• ... Door mijn hamster Gandalf te noemen in plaats van te vernoemen naar een dwerg. Gandalf is zo hebberig. Ik heb hem de afgelopen nacht moeten achtervolgen door zijn kooi om zijn teddybeer af te pakken (het is een eetbare teddybeer en hij sleept hem de hele kooi door en als hij er af en toe een hapje van neemt dan slaat hij ermee tegen de kooi wat allebei een hels kabaal maakt)

    Hij zag me al aankomen dus hij had snel zijn teddybeer verstopt en lag heel onopvallend in zijn renwiel te slapen. Zo leek het. Ik dacht dat hij was gaan slapen dus ik ging ook weer liggen want het leek me niet nodig om zijn teddybeer af te pakken als hij sliep. BIG FUCKING MISTAKE. Zodra ik de dekens weer over me heen doe pakt Gandalf zijn teddybeer weer op en begint een drumconcert uit te voeren. Ik doe het licht aan en ren naar de kooi waar ik hem nog net door de buis zie zoeven en tenslotte eeen overdekt hol in zie rennen, waar hij vier seconde later weer met lege pootjes uit te voorschijn komt terwijl hij me met grote onschuldige oogjes aankijkt.

    Ik ben daar gelukkig niet gevoelig voor en ik weet waar hij zijn eten verstopt dus ik vis al snel de teddybeer tevoorschijn. Als ik mijn hand uit de kooi wil halen zie ik een grijze vlek uit mijn ooghoek: Het is Gandalf! Via zijn knaagblok springt hij op de verhoging naast de kooideur en zet zijn tandjes in de teddybeer. Ik heb nu dus een teddybeer in mijn hand met een zeer vastberaden hamster er aan hangend. Ik trek hem los en leg hem terug in de kooi. Gandalf kijkt me nog heel zielig na als ik weer ga liggen en ga slapen.

    De volgende ochtend stipt om 06:30 kreeg hij zijn teddybeer terug. Hij heeft er nog geen seconde naar omgekeken. Vannacht om 1 uur pas weer, zo gaat het altijd. Hij wil alleen maar iets hebben als het van iemand anders is (Vingers, bloed, leven, sokken, vesten) of als het van hem word afgepakt. En hij is evil >:C

    tl;dr: Mijn hamster is geen Gandalf maar meer een Urist McEvulz/McGreedy


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha. Die hamster van jou..
    De hamster van mijn busmaatje krijgt na het schoonmaken van de kooi een broodje waar hij zes weken van eet. Dat broodje is goed voor de tanden. De hamster gaat dan vechten met het broodje, sleept het dan mee in zijn wiel en begint dan vervolgens te rennen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gwaihir schreef:
    Hahaha, wat een geweldige hamster heb jij.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik vond dit echt heel grappig om te lezen. You make my day.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Horizons schreef:
    Haha Stiekem vond ik dit ontzettend grappig. Maar ik kan me wel inbeelden dat het alles behalve leuk is als je hamster zoveel lawaai 's avonds maakt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha dit is wel grappig. Sorry!
    Ik had wel een rat die ik jumper had genoemd die gewoon vanuit de badkuip op het randje kon springen. Echt heel erg irritant als je dat beest moet vangen.

    Ps. Ik noemde mijn ratten meestal ook naar personages uit boeken ;) Alleen kregen de meeste vrouwtjes wel mannennamen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ken een meisje en zij had haar hamster boon genoemd :')


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Hahahaha, geniaal omschreven!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahaha. Je hebt echt altijd geweldige verhalen over hamster. Wil er zo lang eentje T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha, ik lig in een deuk. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xD GE-WEL-DIG !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik had iets heel anders verwacht, maar dit is geweldig :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik weet niet of iedereen hier wel doorheeft dat Gandalf een oude tovenaar is die denkt dat hij de beste is enzo...


    Gold Gold

    Hahaha, wat een avontuur heb je weer mee gemaakt!

    Ik zal je vergezellen met mijn leedvermaak :P
    Mu hahaha I'm evil *Doet zijn duivelse dans wat vet mannenlijk enzo is :O *

    Maar goed hopen dat je vannacht een betere nachtrust krijgt (A)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Haha eigenlijk vind ik die hamster supergeweldig! Al is het natuurlijk wat minder fijn dat hij zoveel lawaai maakt om 1uur 's nachts.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .