• Het jaar 2145. Dankzij de technologie is het geloof in goed en kwaad vrijwel nihil. Toch is de oorlog tussen het goede en het kwaad op het randje van uitbreken. Maatregelen zullen genomen moeten worden.
    "jij hebt echt een engeltje op je schouder" is een gezegde die bekend is bij ieder mens. Niemand weet alleen dat ieder mens echt een engel bij zich heeft. Een Guardian Angel. Deze Guardian angel sterft als jij sterft, dit is de reden dat hij of zij er altijd voor zorgt dat je veilig bent.
    Uit noodzaak heeft de raad van Guardian angels een academy op gezet. Deze Academy leert de mens samen te werken met zijn Guardian Angel. Dit om te kunnen vechten tegen het kwade en zo de wereld van de ondergang te kunnen redden.

    De mensheid word in de gaten gehouden door deze angels. Na in wat mensen verdiept te hebben worden elk jaar zes meisjes en zes jongens uitverkoren om te komen in de academy. Dit gebeurd door middel dat hun Angel zich aan hen laten zien. Ze krijgen de keuze mee gaan naar de academy, daar leren ze hun Angel kennen (die overigens al alles van hun weet) maar ook samen te werken, vechten en de andere nodige vakken. Of niet meegaan, maar tegelijkertijd hun angel kwijt raken.

    Deze RPG speelt zich af op de Academy, deze is op een platform van 12 hectare boven de Himalaya gebergte. . Na drie jaar gestudeerd te hebben met je Angel ben je klaar voor het gevecht, Je word verplaatst naar een ander platform waar je woont tot je er klaar voor bent.
    Je opleiding duurt dus drie jaar, al die tijd woon je op het gebied van de Academy. Slapen, eten en leren doe je samen. Klassen en lessen zijn gevormt en elk jaar worden er 12 nieuwe leerlingen verwelkomt.


    De acadamy


    Regels van de Academy+Vakken
    Regels
    - Je bent hier ten alle tijden bij aanwezig bij je lessen.
    - Je dient respect te hebben voor elk leven mens, dier of plant.
    - Huisdieren zijn toegestaan. Die je als mens mee kan nemen. Angels mogen zich niet aan een specifiek dier hechten, dus die mogen geen huisdieren bezitten.
    - Respecteer je angel en je superior.
    - Je dient aanwezig te zijn bij alle eet gelegenheden (ontbijt, lunch, diner)
    - Dans gelegenheden (zoals Gala of Special Diner) zijn niet verplicht, aanwezigheid aangeven door middel van formulier
    - Toon respect voor anderen en houd Affectie privé.

    Vakken
    -ontbijt
    -Latijn
    -(vecht) sport
    - Lunch
    -Nederlands
    -Engels
    -Wiskunde/Rekenen
    - sporten
    -Pauze
    -Biologie
    -Muziek (vrijwillig)
    De volgorde kan verschillen per rooster



    Regels
    - minimaal 300 woorden per post en ik let hier op!
    - Niemand Buitensluiten!
    - Geen perfecte personages
    - Let zowel op de regels van de Academy als van dit rpg
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Verwond/vermoord elkaar niet zonder toestemming
    - Je hebt 48 uur om je rol in te vullen, red je dit niet stuur mij een berichtje
    - 16/18 + Is toegestaan Zowel geweld als Seksualiteit
    - Ik open de topics tenzij anders aangegeven.
    - Ooc tussen haakjes of in praat topic
    - Maximaal 2 personages per user
    - Probeer de jongens en meisjes zo veel mogelijk gelijk te houden.
    - Probeer geen liefdes relatie van te voren af te spreken, Dat moet groeien. Geld ook voor de Angels! Ook die kunnen verliefd worden maar ook dat moet groeien! je bent niet in een dag verliefd, al kun je je wel aangetrokken tot iemand voelen.
    - Geen een dags vliegen!
    -Naams verandering doorgeven.

