• ... Door mijn hamster Gandalf te noemen in plaats van te vernoemen naar een dwerg. Gandalf is zo hebberig. Ik heb hem de afgelopen nacht moeten achtervolgen door zijn kooi om zijn teddybeer af te pakken (het is een eetbare teddybeer en hij sleept hem de hele kooi door en als hij er af en toe een hapje van neemt dan slaat hij ermee tegen de kooi wat allebei een hels kabaal maakt)

    Hij zag me al aankomen dus hij had snel zijn teddybeer verstopt en lag heel onopvallend in zijn renwiel te slapen. Zo leek het. Ik dacht dat hij was gaan slapen dus ik ging ook weer liggen want het leek me niet nodig om zijn teddybeer af te pakken als hij sliep. BIG FUCKING MISTAKE. Zodra ik de dekens weer over me heen doe pakt Gandalf zijn teddybeer weer op en begint een drumconcert uit te voeren. Ik doe het licht aan en ren naar de kooi waar ik hem nog net door de buis zie zoeven en tenslotte eeen overdekt hol in zie rennen, waar hij vier seconde later weer met lege pootjes uit te voorschijn komt terwijl hij me met grote onschuldige oogjes aankijkt.

    Ik ben daar gelukkig niet gevoelig voor en ik weet waar hij zijn eten verstopt dus ik vis al snel de teddybeer tevoorschijn. Als ik mijn hand uit de kooi wil halen zie ik een grijze vlek uit mijn ooghoek: Het is Gandalf! Via zijn knaagblok springt hij op de verhoging naast de kooideur en zet zijn tandjes in de teddybeer. Ik heb nu dus een teddybeer in mijn hand met een zeer vastberaden hamster er aan hangend. Ik trek hem los en leg hem terug in de kooi. Gandalf kijkt me nog heel zielig na als ik weer ga liggen en ga slapen.

    De volgende ochtend stipt om 06:30 kreeg hij zijn teddybeer terug. Hij heeft er nog geen seconde naar omgekeken. Vannacht om 1 uur pas weer, zo gaat het altijd. Hij wil alleen maar iets hebben als het van iemand anders is (Vingers, bloed, leven, sokken, vesten) of als het van hem word afgepakt. En hij is evil >:C

    tl;dr: Mijn hamster is geen Gandalf maar meer een Urist McEvulz/McGreedy


    quidquid excusatio prandium pro

    haha geniaal


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahahahaha :'D


    :)

    Horizons schreef:
    Haha Stiekem vond ik dit ontzettend grappig. Maar ik kan me wel inbeelden dat het alles behalve leuk is als je hamster zoveel lawaai 's avonds maakt.


    Firm believer of all that is magic

    Haha, cute Gandalf


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahahahaha :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Timbaa schreef:
    This is funny, oops.

    Timbaa schreef:
    This is funny, oops.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Curuxa schreef:
    Hahahahhahahaha geweldig... Ik dacht helemaal dilemma in dit topic en shit, lees ik dit. Ik ging echt helemaal stuk :3


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"