• De zomervakantie is voorbij. De leerlingen keren terug naar hun school in Engeland. 5 meiden, de hechtste vrienden groep van de school komt met een schok tot het besef dat hun kamergenoten veranderd zijn. Op zich is dat niet het aller ergst maar dan blijkt dat ze hun kamer zullen moeten delen met een jongen. Niet zomaar een jongen, nee één van de 5 jongens waar ze altijd problemen mee hebben. Na vel te hebben geprotesteerd hebben ze zich neer moeten leggen bij het besluit van de school. Hoe zullen ze het overleven om een jaar lang hun kamer te moeten delen met 1 van deze jongens? Wat gebeurt er als ze elkaar echt niet uit kunnen staan of wanneer je bij je secret crush op de kamer komt? Aan jullie om hun toekomst te bepalen.

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan
    - Ik maak de kamer verdeling om voorkeurspartners te voorkomen.


    Jongens:
    - Harry
    - Niall James Horan - LegoIas
    - Zayn Javad Malik - Knetterdisco
    - Louis William Tomlinson - MissEzzi
    - Liam - gereserveerd door - undentified



    Meisjes:
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Chelsey Mila Jones - Rayhi
    - Melanie Alice Knight - MinnieMouseX
    - gereserveerd door: Lavore
    -




    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160623
    Speeltopic:

    Kamer indeling:
    - Caroline Evelyn Brendan - Liam
    - Louis - Chelsea Mila Jones
    - Scarlett Fay Johnson - Zayn Javadd Malik
    - niall - Melanie Alice Knight

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 10:35 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [mijn topics
    Ga je de kamerindeling maken?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    [mijn topics
    Ga je de kamerindeling maken?]


    [ Yes, ben er net mee begonnen, zal hem hier zo neerzetten (: ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [ de kamerindeling is als volgt:
    - Caroline Evelyn Brendan - Liam
    - Louis - Chelsea Mila Jones
    - Scarlett Fay Johnson - Zayn Javadd Malik
    - niall - Melanie Alice Knight

    Mocht je het er echt niet mee eens zijn kan er altijd nog wat veranderen (:
    Have fun! ]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 10:35 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    {mijn topics}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Scarlett

    Met een glimlach op mijn gezicht stap ik uit de bus, eindelijk is de zomervakantie voorbij en kan ik mijn vriendinnen weer zien. Mijn koffer achter me aan rollend loop ik de school binnen. Eenmaal binnen snuif ik de geur van de school op, dit had ik toch wel gemist. Ik besluit om eerst mijn koffer naar mijn kamer te brengen en om daarna naar de openingsceremonie te gaan aangezien het nog vroeg is heb ik daar tijd genoeg voor. Langzaam loop ik richting mijn kamer, ondertussen de nieuwe leerlingen bekijkend. Ik kan een glimlach niet langer onderdrukken, waarschijnlijk vinden veel mensen me nu raar maar ik ben echt blij om weer terug te zijn en iedereen weer te kunnen zien. Bij mijn kamer aangekomen haal ik mijn sleutel uit mijn zak en steek hem in het slot. Gauw loop ik mijn kamer binnen en sluit de deur achter me. Als ik mijn kamer rond kijk verschijnt er een frons op mijn voorhoofd. Al gauw merk ik dat er spullen weg zijn, de spullen van Melanie zijn allemaal weg en zijn vervangen door, het lijken wel jongens spullen. Peinzend kijk ik naar de spullen terwijl ik naar mijn bed loop. Net wanneer ik op mijn bed ga zitten hoor ik de deur open gaan.

    [ik dacht ik begin alvast ^^]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zayn Malik
    Ik vond het maar niks dat ik nu een kamergenoot had. Sterker nog, ik vond het verschrikkelijk. De vorige jaren had ik één keer een kamergenoot gehad, ik haatte het. Met een geïrriteerde zucht gooide ik de deur open, om in één streep naar de slaapkamer te lopen. Ik keurde het blonde meisje dat op haar bed zit geen blik waardig. Ik pakte het boek van mijn nachtkastje en liep naar de woonkamer. Daar plofte ik op de bank neer en begon te lezen. Hopelijk zou het nieuwe meisje me een poosje met rust laten.

