• Danger Zone


    The Danger Zone is een excentrieke, exclusieve club in Manhattan waar vijf danser(essen)s, die koste noch moeite gespaard om dit plekje te veroveren, elke nacht het podium veroveren en zich van hun meest verleidelijke kant laten zien door middel van eigenzinnige en hedendaagse burleske nummers.

    Er gelden slechts drie regels;
    - Respecteer iedereen,
    - avondkledij is verplicht,
    - de dansers worden niet aangeraakt, ook niet na hun werkuren.

    Voor de dansers geldt er nog een bijkomende regel;
    - Er wordt onderling niet gedate.

    Natuurlijk is het opvolgen van deze regels makkelijker gezegd dan gedaan. Lukt het de klanten om in contact te komen met de danser van hun dromen? En lukt het de dansers om de regels strikt na te leven?
    In een ruimte waar de muren ogen en oren hebben kan elke verkeerde beweging de laatste geweest zijn.


    Welkom in The Danger Zone.


    De rollen:

    Dansers:
    - Eavan
    - Mhysa
    - Mebarak
    -
    - Olivier/Olivia Enrique Francoeur - Ranmaru

    Bartender/Uitba(a)t(st)er:
    - Emily “Emma” Brooke - Disaronno
    -

    Security:
    - Medousa
    -

    Klanten:
    onbeperkt
    -
    -
    -


    In te vullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & Geschiedenis:
    Extra:


    Regels
    - Liever ervaren schrijvers, d.w.z.: minimum 350 woorden per post of 10 regels (géén enter na elke zin!)
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het reëel, geen relaties na één dag
    - Vol is vol
    - OOC tussen haakjes
    - Geef elkaar tijd om te reageren, wacht minimum twee posts voor je opnieuw post (kan later nog veranderen)
    - Spelling en grammatica zijn niet je vijand (;
    - Geen perfect players!!!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 17:40 ]


    The hardest part of a journey is to choose to make it.

    Oke. Dan wil ik je best mijn gozer aanbieden. Maar zal ik dan even afwachten of je misschien andere gegadigden krijgt of vind je het zo goed?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wacht nog even af op de rest. Dan hebben die ook een kans als ze ten minste willen haha xD.

    Chiroptera schreef:
    Dan neem ik iemand van de security, mannelijk. Aangezien die even gelijk moeten komen xd hehe.


    Staat erbij :Y)


    The hardest part of a journey is to choose to make it.

    Hehe oke c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zou ik een vrouwelijke danseres mogen reserveren? ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als er straks te weinig mannen zijn, wil ik er eventueel ook nog wel eentje aanmaken ;). Maar eerst even kijken hoeveel mensen zich nog gaan aanmelden ofcourse xD.

    Mebarak schreef:
    Zou ik een vrouwelijke danseres mogen reserveren? ^^


    Jazeker (flower)


    The hardest part of a journey is to choose to make it.

    Hm, ik twijfel en anders wil ik een mannelijke bartender.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niet twijfelen. Gewoon meedoen :p

    Genest schreef:
    Hm, ik twijfel en anders wil ik een mannelijke bartender.


    Ik zet het er wel op als je zeker bent (:


    The hardest part of a journey is to choose to make it.

    Chiroptera -> Medousa.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil hem trouwens graag dit weekend openen (:


    The hardest part of a journey is to choose to make it.

    Top! Ik heb er zin in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vrouwelijke klant voor mij, alsjeblieft.


    Rhozelle Eloise Bianchi
    •••




          • Persoonlijke Gegevens

          Naam – Heden
    Rhozelle Eloise Bianchi

          Naam – Verleden
    Aurora Elizabeth Morningrose

          Roepnaam
    Rho • Rhozelle

          Afkomst
    Italiaans

          Leeftijd
    21 • December 31, 1993


          • Aanvullende Gegevens

          Geslacht
    Vrouwelijk

          Geaardheid
    Hetero

          Inkomen
    Advocate – " eigen " baas


          • Karakteristieke Gegevens

    Voor haar grote "transformatie" – zoals Rhozelle het zelf graag wil benoemen, wanneer ze over haar persoonlijke verleden praat – had Rhozelle een geheel andere persoonlijkheid dan op dit moment. Voor haar transformatie was Rhozelle er op gebrand om acceptatie en goedkeuring van andere personen te ontvangen. Wanneer ze deze niet zou krijgen – of wanneer ze ook maar enige vorm van kritiek zou ontvangen, kon Rhozelle van het ene op het andere moment mentaal compleet in storten. Daarnaast was ze een hopeloze romanticus en vond hierdoor ook een van de belangrijkste elementen van het leven het vinden van je ware liefde – waar je alles mee zou kunnen delen en welke er altijd voor je zou zijn.
          Echter, het moment dat Rhozelle's grote liefde – Memphis – besloot om voor een andere jongedame te kiezen, was de " oude " Rhozelle (toentertijd, Aurora) als bliksem bij heldere hemel verdwenen en kwam haar " nieuwe " versie naar voren zetten.
    Binnen de " nieuwe " versie van haar persoonlijkheid is er een ietwat duistere kant van de oude " Aurora " ontstaan, genaamd Rhozelle – welke het mogelijk maakt dat ze zo goed blijkt te zijn in het afsluiten van haar emoties. Rhozelle is er namelijk een kanjer in om over te komen als een kil en harteloos persoon – welke geen enkel vorm van emotie of gevoel lijkt te bezitten. Van het ene op het andere moment kan Rhozelle hierdoor veranderen van een lieve en onschuldige jongedame in een harde en zakelijke vrouw – wat menig mannelijke personen het hoofd op hol kan laten slaan en ze hierdoor geen enkele andere keuze geeft dat haar te gehoorzamen.
    Daarnaast heeft Rhozelle geleerd om liefdesrelaties compleet naar de achtergrond te verschuiven en slechts te genieten van het leven. Door middel van haar gebroken hart heeft ze in gezien dat je er zelfstandig voor moet zorgen dat je leven een groot feest is – dat je kan genieten en dat je daardoor iedere dag moet leven alsof het je allerlaatste is. Rhozelle is van mening dat – wanneer je je geluk in de handen van andere personen legt – het zeer waarschijnlijk is dat deze persoon het zal verknallen. Dit heeft uiteindelijk tot gevolg dat Rhozelle geniet van het leven en daardoor een element centraal heeft staan: "feesten" – waar ze nooit " nee " tegen zal zeggen en waar ze altijd voor in is, waardoor ze vaak in nachtclubs te vinden is.



          • Fysieke Gegevens

    Rhozelle is haar gehele leven lang door menig personen gezien als een Italiaanse engel – met de gigantische gift van haar goudblonde haren, welke haar Italiaanse afkomst lijken te bespotten. Ten eerste is dit overduidelijk te zien aan haar effen, gladde en licht gebruinde huid – welke haar gehele lichaam bedekt en waar ze ontzettend tevreden over is. Vanaf jonge leeftijd heeft Rhozelle de mogelijkheid gehad om er uit te zien als een zon gebruinde godin – zonder daadwerkelijk uren in de zon te liggen om dit te bereiken. Sterker nog – ze vindt het verschrikkelijk om stil te liggen in de zon en niets te doen, wat in haar ogen het toppunt van " luiheid " is. Ten tweede zijn dit haar grijze, stormachtige ogen welke iedere emotie of gedachten uit kunnen sluiten en haar een vlakke gezichtsuitdrukking geven. Andere personen zien Rhozelle op het eerste gezicht vaak als een lief meisje, waar geen enkele vorm van kwaad in schuilt. Echter, wanneer Rhozelle besluit haar vlakke gezichtsuitdrukking aan te nemen – welke vaak gepaard gaat met een lichte, subtiele grijns – draaien de gedachten van het " lieve meisje " direct om en zien andere personen dat er een geheel andere kant achter het meisje zit. Gedurende haar werk als advocate gebruikt ze deze omslag vaak – voornamelijk om eventuele tegenpartijen gek te maken.
    Aanvullend op haar licht gebruinde huid en grijze, stormachtige ogen – heeft Rhozelle een stel lange, donkere wimpers. Hierdoor heeft Rhozelle vrijwel op geen enkel moment van de dag – of nacht – make up op, maar laat ze de natuur zijn werk gaan door haar een verschaduwde blik te geven – welke zowel bedreigend als opwindend over kan komen. Daarnaast zijn er haar subtiele vrouwelijke rondingen – welke iets te groot lijken voor haar tengere lichaam, maar zeker geen nadelig effect hebben op haar gehele verschijning. Door middel van het dragen van strakke jurken, nauw aansluitende mantelpakken en hoge killer heels probeert Rhozelle haar rondingen subtiel te benadrukken – zonder er een te overduidelijke nadruk op te leggen Ten slotte is er het feit dat Rhozelle slechts 1,57 meter lang – of eerder gezegd, kort – is en hierdoor door vele personen wordt onderschat, waardoor deze personen ontzettend verrast uit kunnen komen.
          Hetgeen Rhozelle daadwerkelijk koestert – zijn haar lange, krullende en goudblonde haren die tot haar onderrug reiken. Vanaf jonge leeftijd heeft Rhozelle geweigerd haar haren af te knippen of om er ook maar iets aan te veranderen, Alhoewel Rhozelle immens veel mogelijkheden heeft welke ze uit kan voeren met haar haren – kiest ze er vrijwel ieder moment voor om ze speels langs haar gezicht naar beneden te laten vallen, waardoor ze licht heen en weer lijken te dansen op het moment dat ze een beweging maakt of simpelweg enkele passen plaatst.



