Ik knielde bij hem neer en pakte zijn beide armen vast, waarnaar ik hem overeind wilde helpen.
    'Campbell, hoe kom je aan al die littekens?' Nu ik dichterbij stond leken ze nog vele malen erger. Alsof iemand hem continue had opengesneden, vervolgens gewacht tot hij geheeld was om hem daarnaar opnieuw open te snijden.
    Terwijl ik Campbell voorzichtig ondersteunde, voldoe ik mijn eigen benen inzakken en vielen we gezamenlijk weer op de grond. 'Sorry.' mompelde ik vlug waarnaar ik een nieuwe poging waagde en er ditmaal wel in slaagde hem overeind te helpen. Aangezien hij niet veel kracht had moest ik zijn volle gewicht op mijn eigen kracht het bed op tillen.
    Toen dat gelukt was liet ik mij hijgend achterover in de stoel bij zijn bed zakken. 'Jij bent nog akelig zwaar.' pufte ik. Ik herpakte mijzelf snel weer en richtte mijn ogen toen weer op zijn gezicht. 'Maar- hoe kom je aan die littekens?'

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 16:59 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik moet zometeen (18;00) werken tot 23;00 :P
    Ik wacht nog even of Linde a.k.a Scorpius reageert (:
    Ik wist namelijk niet hoe laat ze weg ging :o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Het bleef even zwart voor mijn ogen en iemand probeerde me op te tillen waarna ik weer met een klap tegen de grond komt. Ik kreunde zachtjes van pijn en ik voelde me weer opgetild worden.
    Ik wilde mee helpen maar het lukte mij niet. Ik mompelde wat maar het leek niet hoorbaar. Ik voelde het bed weer onder mij en ik knipperde met mijn ogen waarna ik weer beter ging zien.
    ‘Jij bent nog akelig zwaar.’ Pufte ze. ‘Sorry.’ Mompelde ik terwijl ik haar dankbaar een glimlach gunde.
    Ik keek naar mijn wonden en ze leken weer deels opengescheurd door de val waardoor het weer even erg branden als toen mijn vader het spul op mijn lichaam had gesmeerd. Ik verbeet echter de pijn en was niet van plan iets te laten merken.
    ‘Maar hoe kom je aan die littekens?’ Het keerde weer terug waarom ik zo abrupt opgestaan was. Ik pakte snel een deel van het deken die ik beschermend om mij heen sloeg.
    ‘Welke littekens?’ Vroeg ik verbaasd aan haar terwijl mijn ogen afspeuren naar een T-shirt. Ik had echter wel nog mijn broek aan die ik vanmorgen nog droeg maar mijn bovenkleding leek verdwenen evenals mijn schoenen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Keeper || Griffoendor 6de jaar

    Scorpius trekt me mee de gang op en kijkt me aan. ''Ik ga je alles vertellen, en waarschijnlijk haat je mij hierna'' zegt Scorpius plotseling en ik zie dat ie iets belangrijks wil gaan zeggen. ''Uhm, nou ten eerste, moet je weten dat ik niet hetro ben. Ik val op jongens, dus het ligt niet aan jouw ofzo. Maar het begon dus denk ik als een weddenschap die ik vanavond met Campbell sloot. Wie het eerst een vriendin voor de ander regelt won. Ik regelde Amy voor hem en hij regelde jou voor mij. Nou, ja, je weet hoe het afliep. Toen ik achter hem aanliep omdat Austin Amy gekust had kuste hij me en realiseerde ik me dat ik verliefd op hem ben. Nu is dit allemaal helemaal niet eerlijk voor jou en ik vindt het vreselijk dat dit jou moet overkomen. Het spijt me'' zegt Scorpius in één keer. Verder zij hij nog iets en toen begon hij te huilen. Toen hoorden we allebei Campbell schreeuwen. ''Sorry, ik moet gaan, het spijt me heel erg!'' zegt hij en hij loopt weer naar de ziekenzaal. Tranen stromen zachtjes over mijn wangen als ik hem nakijk. Ik ben boos, niet doordat hij met Campbell gaat maar omdat hij het me niet eerder heeft verteld. Ik ga zitten op de vloer en begin nog harder te huilen. Dit mocht me niet overkomen, niet mij. Ik was zo blij met Scorpius, maar die blijheid is nu veranderd in woede. Tenzij hij niet meer tegen me liegt, kan ik hem vergeven. Ik leg mijn gezicht in mijn handen en probeer het huilen te stoppen. Ik vertrouwde hem, ik had zin in het afspraakje maar daar kwam nu vast niks meer van.


    Goed hoor Scorpius, je maakt Brooke aan het huilen! Logisch dat ze je nu haat! :(
    Ik denk dat ik haar misschien ga koppelen aan Cedric Diggory, goed stel wordt het dan :)
    Want Bella en Edward uit Twilight maar dan Brooke en Cedric uit Harry Potter, wat een top idee! (yeah)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoeder, seeker - klassenoudste

    Opeens valt Campbell en ik ren naar hem toe maar Amy is er al eerder. Ik zie nog meer littekens en schrik me kapot. 'Niet liegen Campbell. Je snijd jezelf. Of er is iets anders.' Tramen staan in mijn ogen. Hij snijdt zichzelf. Dat doe je niet zomaar. Hij is ongelukkig. Ik til hem op en zet hem op zijn bed. Daarna ga ik naast hem zitten. 'Vertel maar. Je kunt ons alles vertellen,' zeg ik met een zwakke glimlach. Ik sla mijn armen om hem heen. 'Ik ben bezorgd. En anders dan laat ik je geen moment meer met rust zodat je jezelf geen pijn kan doen,' voeg ik eraan toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Niet liegen Campbell. Je snijd jezelf. Of er is iets anders.’ Ik durfde hem niet aan te kijken bang dat hij het in mijn ogen zou zien wat er werkelijk aan de hand was. Ik voelde hoe hij naast me kwam zitten.
    ‘Vertel maar. Je kunt ons alles vertellen.’ Ik voelde hoe hij zijn warme armen om mij heen legde waar ik ongewild toch een rilling van kreeg. ‘Ik ben bezorgd. En anders dan laat ik je geen moment meer met rust zodat je jezelf geen pijn kan doen.’
    Ik moest zachtjes zuchten. Hij had mijn gehavende lichaam gezien waar ik zelfs kotsmisselijk van werd. Ik was lelijk en vies en vol met littekens. Niemand zou van dit lichaam kunnen houden; zelfs Scorpius niet.
    ‘In het bos bleven allemaal takken aan me hangen. Daar zijn ze allemaal vandaan.’ Zei ik ontkennend.
    ‘Ik heb niks verkeerds gedaan Scorpius.’

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 0:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    (Ik laat Amy eerst reageren)


    Spoiler alert: you will save yourself