• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Taiga
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Frelissa
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 18:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wie van jullie kent Eefje de Visser? C:
    Zoek t even op!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 22:28 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Nee, sorry.

    Ik ben eindelijk verder gekomen met mijn verhaal. Hehe.


    Your make-up is terrible

    Ik ben ook eindelijk weer eens aan het schrijven :3


    I am an idiot, I move.

    Goedzooo. :3 Voelt goed, hé?


    Your make-up is terrible

    Stiekem wel ja xd.

    Ik ben me inmiddels al heel erg aan mijn hoofdpersoon gaan hechten en ben er nog niet uit of dat wel goed is.


    I am an idiot, I move.

    Ik ook. ;x Ik vind het niet zo goed, want ik wil niet stoppen met schrijven over hen, maar aan de andere kant schrijf ik er wel beter en vaker door.


    Your make-up is terrible

    Ik was nog bezig met iets anders, maar dat laat ik nu totaal zitten. Projectje voor na november.

    Ik heb nu vooral medelijden met mijn hoofdpersoon, aangezien ik al weet welke shit er voor hem nog komen gaat.


    I am an idiot, I move.

    Awh, dat is zielig. :c Ik heb het nu ook, omdat ik al weet dat ik nog een volgende deel ga schrijven en al weet wat er gaat gebeuren en dat is niet zo leuk voor één van hen. Schrijvers zijn eigenlijk best vals, haha.


    Your make-up is terrible

    Stiekem wel ja XD.


    I am an idiot, I move.

    Curuxa schreef:
    Wie van jullie kent Eefje de Visser? C:
    Zoek t even op!

    Wel van gehoord. Doet me denken aan Rita Zipora.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moet je ze dan nog eens gaan role playen, hecht je je er nog meer aan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een deel van het verhaal heeft zich in Groningen afgespeeld en het voelt nu een beetje vaag daar langs te fietsen.
    Ach, als ik ooit beroemd word dan kunnen ze de toer over het boek en de toer over mijn leven in 1x doen :Y).


    I am an idiot, I move.

    Super handig. Nu alleen nog hopen dat je het haalt in de literatuur. Stiekem moet dat toch echt geweldig zijn moest iemand van Q het echt zover schoppen. Kunnen we heel trots zeggen 'hé ik ken die van vroeger'. Zouden we wel een gesigneerd exemplaar mogen krijgen. :'D


    En oh oh kijk wat ik vandaag in de bus kreeg.


    Lieke (Myriophyllum) heeft me dit kaartje gestuurd zonder iets te laten weten omdat ik mij vorige week zo slecht voelde. Ik vind dat dus echt geweldig hoe sommige mensen hier op Q zo met elkaar begaan zijn. Internetvriendschap hoeft nooit slecht te zijn. Ik vertrouw zelf meer mensen van jullie heel mijn hart toe dan sommige echte vrienden. Ik weet het niet. Jullie hebben geen vooroordelen bij lastige situaties en bij velen zie ik echt veel begrip. Dat betekent echt ontzettend veel voor mij. Ik ben echt blij dat ik bij jullie terecht kan als het even niet gaat en dat niemand me daar ook raar voor aankijkt. Q heeft het al eerder gedaan, maar nu doet het het echt opnieuw. Quizlet, connecting people. (:

    Dit kaartje verdient zo een plaatsje op mijn prikbord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aw, onwijs lief van d'r! c:

    Ik baal. Meer dan een maand geleden heb ik een fotoshoot gedaan met het thema Ice Queen. Nu heb ik nog steeds nog maar één foto en ik zou er zeven moeten krijgen. Ook zijn we al meer dan een maand verder en worden er ondertussen wel steeds fotoshoots van andere mensen gepost. Ik vind dit zo lullig en ik durf er niks van te zeggen, want ik wil niet opdringerig overkomen :c
    Maar anderzijds heb ik er wel grof geld voor betaald, een dikke 80 euro, dat is voor mijn doen veel..


    26 - 02 - '16