• Het jaar 2145. Dankzij de technologie is het geloof in goed en kwaad vrijwel nihil. Toch is de oorlog tussen het goede en het kwaad op het randje van uitbreken. Maatregelen zullen genomen moeten worden.
    "jij hebt echt een engeltje op je schouder" is een gezegde die bekend is bij ieder mens. Niemand weet alleen dat ieder mens echt een engel bij zich heeft. Een Guardian Angel. Deze Guardian angel sterft als jij sterft, dit is de reden dat hij of zij er altijd voor zorgt dat je veilig bent.
    Uit noodzaak heeft de raad van Guardian angels een academy op gezet. Deze Academy leert de mens samen te werken met zijn Guardian Angel. Dit om te kunnen vechten tegen het kwade en zo de wereld van de ondergang te kunnen redden.

    De mensheid word in de gaten gehouden door deze angels. Na in wat mensen verdiept te hebben worden elk jaar zes meisjes en zes jongens uitverkoren om te komen in de academy. Dit gebeurd door middel dat hun Angel zich aan hen laten zien. Ze krijgen de keuze mee gaan naar de academy, daar leren ze hun Angel kennen (die overigens al alles van hun weet) maar ook samen te werken, vechten en de andere nodige vakken. Of niet meegaan, maar tegelijkertijd hun angel kwijt raken.

    Deze RPG speelt zich af op de Academy, deze is op een platform van 12 hectare boven de Himalaya gebergte. . Na drie jaar gestudeerd te hebben met je Angel ben je klaar voor het gevecht, Je word verplaatst naar een ander platform waar je woont tot je er klaar voor bent.
    Je opleiding duurt dus drie jaar, al die tijd woon je op het gebied van de Academy. Slapen, eten en leren doe je samen. Klassen en lessen zijn gevormt en elk jaar worden er 12 nieuwe leerlingen verwelkomt.


    De acadamy


    Regels van de Academy+Vakken
    Regels
    - Je bent hier ten alle tijden bij aanwezig bij je lessen.
    - Je dient respect te hebben voor elk leven mens, dier of plant.
    - Huisdieren zijn toegestaan. Die je als mens mee kan nemen. Angels mogen zich niet aan een specifiek dier hechten, dus die mogen geen huisdieren bezitten.
    - Respecteer je angel en je superior.
    - Je dient aanwezig te zijn bij alle eet gelegenheden (ontbijt, lunch, diner)
    - Dans gelegenheden (zoals Gala of Special Diner) zijn niet verplicht, aanwezigheid aangeven door middel van formulier
    - Toon respect voor anderen en houd Affectie privé.

    Vakken
    -ontbijt
    -Latijn
    -(vecht) sport
    - Lunch
    -Nederlands
    -Engels
    -Wiskunde/Rekenen
    - sporten
    -Pauze
    -Biologie
    -Muziek (vrijwillig)
    De volgorde kan verschillen per rooster



    Regels
    - minimaal 300 woorden per post en ik let hier op!
    - Niemand Buitensluiten!
    - Geen perfecte personages
    - Let zowel op de regels van de Academy als van dit rpg
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Verwond/vermoord elkaar niet zonder toestemming
    - Je hebt 48 uur om je rol in te vullen, red je dit niet stuur mij een berichtje
    - 16/18 + Is toegestaan Zowel geweld als Seksualiteit
    - Ik open de topics tenzij anders aangegeven.
    - Ooc tussen haakjes of in praat topic
    - Maximaal 2 personages per user
    - Probeer de jongens en meisjes zo veel mogelijk gelijk te houden.
    - Probeer geen liefdes relatie van te voren af te spreken, Dat moet groeien. Geld ook voor de Angels! Ook die kunnen verliefd worden maar ook dat moet groeien! je bent niet in een dag verliefd, al kun je je wel aangetrokken tot iemand voelen.
    - Geen een dags vliegen!
    -Naams verandering doorgeven.

