• De zomervakantie is voorbij. De leerlingen keren terug naar hun school in Engeland. 5 meiden, de hechtste vrienden groep van de school komt met een schok tot het besef dat hun kamergenoten veranderd zijn. Op zich is dat niet het aller ergst maar dan blijkt dat ze hun kamer zullen moeten delen met een jongen. Niet zomaar een jongen, nee één van de 5 jongens waar ze altijd problemen mee hebben. Na vel te hebben geprotesteerd hebben ze zich neer moeten leggen bij het besluit van de school. Hoe zullen ze het overleven om een jaar lang hun kamer te moeten delen met 1 van deze jongens? Wat gebeurt er als ze elkaar echt niet uit kunnen staan of wanneer je bij je secret crush op de kamer komt? Aan jullie om hun toekomst te bepalen.

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan
    - Ik maak de kamer verdeling om voorkeurspartners te voorkomen.


    Jongens:
    - Harry
    - Niall James Horan - LegoIas
    - Zayn Javad Malik - Knetterdisco
    - Louis William Tomlinson - MissEzzi
    - Liam - gereserveerd door - undentified



    Meisjes:
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Chelsey Mila Jones - Rayhi
    - Melanie Alice Knight - MinnieMouseX
    - gereserveerd door: Lavore
    -




    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160623
    Speeltopic:

    Kamer indeling:
    - Caroline Evelyn Brendan - Liam
    - Louis - Chelsea Mila Jones
    - Scarlett Fay Johnson - Zayn Javadd Malik
    - niall - Melanie Alice Knight

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 10:35 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zayn Malik
    Ik zuchtte geïrriteerd toen het meisje voor me op de tafel ging zitten. "Hee, ik ben Scarlett, jij bent Zayn toch?" vroeg ze. Ik knikte kort. "Ik denk dat we de slaapkamer anders moeten indelen, onze bedden staan nu wel erg dichtbij elkaar en eigenlijk lijkt me dat niet zo'n goed idee." Ik legde mijn boek naast me neer en zuchtte. "Prima." - "Ohh en ik denk dat we een schema moeten maken wie wanneer in de badkamer mag, de deur kan namelijk niet op slot en ik zit er niet op te wachten dat jij binnen komt als ik onder de douche sta ofzo," zei ze toen. "Ik douche 's avonds na tienen," zei ik kortaf. De toon die ze aansloeg beviel me niet, alles aan haar irriteerde me nu al.

    Scarlett

    'ik douche 's avonds na tienen' antwoordde Zayn kortaf waarna ik knikte. 'oke, ik douche 's ochtends wel'. Ergens voel ik me schuldig, ik deed gemeen tegen hem terwijl ik eigenlijk helemaal niet gemeen ben of zo maar goed hij begon. Kort neem ik hem in me op en een zachte zucht ontsnapt uit mijn mond 'ik bedoelde het niet gemeen of zo, het leek me alleen beter, als je het er niet mee eens bent moet je het ook zeggen hoor'. Kort bijt ik op mijn lip als ik merk dat ik begin te ratelen, dat doe ik nou altijd als ik zenuwachtig of nerveus ben, niet dat ik dat nu ben, tenminste denk ik want ik zou niet weten waarvoor ik zenuwachtig of nerveus zou moeten zijn. 'misschien kunnen we de boel nu alvast verschuiven? Ik bedoel dan hoeven we dat straks niet meer te doen, dan hebben we dat alvast gehad en kunnen we de rest van de dag onze eigen gang gaan'. Ineens bedenk ik me wat ' ohh trouwens, als je de kleuren van de kamer niks vindt kunnen we het altijd nog in andere kleuren verven als je dat wil, wat ik wel kan begrijpen aangezien het paars is'. Even haal ik diep adem, tijdens mijn geratel was ik helemaal vergeten te ademen, mijn tanden zet ik terug in mijn lip met het idee het komende half uur niks meer te zeggen, of in ieder geval niet weer door te ratelen. Ik wens mezelf alvast veel sterkte.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    (stilte :$ )


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zayn Malik
    "Ik bedoelde het niet gemeen of zo, het leek me alleen beter, als je het er niet mee eens bent moet je het ook zeggen hoor," ratelde Scarlett. Ik haalde mijn schouders op. Het kon me eigenlijk niet zo veel schelen. "Misschien kunnen we de boel nu alvast verschuiven? Ik bedoel dan hoeven we dat straks niet meer te doen, dan hebben we dat alvast gehad en kunnen we de rest van de dag onze eigen gang gaan." Ik knikte en stond op, om naar de slaapkamer te lopen. Halverwege bleef ik staan, toen Scarlett weer tegen me begon te praten. "Oh trouwens, als je de kleuren van de kamer niks vindt kunnen we het altijd nog in andere kleuren verven als je dat wil, wat ik wel kan begrijpen aangezien het paars is." Even was ik stil, mezelf afvragend of ze zenuwachtig was. "Het liefst zou ik de muren zwart schilderen, maar ik denk niet dat jij dat zo leuk vindt," zei ik met een scheef - niet gemeend - glimlachje terwijl ik de slaapkamer binnen liep. Even keek ik om me heen, het was inderdaad wel erg paars. "Witte muren?" opperde ik, terwijl ik op één van de bedden ging zitten.

    Scarlett

    Rustig loop ik achter Zayn aan naar de slaapkamer. Mijn kaken klem ik stevig opelkaar voorkomend dat ik wat ga zeggen. "Het liefst zou ik de muren zwart schilderen, maar ik denk niet dat jij dat zo leuk vindt," antwoord Zayn met een scheef - niet gemeend - glimlachje op mijn vraag. En hij heeft gelijk, zwarte muren vind ik geen goed idee, veel te donker dat. Even kijkt hij om zich heen. "Witte muren?" opperd hij terwijl hij op één van de bedden gaat zitten. Ik blijf in de deur opening staan en leun met een schouder tegen de deur post aan. Ik haal mijn schouders op 'Ik vind het goed'. Ik kijk de kamer nogmaals goed rond 'wat denk jij wat het beste is? Ik bedoel hoe we alles gaan verschuiven? want eigenlijk weet ik het niet zo goed. Wanneer wil je de muren gaan verven? dan kan ik daar rekening mee houden. Misschien kunnen we het vanmiddag wel doen, de lessen beginnen pas morgen, tenminste als je niks beters te doen hebt'. Meteen bijt Ik op mijn tong, daar ging ik weer. 'Het spijt me, ik ratel weer. Dat is iets wat ik eigenlijk altijd doe maar als je het vervelend vindt moet je het zeggen hoor, dan zal ik proberen ermee op te houden'.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    (le moi heeft een internetverbod tot volgende week, sorry.)

    Knetterdisco schreef:
    (le moi heeft een internetverbod tot volgende week, sorry.)


    zo Hoe krijg je dat voor elkaar?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    zo Hoe krijg je dat voor elkaar?

    24/7 op Quizlet zitten :Y)

    Knetterdisco schreef:
    (...)
    24/7 op Quizlet zitten :Y)



    Hahah slim.. ben ik blij dat mijn ouders me niet controleren


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [ Ik wil niet vervelend zijn ofzo maar ik zou echt heel graag willen spelen en ik wacht nu al een week ofzo. Ik vind dit een hele leuke rpg maar wilook zelf spelen. Zou OhSoAri misschien Rayhi kunnen vervangen? Ik wil echt niet zeuren ofzo =$]


    It always seems Impossible until its done.

    (ik vind dat goed, ik begrijp het wel zou je zelf even met OhSoAria moeten overleggen of zij het ermee eens is)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.