• Spel:
    jij zegt bijv. wat zou jou reactie zijn als er ineens een banaan uit de lucht valt
    (mag realistisch of onrealistisch zijn eh, maakt ni uit ^^)
    en dan de volgende antwoord en stelt weer een vraag aan de volgende enzo verder, snap je?? ^^

    NIET: wat zou je doen..
    WEL: wat zou je reactie zijn..

    dus:
    wat zou jou reactie zijn als je favo TH'er (als je TH fan bent) ineens je kamer binnenstapt? ^^


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Valt te zien.

    Wat zou je reactie zijn als je dierbaarste je verplicht je hand in brand te steken door middel van benzine.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    gwn zeggen dat die zot is en niet doen..

    Wat zou je reactie zijn als de politie binnenvalt en je moeder of vader zou oppakken


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik zou hartstikke boos worden en verdrietig en ik zou gaan gillen en bijten en krijsen en schoppen en slaan.
    Wat zou je reactie zijn als de hele wereld je totaal zou negeren. (Inclusief familie, vrienden... etc.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 18:18 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    heel boos worden en die slagen (ze negeren me toch)

    wat zou je reactie zijn als iemand een krokodil in je bed legt en jij gaat savonds slapen..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik denk dat ik dan heel bang ga worden en ga gillen..

    wat zou je reactie zijn als je vanuit het niets een meet & greet won met Cinema Bizarre?

    Niet gaan. Ik moet niets van hen hebben!

    Wat zou je reactie zijn als jou wordt laten weten dat jij de opvolger bent van de konining in Amerika.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    de boel is goed onder handen nemen ginder, + er meteen van profiteren dan dat ik daar ben en bekend ben, om daarna terug te keren naar België :'D

    Wat zou je reactie zijn als je 's morgens opstond en merkt dat er een hele horde paparazzi voor je raam zit te wachten op een glimp van jou?


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Afvragen waarom xD

    Wat zou je reactie zijn als je opeens in de anime naruto speelde?


    all i need is love, all i get is homework

    Hysterisch worden omdat ik alles wat met anime en manga te maken heeft, haat!

    Wat zou je reactie zijn als je wordt verteld dat er een huis op jou naam staat, maar als je dat huis dan ziet, het een eng spookhuis is.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    uuhm,,,, ik zal eerst kijken hoe het er van binnen uit ziet,, als er maar niet zoiets als the grudge voorbij komt! dan wil ik het huis niet!

    wat zou je reactie zijn als je ineens je groote liefde op straat tegen komt?


    Sometimes Things Are So Cute It Makes You Cry...

    Hoi zeggen en hopen dat hij me leuk vindt...

    Wat zou je reactie zijn als er bij de flat tegenover jou huis iemand van het balkon springt?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 18:08 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    heel erg schrkkn! en mijn vrienden bellen om erover te praten

    wat zou je reactie zijn als je in een magische wereld beland?


    Hoi,hoe gaat het? Moeilijke vraag hé?

    Als er chocola is, vind ik het goed ;D -kidding- Hangt er vanaf wat je met magisch bedoeld. Ik zou denk ik eerst in paniek raken.
    Wat zou je reactie zijn als je vriendin verhuist naar een ander land?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ligt er aan welke vriendin..
    Als het maar niet mijn bf is.
    Hoe zou ik reageren?
    Ik zou echt super verdrietig zijn, en het echt niet leuk vinden.
    Wat zou je reactie zijn als je alleen op de aarde was?

    Eh... shocked. Want hoe zou dat in eens kunnen gebeuren?
    Wat zou je reactie zijn als Satan op je toestapt en je een aanbod doet; je ziel voor iets wat je heel graag wilt?


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.