    Invullen
    Rol: (Guardian angel of mens)
    Naam: (volledig eventueel nickname)
    Leeftijd: (Boven de 20)
    Innerlijk: (Angels zijn ook niet perfect, die hebben ook gewoon gevoelens en slechte eigenschappen!)
    Uiterlijk: (Ook Angels kunnen er uit zien zoals ze willen (tattoages kleding etc) Houd hier ook rekening mee)
    Specialiteit: (vak, sport of vechtsport Voor de angels: Een gave met de kracht van de natuur (wind, aarde, vuur, water))
    Guardian Angel: (spreek dit goed met elkaar af! Let op! Bij een mannelijke personage een vrouwelijke Angel en andersom)
    Jaar: (welk jaar van de opleiding zit je)
    Extra:

    Angels
    Boys
    - Nathaniël 'Fire, Nathan' Ace Rhine. ~ Sigil
    - Christopher Ian Reed ~VladiFerr
    - Dannick Storm ~geleninja
    - Arden Belvedere Kai Donatti ~Nephele

    Girls
    - Alice Jane Eatside~CrazyGirlxx
    - Melanthe Lolita Layre ~Genest
    -Nova Evalynn Jordans ~Enface

    Human
    Boys
    - Seth Cooper ~ Periannath
    -Finnick Dave Williams ~Silvanaa
    - Tyce Odell Pearson ~Daemones

    Girls
    -Allison Blythe Patterson ~BastiIIe
    - Isis "Izzy" Avalon Millington ~Caim
    -Katharine Eden Mores ~ Adamou
    - Aza Wakefields ~Neal


    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 19:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    dat komt omdat ik gezegd heb dat je hem aan moet passen, hij neigt teveel naar een perfecte personage
    ik weet niet of je dat aangepast had.
    in iedergeval is de kans groot dat als dat zo is en ik keur hem goed ik het morgen pas weer bij kan werken.

    Ja ik had het gezien, heb hem al aangepast


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik heb Alice aangepast, ik hoop dat ze zo beter is.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is Melanthe goed gekeurd?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    jaa is goed gekeurd maar kan niet bijwerken nu


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb Tyce een huisdier toegezegd (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rol: Guardian Angel
    Naam: Nova Evalynn Jordans
    Leeftijd: 22


    Innerlijk: Nova is een nogal warrig type, ze is vaak van alles kwijt of vergeten en krijgt het voor elkaar om overal om haar heen een chaos te creëren. Het onthouden van droge feitjes als verjaardagen, datums, namen en andere data gaat haar slecht af, hoe hard ze ook probeert deze te onthouden. Ook in haar ogen onbelangrijke dingen vergeet ze vaak, dingen als haar schoolboeken bijvoorbeeld. Beelden, geluiden en geuren herinnert ze zich daarentegen wel heel goed, hierdoor vergeet ze herinneringen bijna nooit.
    Haar gedrag valt makkelijk te verklaren, in haar hoofd is het namelijk dezelfde chaos als in haar leefomgeving. Ze heeft de neiging om veel te veel te denken, vooral op momenten dat ze alleen is. Nova kan hierdoor maar slecht slapen en daarom gaat ze voordat ze naar bed gaat lezen, muziek luisteren of iets anders waar ze haar gedachten voor even stil mee krijgt. Ook keuzes maken is niet haar sterkste punt, ze kan eeuwig bezig zijn
    In de omgang is Nova terughoudend, niet perse verlegen maar ze staat er gewoon niet om te springen om zichzelf bloot te geven. Ze vind het daarom absoluut niet prettig als ze onaangekondigd aangeraakt word of als ze er te dicht op haar gezeten wordt omdat dat voor haar voelt als te persoonlijk. Op dat moment komt ze veel feller uit de hoek omdat ze zich niet op haar gemak voelt. Toch kan ze het van bepaalde personen wat beter accepteren.
    Nova luistert liever naar een ander dan dat ze zelf iets moet vertellen, op die manier kan ze rustig de kat uit de boom kijken. Door dit alles komt Nova veel killer over dan ze in werkelijkheid is, ze is namelijk als je haar leert kennen een kalm en lief meisje. Misschien is dit ook wel een eigenschap die bij het engel zijn hoort maar Nova kan het niet over haar hart verkrijgen om mens of dier niet te helpen. Ze wil zichzelf hier wel eens in verliezen, ze kan zo opgaan in het helpen van een ander dat ze vergeet voor zichzelf te zorgen.
    Omdat Nova vrij perfectionistisch aangelegd is kan ze slecht tegen kritiek en is ze snel op haar teentjes getrapt. Ze kan het absoluut niet hebben als je iets bekritiseerd waar ze vol overgave aan gewerkt heeft of wat dicht bij haar hart ligt. Dat is dan ook meteen de andere kant, alles waar ze aan begint doet ze vol passie en concentratie en zal ze altijd afmaken. Maar echt tevreden met wat ze bereikt heeft is ze nooit, het kan altijd beter en mooier. Vind ze zelf dan.
    Natuurlijk zijn er ook zaken die ze zo half een beetje doet, vaak zijn dat dingen waar ze zichzelf niet in kan interesseren. School bijvoorbeeld.
    Uiterlijk: Nova heeft een paar zee-blauwe kijkers met wat sporen van groen, hoewel ze haar haarkleur nog wel eens wil veranderen is deze het grootste gedeelte van de tijd lichtblond met afhankelijk van haar humeur wat sporen van roze. Meestal hangen haar haren warrig naar beneden en zal er alleen wat mee doen als het nodig is, haar uiterlijk kan haar over het algemeen niet heel veel uitmaken. Make-up draagt ze bijna niet hooguit wat mascara of eyeliner. Ze heeft een gemiddelde lengte van 1.70 met voor haar lengte vrij lange benen, toch oogt ze kleiner dan ze is omdat ze maar tenger gebouwd is. Geweldig weelderige rondingen heeft ze niet maar het is ook weer niet niets. Nova sport graag, het liefst gaat ze hardlopen, en heeft hierdoor een lichtgespierd lichaam. Ze absoluut niet heel sterk maar wel vrij wendbaar en snel wat dit deels een beetje goed maakt, fysiek zware sporten zijn niets voor haar.
    Tussen haar schouderbladen heeft ze een tatoeage ten grote van een kleine hand van een lotusbloem, naast dat het een mooi plaatje is staat het voor het pure wat ze graag in haar leven houd. Verder kent ze weinig versieringen op of in haar lichaam behalve een helix piercing in haar oren.
    Het liefst draagt Nova losse overhemden, grote vesten of truien en een skinny jeans. Eigenlijk vind ze alles wat comfortabel zit wel prima, heel kieskeurig is ze hierin niet. Rokjes zijn niet haar ding, maar jurkjes kan ze best waarderen als ze niet te tuttig zijn. Aan haar voeten draagt ze all stars of enkellaarsjes.
    Specialiteit: -
    Beschermeling: ?
    Jaar: Tweede jaars.
    Extra: Nova rookt zo af en toe, niet vast want ze is niet verslaafd en kan er ook zomaar voor maanden mee stoppen. Haar vleugels zijn bijna geheel wit gekleurd en hebben lange hoekige vorm.


