• Een groot marketingbedrijf heeft een vacature openstaan voor een hoge functie binnen het bedrijf. In deze functie reist de aangenomen persoon vaak de wereld over om met klanten belangrijke deals te sluiten. Voor de vacature word een groep jongeren aangenomen, die net afgestudeerd zijn in de marketing. Deze groep krijgt een cursus in Thailand. Hier zit één van de grote klanten van het bedrijf. Deze bieden exclusieve cursussen aan en zo werken zij ook samen met het marketingbedrijf van de sollicitanten. De cursus duurt twee maanden en in deze maanden moeten ze zichzelf bewijzen tegen over de klant en dus ook tegen over het bedrijf. De sollicitanten krijgen verschillende opdrachten en worden op verschillende manieren getest. Zo worden ze ook getest op het onderdeel concurrentie. De sollicitanten leren elkaar natuurlijk beter kennen zodra ze in de Villa in Thailand zijn en komen ze er langzaam achter dat de cursus niet zo makkelijk is als het lijkt en de baan ook niet. Er komen verschillende emoties bij kijken, zoal privé als zakelijk. Dit levert verschillende spanningen op en zorg voor ongemakkelijke situaties. Wie krijgt de functie na twee maanden en hoe loopt dit af met de rest van de sollicitanten?


    -

    Ik kreeg ineens een idee.. Geen idee of mensen dit leuk vinden so.. let me know ^^

    Klinkt interessant! Laat me iets weten als het ooit start.


    16 - 09 - '17

    Ga ik zeker doen! bedankt voor je reactie ^^

    Klinkt gaaf! Kun je mij ook waarschuwen als je begint? Mijn deelname heb je. (:


    Tijd voor koffie.

    Sure! Ah ik ben al blij met jullie reacties! Was best wel twijfelachtig erover, maar gokje wagen kan altijd! Thank youuu c:

    Edgy schreef:
    Klinkt gaaf! Kun je mij ook waarschuwen als je begint? Mijn deelname heb je. (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.