          • Geschiedenis

    Rhozelle werd geboren in een oud, verlaten gedeelte van een kleine stad in Italië – onder de naam van haar grootmoeder, Aurora. Alhoewel haar ouders – welke inmens veel van elkaar hielden – haar weinig te bieden hadden: groeide Aurora op tot een kleine engel, die iedere persoon in haar omgeving rondom haar kleine vingertjes kon winden. Gedurende haar periode in Italië genoot ze van haar leven – totdat de fatale dag aan brak, waarop haar vader haar het verschrikkelijke nieuws vertelde dat haar moeder was overleden.
    Gebroken door het overweldigende verdriet – besloot Aurora's vader naar Amerika te verhuizen, hopend op een beter leven. Aurora – inmiddels een rebelse tiener – keerde zich tegen hem en besloot een relatie aan te gaan met een jongen welke enkel en alleen lief kon hebben door middel van het gebruik van zijn vuisten: wat een gewoonte voor Aurora begon te worden. Inmiddels had haar vader een eigen garage geopend – waardoor Aurora ook vanuit deze richting geen enkele vorm van " gepaste " liefde en aandacht ontving. Enkele jaren gingen voorbij – waarin Aurora steeds dieper mee werd getrokken in de duistere wereld van haar vriend, waar ze zich niet tegen kon verzetten.
          Hetgeen Aurora heeft gered van haar totale ondergang – was haar ontmoeting met de liefde van haar leven: genaamd, Memphis. Hij liet Aurora in zien wat het was om " echt " ergens bij te horen – bij een familie, zijn vriendengroep. Gedurende haar periode in de vriendengroep van Memphis groeide Aurora's genegenheid voor haar redder: zodanig dat ze binnen de kortste keren tot haar oren verliefd op hem was, wat hij bleek te beantwoorden met positieve signalen.
    Aurora's leven werd echter in een klap onder haar vandaan geslagen op het moment dat ze werd afgescheept met een simpele " ik ben niet goed genoeg voor je " – waarbij Memphis zijn uitweg zocht bij een ander meisje. Binnen de opeenvolgende nacht had Aurora haar beslissing snel gemaakt – ze zou onmiddellijk vertrekken uit haar leven. Wanneer ze toe zou moeten kijken hoe Memphis langzaam richting de andere jongedame toe zou gaan groeien – zou haar hart nog vele malen meer worden gebroken. Na enkele dagen rond gezworven te hebben in een gedachtenloze waas, vond Aurora zichzelf terug op de reling van een grote brug – onder haar raasde het geluid van een wilde rivier. Glimlachend bedacht ze zich dat dit hoogstwaarschijnlijk de enige goede oplossing zou zijn.
          Echter, voordat Aurora de kleine stap had genomen welke er voor zou zorgen dat ze geen pijn meer zou voelen – werd ze ruw naar achteren getrokken door een stel grote, krachtige handen. Na een blik van onder haar wimpers werd haar duidelijk dat de handen behorend waren tot een overweldigend knappe jongeman – die zichzelf voorstelde als Jace, haar redder en nieuwe beste vriend.
    Jace – vele jaren ouder dan haar – heeft haar ingeleid in de wereld van het recht: waardoor Aurora haar naam veranderde in Rhozelle en niet veel later haar diploma voor advocate in haar handen had. Zonder enkele problemen kreeg Rhozelle het voor elkaar om zelfs van de meest slimste zakenpersonen geld af te troggelen binnen in de rechtszaal – waardoor zij en Jace een rijkelijk gevuld leven konden leiden en uiteindelijk een eigen advocatenbureau op hebben gesticht.
    Wat Jace echter niet weet – is dat Rhozelle van binnen is gebroken en haar uitweg zoekt in het brute nachtleven van de stad.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 14:59 ]