• Danger Zone


    The Danger Zone is een excentrieke, exclusieve club in Manhattan waar vijf danser(essen)s, die koste noch moeite gespaard om dit plekje te veroveren, elke nacht het podium veroveren en zich van hun meest verleidelijke kant laten zien door middel van eigenzinnige en hedendaagse burleske nummers.

    Er gelden slechts drie regels;
    - Respecteer iedereen,
    - avondkledij is verplicht,
    - de dansers worden niet aangeraakt, ook niet na hun werkuren.

    Voor de dansers geldt er nog een bijkomende regel;
    - Er wordt onderling niet gedate.

    Natuurlijk is het opvolgen van deze regels makkelijker gezegd dan gedaan. Lukt het de klanten om in contact te komen met de danser van hun dromen? En lukt het de dansers om de regels strikt na te leven?
    In een ruimte waar de muren ogen en oren hebben kan elke verkeerde beweging de laatste geweest zijn.


    Welkom in The Danger Zone.


    De rollen:

    Dansers:
    - Eavan
    - Mhysa
    - Mebarak
    -
    - Olivier/Olivia Enrique Francoeur - Ranmaru

    Bartender/Uitba(a)t(st)er:
    - Emily “Emma” Brooke - Disaronno
    -

    Security:
    - Medousa
    -

    Klanten:
    onbeperkt
    -
    -
    -


    In te vullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & Geschiedenis:
    Extra:


    Regels
    - Liever ervaren schrijvers, d.w.z.: minimum 350 woorden per post of 10 regels (géén enter na elke zin!)
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het reëel, geen relaties na één dag
    - Vol is vol
    - OOC tussen haakjes
    - Geef elkaar tijd om te reageren, wacht minimum twee posts voor je opnieuw post (kan later nog veranderen)
    - Spelling en grammatica zijn niet je vijand (;
    - Geen perfect players!!!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 17:40 ]


    The hardest part of a journey is to choose to make it.

    oh oke.. het kwam nogal 'gemeen' over zeg maar xD vanwege dat 'misselijk'.

    Maar niet jammer. Ik heb iedereen de kans gegeven om niet alles voor niks te laten zijn, maar iedereen is te boos over het feit dat ze gewoon "weg" is gegaan zonder ons even een berichtje te sturen. Ja, jammer, maar ik vind het meer jammer van de energie die ik in mijn personage heb gestoken en vindt het jammer dat iedereen dus bozer is over het feit dat ze niks had gezegd dan dat ze verder willen gaan met de RPG en hun gemaakte personage ;).

    Inderdaad. Erg jammer, maar het is niet anders. Is er al een mod gewaarschuwd over het sluiten hiervan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het had anders kunnen zijn, als iedereen of in ieder geval de meeste meer enthousiast waren over deze RPG en zich over het feit heen kunnen zetten dat ze zelf geen berichtje heeft geplaatst.

    Iedereen loopt te zeggen: jammer, jammer.. Ik heb aangeboden het over te nemen zodat het gewoon nog geopend kon worden en dat er gewoon gestart kon worden, maar iedereen melde zich af.

    En ja, ik heb al een melding gedaan.

    Disaronno schreef:
    Het had anders kunnen zijn, als iedereen of in ieder geval de meeste meer enthousiast waren over deze RPG en zich over het feit heen kunnen zetten dat ze zelf geen berichtje heeft geplaatst.

    Iedereen loopt te zeggen: jammer, jammer.. Ik heb aangeboden het over te nemen zodat het gewoon nog geopend kon worden en dat er gewoon gestart kon worden, maar iedereen melde zich af.

    En ja, ik heb al een melding gedaan.


    We weten dat jij je best hebt gedaan en dat waarderen we (geloof ik) allemaal erg, maar als de eigenaar van een RPG zomaar stopt uit het niets is de glans al een beetje van de RPG af. Daar heb ik in elk geval altijd last van.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Niet iedereen meld zich af. Ik heb namelijk gezegd dat als er genoeg gegadigden zijn, ik nog wel mee wil doen.
          Natuurlijk vind ik het jammer dat ze zich heeft afgemeld zonder ons iets heeft te laten weten, maar dit heeft ze doorgegeven aan iemand anders zodat wij ervan wisten. Ze had het ook net zo goed zo kunnen laten en dan zaten we nog vol met vragen.
    Maar voor de rest, het is niet anders. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat ik allemaal lees vind ik niet zo leuk om te lezen. Ik snap heus dat jullie het balen vinden en zo, maar ik vind het niet leuk als er zo over haar gesproken wordt. Het is een vriendin van mij dus laat dat even achterwegen wil je?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    Wat ik allemaal lees vind ik niet zo leuk om te lezen. Ik snap heus dat jullie het balen vinden en zo, maar ik vind het niet leuk als er zo over haar gesproken wordt. Het is een vriendin van mij dus laat dat even achterwegen wil je?


    Ik sluit me hier helemaal bij aan. Dat je het jammer vind oké, maar zo hoeft het nou ook niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iedereen heeft nu eenmaal een eigen mening - en dit topic wordt sowieso al gesloten, dus verder heeft het ook niet echt zin om hier de hele tijd over te praten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daarnaast is er niet zo ontzettend veel over haar gezegd – alleen dat het jammer is dat ze ineens inactief gaat als ze net een topic heeft geopend, eigen redenen daar buiten gelaten. Zo veel spannends is er niet gezegd (':


    Ik wil nog wel even melden dat niet alles van te voren aan valt te zien komen. Dat er dingen kunnen gebeuren uit het niet en dat je niet altijd grip op een situatie kunt hebben. Ze is inactief gegaan om zeer persoonlijke redenen die ik hier niet hoef te verantwoordelijken. Dus alsjeblieft mensen, heb respect en ga niet zomaar verwijten rondslingeren.

    Ze had zelf ook erg veel zin in het RPG tot dat gebeurde.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 20:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    Ik wil nog wel even melden dat niet alles van te voren aan valt te zien komen. Dat er dingen kunnen gebeuren uit het niet en dat je niet altijd grip op een situatie kunt hebben. Ze is inactief gegaan om zeer persoonlijke redenen die ik hier niet hoef te verantwoordelijken. Dus alsjeblieft mensen, heb respect en ga niet zomaar verwijten rondslingeren.

    Ze had zelf ook erg veel zin in het RPG tot dat gebeurde.

    Aight, Kelly, we snappen het - ze is inactief gegaan wegens zeer persoonlijke redenen. Er is hier verder niets gezegd over haar.

    Goddamn, dit topic mag nu wel gesloten worden, ik zie het nog wel aankomen dat er een hele riot aankomt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vroeg alleen om respect en bouw daar even wat omheen. Want ik vind het niet fijn dit. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    We hebben ongelofelijk veel respect.
    Klaar nu?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De volgende keer zal ik óntzettend respectvol reageren wanneer iemand een RPG start en dan plotseling op inactief gaat staan, promise.


    Ik was al klaar na dat ene bericht hier, maar ik kon het niet hebben wat er gezegd wordt. Dus nu gaat iedereen gezellig verder met zijn leven en gaat hier weg. Het RPG mag overgenomen worden, heb ik al vermeld, dus wie dit wil doen mag dit doen in een ander topic.
    En nu ga ik een slotje vragen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.