• Spel:
    jij zegt bijv. wat zou jou reactie zijn als er ineens een banaan uit de lucht valt
    (mag realistisch of onrealistisch zijn eh, maakt ni uit ^^)
    en dan de volgende antwoord en stelt weer een vraag aan de volgende enzo verder, snap je?? ^^

    NIET: wat zou je doen..
    WEL: wat zou je reactie zijn..

    dus:
    wat zou jou reactie zijn als je favo TH'er (als je TH fan bent) ineens je kamer binnenstapt? ^^


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    haar vragen wat er aan de hand is.
    wat zou je reactie zijn als er ineens een roze hummer op je oprit staat, waar een briefje op geplakt zit met je naam erop? :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    gillen =D i hate pink +=
    wat zou je doen als je hele huis plots is leeggeroofd? =D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    de hele stad bij elkaar schruwelen , al wat in men kamer ligt is waardevol !! O nee , men dvds , neeeeeeeee!!!

    wat zou je doen als ... blijkt dat je zus/broer/nicht wat dan ook , een alien is o.o men zo'n rare voelsprieten en grote zwarte ogen ö


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    weglopen en bang zijn!
    wat zou je REACTIE zijn als je erachter komt, dat je geboren bent als het andere geslacht maar je ouders je hebben laten opereren bij de geboortexD


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    OMG me ouders in elkaar slaan!!

    wat zou je reactie zijn als je een over sexy vampier ontmoet (sexyer dan Edward xD)


    live your own life

    me laten bijten^^

    wat zou je doen als je ontzettend verward bent en de gene van wie je een vraag hebt gekregen het antwoord niet wil vertellen?


    I am an idiot, I move.

    euhm in slaap vallen xD
    nee hoowr gewoon zeggen dat ik aan het denken ben, dan laat iedereen mij wel gerust xD


    wat zou je reactie zijn als je broer/zus/moeder/vader door zijn/haar bed zakt (dat is deze week gebeurt bij mij en nu is zijn bed kapot xD)


    live your own life

    Me halfdood lachen.
    Wat zou je doen als ik dood blijk te zijn?? =D

    erg flippen


    wat zou je reactie zijn moest je erachter komen dat je moeder/vader vreemdgaat met de klastitulares


    live your own life

    Da wilde ni weten x'D

    wat zou je reactie zijn als ik een smurf tegen je kop gooi!?


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Mindfucked zijn.

    Wat zou je reactie zijn als je leraar je wilde versieren?


    You move me ......... Kurt

    ._____. Meppen ;3 en oja, aangeven :]

    Wat zou je doen als ík je kamer binnen zou lopen ;3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    nu, niks, ik ben daar toch niet =P

    wat zou je reactie zijn als je zus(je) of broer(tje) ineens melk over je kapt?!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Me bedenken wat ik gemist heb en sinds wanneer ik in vredesnaam geen enigkind meer ben O.O

    Wat zou je reactie zijn als je wakker word in het lichaam van je huisdier?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wauuw. :9~
    Ik zou achter m'n staart aanlopen en poepen in de tuin :Y)

    Wat zou je eerste reactie zijn als je erachter kwam dat jouw crush verliefd is op je beste vriendin en hij jou alleen maar gebruikte om bij haar in de buurt te kunnen zijn?


    6000BRIEFJE <3