• Danger Zone


    The Danger Zone is een excentrieke, exclusieve club in Manhattan waar vijf danser(essen)s, die koste noch moeite gespaard om dit plekje te veroveren, elke nacht het podium veroveren en zich van hun meest verleidelijke kant laten zien door middel van eigenzinnige en hedendaagse burleske nummers.

    Er gelden slechts drie regels;
    - Respecteer iedereen,
    - avondkledij is verplicht,
    - de dansers worden niet aangeraakt, ook niet na hun werkuren.

    Voor de dansers geldt er nog een bijkomende regel;
    - Er wordt onderling niet gedate.

    Natuurlijk is het opvolgen van deze regels makkelijker gezegd dan gedaan. Lukt het de klanten om in contact te komen met de danser van hun dromen? En lukt het de dansers om de regels strikt na te leven?
    In een ruimte waar de muren ogen en oren hebben kan elke verkeerde beweging de laatste geweest zijn.


    Welkom in The Danger Zone.


    De rollen:

    Dansers:
    - Eavan
    - Mhysa
    - Mebarak
    -
    - Olivier/Olivia Enrique Francoeur - Ranmaru

    Bartender/Uitba(a)t(st)er:
    - Emily “Emma” Brooke - Disaronno
    -

    Security:
    - Medousa
    -

    Klanten:
    onbeperkt
    -
    -
    -


    In te vullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & Geschiedenis:
    Extra:


    Regels
    - Liever ervaren schrijvers, d.w.z.: minimum 350 woorden per post of 10 regels (géén enter na elke zin!)
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het reëel, geen relaties na één dag
    - Vol is vol
    - OOC tussen haakjes
    - Geef elkaar tijd om te reageren, wacht minimum twee posts voor je opnieuw post (kan later nog veranderen)
    - Spelling en grammatica zijn niet je vijand (;
    - Geen perfect players!!!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 17:40 ]


    The hardest part of a journey is to choose to make it.

    Een beetje jammer dat ze zo'n enkele berichtje niet zelf kan melden.
          Wat betreft de RPG, ik weet niet of ik er aan mee ga doen. Daar ga ik even goed over nadenken. Ik laat je het weten voor of met het weekend, Disaronno.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het ziet er echt leuk uit. Als er nog plaats is wil ik wel voor een personage (danseres of bewaking) zorgen :)
    Maar, ik ben net op Quizlet begonnen met schrijven, is dat een probleem? En mijn grammatica is ook niet altijd goed (ik doe mijn best ;) )
    Hopelijk vinden jullie het goed. :3
    Groetjes


    Canapeche <3

    Medousa schreef:
    Een beetje jammer dat ze zo'n enkele berichtje niet zelf kan melden.
          Wat betreft de RPG, ik weet niet of ik er aan mee ga doen. Daar ga ik even goed over nadenken. Ik laat je het weten voor of met het weekend, Disaronno.


    Dat snap ik, dat je het jammer vindt dat ze het niet zelf meld. Maar er zijn wat conflicten en daarom is ze zo snel hier weg gegaan. Ze heeft haar hoofd er gewoon even niet naar en wil hier ook niet aan denken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    (...)

    Dat snap ik, dat je het jammer vindt dat ze het niet zelf meld. Maar er zijn wat conflicten en daarom is ze zo snel hier weg gegaan. Ze heeft haar hoofd er gewoon even niet naar en wil hier ook niet aan denken.

    Begrijpelijk, maar ze kan van tevoren bedenken of het wel handig is om een nieuwe RPG te openen. Zo kap je het niet opeens af, als het slecht gaat, en gaan de users niet voor niets aan hun rol werken.
    Maar al met al, hoop ik wel dat het dan snel beter met 'r komt (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Begrijpelijk, maar ze kan van tevoren bedenken of het wel handig is om een nieuwe RPG te openen. Zo kap je het niet opeens af, als het slecht gaat, en gaan de users niet voor niets aan hun rol werken.
    Maar al met al, hoop ik wel dat het dan snel beter met 'r komt (:


    Dit was niet van tevoren te voorspellen.
    Ik hoop het ook.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 14:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    (...)

    Dit was niet van tevoren te voorspellen.
    Ik hoop het ook.

    Het was een tip voor de volgende keer (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou, dat is ook gemakkelijk voor mijn antwoord dan - hoef ik geen character sheet te schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Nou, dat is ook gemakkelijk voor mijn antwoord dan - hoef ik geen character sheet te schrijven.

    Disaronno wil het misschien over nemen. Als er genoeg gegadigden zijn dan wil ik er wel aan meedoen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik doe niet meer mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik meld me ook af, aangezien ik veel tijd in mijn rol heb gestopt en dat blijkbaar niet in deze RPG wordt gedaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    Ik meld me ook af, aangezien ik veel tijd in mijn rol heb gestopt en dat blijkbaar niet in deze RPG wordt gedaan.


    Ik sluit me hierbij aan. Vind het trouwens dus ook echt misselijk dat jij dit gewoon een paar keer in de spotlight hebt gezet. Ik kan hier zo boos om worden..


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Mhysa schreef:
    (...)

    Ik sluit me hierbij aan. Vind het trouwens dus ook echt misselijk dat jij dit gewoon een paar keer in de spotlight hebt gezet. Ik kan hier zo boos om worden..


    Ik ken haar privé ook, dus daarom had ik dat gedaan, maar ik was graag van te voren gewaarschuwd hierover. Ik ben meer boos over mijn rol, want daar steek ik echt liefde in. De credits maken me vrij weinig uit want ik doe daar nooit meer iets mee (: Maar echt vriendelijk/handig is dit natuurlijk niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Ik ken haar privé ook, dus daarom had ik dat gedaan, maar ik was graag van te voren gewaarschuwd hierover. Ik ben meer boos over mijn rol, want daar steek ik echt liefde in. De credits maken me vrij weinig uit want ik doe daar nooit meer iets mee (: Maar echt vriendelijk/handig is dit natuurlijk niet.


    Ah, oké. Vond het al een beetje vreemd c: Vervelend dit, echt een beetje triest zelfs. Ik snap dat het privé leven voor gaat, dus daar wens ik haar heel veel sterkte mee. Maar het had wel vriendelijk geweest om ons te waarschuwen voordat we alle tijd erin staken.


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Mhysa schreef:
    (...)

    Ik sluit me hierbij aan. Vind het trouwens dus ook echt misselijk dat jij dit gewoon een paar keer in de spotlight hebt gezet. Ik kan hier zo boos om worden..
    Zij kon het ook niet weten, aangezien ze het zo ongeveer niemand heeft laten weten en het gewoon plotseling heeft gedaan.

    Verder: ik denk dat dit topic wel kan sluiten. Ik heb de kans geboden dat alle aangemaakte karakters niet voor niks waren, maar het grootste deel heeft zich toch afgemeld.

    Disaronno schreef:
    (...) Zij kon het ook niet weten, aangezien ze het zo ongeveer niemand heeft laten weten en het gewoon plotseling heeft gedaan.

    Verder: ik denk dat dit topic wel kan sluiten. Ik heb de kans geboden dat alle aangemaakte karakters niet voor niks waren, maar het grootste deel heeft zich toch afgemeld.


    Haha, ik bedoelde het eerder goed hoor. Zoals, balen hé dat jij dus credits daar aan uit hebt gegeven.
    Maar goed, laten we dat dan maar idd doen. Jammer.


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.