    Invullen
    Rol: (Guardian angel of mens)
    Naam: (volledig eventueel nickname)
    Leeftijd: (Boven de 20)
    Innerlijk: (Angels zijn ook niet perfect, die hebben ook gewoon gevoelens en slechte eigenschappen!)
    Uiterlijk: (Ook Angels kunnen er uit zien zoals ze willen (tattoages kleding etc) Houd hier ook rekening mee)
    Specialiteit: (vak, sport of vechtsport Voor de angels: Een gave met de kracht van de natuur (wind, aarde, vuur, water))
    Guardian Angel: (spreek dit goed met elkaar af! Let op! Bij een mannelijke personage een vrouwelijke Angel en andersom)
    Jaar: (welk jaar van de opleiding zit je)
    Extra:

    Angels
    Boys
    - Nathaniël 'Fire, Nathan' Ace Rhine. ~ Sigil
    - Christopher Ian Reed ~VladiFerr
    - Dannick Storm ~geleninja
    - Arden Belvedere Kai Donatti ~Nephele

    Girls
    - Alice Jane Eatside~CrazyGirlxx
    - Melanthe Lolita Layre ~Genest
    -Nova Evalynn Jordans ~Enface

    Human
    Boys
    - Seth Cooper ~ Periannath
    -Finnick Dave Williams ~Silvanaa
    - Tyce Odell Pearson ~Daemones

    Girls
    -Allison Blythe Patterson ~BastiIIe
    - Isis "Izzy" Avalon Millington ~Caim
    -Katharine Eden Mores ~ Adamou
    - Aza Wakefields ~Neal


    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 19:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Heartstring schreef:
    Mag ik een mannelijke angel reserveren?('a)


    Als je iemand vind of iemand weet die nog een vrouwelijk mens wilt spelen of mazzel hebt dat iemand nog een tweede rol wilt dan mag je van mij een mannelijk angel reserveren

    @Nephele, Als je ergens aan mee doet, verwacht ik wel een beetje dat het doorgelezen wordt, volgens mij heb ik het ook al in het rollen topic gezet waarom dat niet kan. En er staat dat het toegestaan is, niet dat angels het mogen. Sinds wanneer hebben engelen een dier? O.o

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 18:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Is Tyce trouwens goedgekeurd?
    Wanneer je een huisdier hebt, moet dit dan een huisdier zijn die alleen binnen is of ook naar buiten kan?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Daemones schreef:
    Is Tyce trouwens goedgekeurd?
    Wanneer je een huisdier hebt, moet dit dan een huisdier zijn die alleen binnen is of ook naar buiten kan?


    mag ook naar buiten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Als je iemand vind of iemand weet die nog een vrouwelijk mens wilt spelen of mazzel hebt dat iemand nog een tweede rol wilt dan mag je van mij een mannelijk angel reserveren

    @Nephele, Als je ergens aan mee doet, verwacht ik wel een beetje dat het doorgelezen wordt, volgens mij heb ik het ook al in het rollen topic gezet waarom dat niet kan. En er staat dat het toegestaan is, niet dat angels het mogen. Sinds wanneer hebben engelen een dier? O.o


    Heus heb ik wel een beetje doorgelezen!
    Maar het is zo veel o;
    Nou dan heeft ie wel geen huisdier, ook geen probleem.

    Eventueel zou ik nog wel een extra personage kunnen maken trouwens


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Oke, met schaduw en licht. Tsjah, goede vraag, heb je suggesties?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Oke, met schaduw en licht. Tsjah, goede vraag, heb je suggesties?


    Mm lastige
    schaduw als in het besturen van alles wat in het donker is? De schaduwen van mensen en dingen, in de nacht goed kunnen zien? Ergens waar het licht is het duister kunnen maken
    En met licht dat het precies andersom is?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    dat is wel een goede, doe dat maar dan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dan zal ik kai schaduw wel geven (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Misschien dat Chiroptera (momenteel Medousa) nog een personage wil.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Had haar al gevraagd ze zei dat t haar niet echt aansprak maar dat ze er over na zou denken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Had haar al gevraagd ze zei dat t haar niet echt aansprak maar dat ze er over na zou denken.