    Nova is klaar op haar specialiteit en beschermeling na, kan ik qua specialiteit alles kiezen of alleen ijs en rook/as? En is zo oké?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 22:07 ]

    vind je het heel vervelend om alleen daaruit te kunnen kiezen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    vind je het heel vervelend om alleen daaruit te kunnen kiezen?


    Mwah nee hoor. Alleen valt ijs niet onder water? En wat heb jij in gedachten bij rook/as? Ik kom niet veel verder dan rook besturen, maar daar kan je niet erg veel mee lijkt me.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 19:59 ]

    Nee ijs valt niet onder water :). Degene met ijs kan alles met ijs doen, zelfs ijs sculpturen maken in een hand omdraai en met water niet. Ja zoiets had ik ook bbedacht met rook.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zou je met rook ook niet een soort mist op kunnen roepen? Of past dat dan meer bij IJs? Gezien je dan water(druppels) kan bevriezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aha! Ik denk nog even na. Ik vind rook in principe leuker maar je kan er niet zo veel mee :/

    Ik denk het niet? Mist lijkt me inderdaad meer ijs, want rook is meer combinatie tussen lucht en vuur en mist meer water en lucht.

    Met as/rook kun je mischien iets met hitte? Dus dat je een soort sauna kan vormen, goed tegen hitte kan oid? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er zou misschien ook een guardian angel kunnen zijn, die het weer kan besturen? Aangezien dat ook te maken heeft met de natuur.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ahw super lief dat jullie meedenken!
    Dat met hitte en weer kan ook, ik zag weer inderdaad al staan toen ik google'de (?) op elemental abilities. Mag ijs met sneeuw of is dat weer water?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 0:09 ]

    Het lijkt mij dat sneeuw bij IJs hoort - door warmte smelt het namelijk en je kunt het "vast pakken".


    Quiet the mind, and the soul will speak.