    [wow, ik ben zo inspiratieloos als een roze neushoorn, sorry]

    (de kamergenoot van Niall is nu al 3 dagen niet online geweest... Zou ik kunnen ruilen?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (de kamergenoot van Niall is nu al 3 dagen niet online geweest... Zou ik kunnen ruilen?)


    [ Met wie zou je willen ruilen dan?]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Louis?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Louis?


    Hmm tis wel de bedoeling jongen meisje zeg maar


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ja ik bedoelde ruilen met Louis van kamer


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Ja ik bedoelde ruilen met Louis van kamer


    [Ohh grapje, ik vind het goed, als de rest het ermee eens is tenminste]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Louis
    Langzaam stapte ik uit mijn auto en viste mijn tas uit de kofferbak, deed de auto opslot en liep richting de school. Er was zoals altijd een hele nieuwe stroom leerlingen bij gekomen. Met een grote glimlach sprintte ik de trap op en viste ondertussen mijn kamer sleutel uit mijn broek zak en liep snel tussen de kamers door. Ik opende mijn deur en gooide mijn tas op mijn bed, maar er klopte iets niet.. Er stonden in plaats jongensspullen, meisjesspullen.. Dat kon je niet menen.. 'Ik ga echt niet een jaar mijn kamer delen met een meisje..' Mompelde ik in mezelf. Ik zakte met een kussen in me rug op m'n bed.

    Zolang ze iets gaat posten vind ik alles best =)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 14:30 ]


    It always seems Impossible until its done.

    Melanie Alice Knight

    Met een diepe zucht stapte ik het enorme gebouw genaamd school binnen. Ik had tot nu toe niet veel motivatie om naar school te gaan aangezien ik de kamerindeling al gezien heb. Vorig jaar deelde ik mijn kamer met een van mijn beste vriendinnen en dit jaar dus niet. Ook had ik niet veel zin om weer hard te moeten werken en leren in de klas en ik vond lang niet alle vakken leuk. Normaal ben ik wel een zonnetje in huis, maar nu even niet. Wat zal mijn kamergenoot ervan vinden dat hij een kamer moet delen met een onbekend meisje? Hij vindt het vast net zo leuk als ik. Maar misschien is hij wel hartstikke aardig, mompelde een stemmetje in mijn hoofd. Nou, we zullen zien.
    Ik opende de deur van mijn kamer en keek of er al iemand was. Nope, niemand. Ik keek even naar de twee bedden die in de kamer stonden en liet mijn spullen vallen op het bed naast het raam. Nu is het wachten tot mijn kamergenoot binnenkomt.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Scarlett

    Verbaasd kijk ik de jongen na, Zayn heette hij geloof ik. Mijn mond valt nog net niet open van verbazing, wat een ontzettend warm welkom zeg. Met een zucht sta ik op en loop ik naar de woonkamer. Ik ga op de tafel voor hem zitten en kijk hem met een gemaakte glimlach aan. 'hee, ik ben Scarlett, jij bent Zayn toch?' na even twijfelen besluit ik maar gewoon verder te praten 'ik denk dat we de slaapkamer anders moeten indelen, onze bedden staan nu wel erg dichtbij elkaar en eigenlijk lijkt me dat niet zo'n goed idee'. 'ohh en ik denk dat we een schema moeten maken wie wanneer in de badkamer mag, de deur kan namelijk niet op slot en ik zit er niet op te wachten dat jij binnen komt als ik onder de douche sta ofzo'. Even bijt ik op mijn lip, nu geef ik ook niet bepaald een warm welkom maar het is niet anders, er moeten regels opgesteld worden vooral na de verhalen die ik gehoord heb en ik wel een leuk jaar tegemoet wil zonder al te veel ruzie met mijn kamer genoot zit er niks anders op dan regels opstellen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.