    Dat klopt. Alleen ik had het haar gisteren gevraagd en toen zei ze dat ze wellicht wel een plekje wilde.
    Zo zal ik het haar nogmaals vragen, het is wel handig als daar duidelijkheid over komt. (;

    O - en met mijn rol ben ik bezig, ze komt vanavond. Zeker weten!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke is goed dankjewel


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Melanthe is klaar, ze staat op pagina 6.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Silvanaa schreef:


    Rol: Mens
    Naam: Finnick Dave Williams
    Leeftijd: 21 jaar
    Leerjaar: 2de jaar

    Karakter: Finn is een spontane jongen. Hij is erg sociaal en houd ervan om grappen te maken. Finn helpt mensen graag en staat voor je klaar wanneer dat nodig is. Hij is een trouwe vriend en een goede luisteraar. Hij geeft advies aan de gene die het nodig hebben en het verdienen. Hij houdt er niet van wanneer mensen liegen. Ondanks dat Finn een speelse jongen is van aard, kan hij ook heel serieus zijn wanneer dat moet. Hij laat niet snel over zich heen lopen en bijt terug als dat nodig is. Hij kan erg koppig en brutaal zijn. Ook kan hij soms nog eens betweterig overkomen en als het moet ook erg streng. Finn is haast nooit in een slechte bui, aangezien hij een echte lachebekje is. Wanneer mensen Finn echt op de kast jagen kan hij soms nog wel eens uitvallen en dan doet en zegt hij dingen die hij niet meent. Hij heeft dus niet veel controle over zijn woedde. Doordat Finn al jaren in de bossen van Canada op zich zelf heeft geleefd, vindt hij het erg lastig om mensen te vertrouwen. Finn heeft een diepe angst gecreëerd voor het verliezen van mensen. Hij is bang dat mensen waar hij om geeft, hem elk moment kunnen verraden. Het is dus niet makkelijk om deze jongen als een vriend te krijgen, maar wanneer dat je wel is gelukt heb je een vriend voor het leven.

    Uiterlijk: Finn heeft groene ogen en licht bruin haar dat in een kuif omhoog staat als hij het in model heeft gebracht. Soms heeft hij zijn voor pluk naar één kant zitten, in plaats van omhoog. Wanneer hij lacht krijgt hij rimpels bij zijn ogenhoeken. Finn staat bekend om zijn vage gezichtsuitdrukkingen en zijn gekke bekken. Finn is redelijk gespierd, dit is vooral te zien in zijn armen en benen. Hij is ongeveer 1.85 lang en heeft een uitstekende conditie.

    Specialiteit: Pijl en boog schieten
    Guardian Angel: ?
    Extra: Finn is in Canada geboren en heeft zijn beide ouders op jonge leeftijd verloren. Sinds die tijd heeft hij altijd bij zijn tante gewoond, maar toen hij zeventien werd ging hij het huis uit en besloot hij op reis te gaan. Hij wilde niet veel meer met de wereld om zich heen te maken hebben, Finn was liever continue op pad. Hij besloot dus te voet door de bossen van Canada te trekken. Dit heeft hij ruim drie jaar gedaan, en al die tijd leerde hij te jagen, vallen te zetten en eetbare planten te herkennen. Hij is daarom ook een kei in het gebruiken van een pijl en boog. Dit is echt zijn wapen. Finn heeft dus drie jaar lang enkel weten te overleven in de dicht begroeide bossen van Canada, waar haast geen mens is. Maar plots liet zijn engel zich aan hem zien, en werd hij uitgenodigd om deel te nemen aan een Academy, waar hij kan leren met zijn engel om te gaan. Finn heeft al één jaar lessen gevolgd op de Academy, en dit jaar zal hij aan zijn tweede jaar beginnen.


    Finn staat er nog niet bij?


    "We accept the love we think we deserve."

    dat komt omdat ik gezegd heb dat je hem aan moet passen, hij neigt teveel naar een perfecte personage
    ik weet niet of je dat aangepast had.
    in iedergeval is de kans groot dat als dat zo is en ik keur hem goed ik het morgen pas weer bij kan werken.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 12:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]