• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again" nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 18:59 ]

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    wow welke school zat je Horizon Alkmaar???daar zit ik nu ook nu in mijn tweede aar wie weet hadden we mekaar gezien zonder te weten dan ooka waren wwe dan nog niet met deze topic bezig..
    Wormer das niet zo ver en okey wat voor werk doe je??
    en heb je je opleiding afgemaakt? vast wel anders kan je nu niet alleen gaan werken xD :$

    Nee, clucius College,
    Ja heb um afgemaakt, :D werk nu bij tuinentrum Overvecht in zaandam :D, waar ik me af en toe net een hobbit voel :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Nee, clucius College,
    Ja heb um afgemaakt, :D werk nu bij tuinentrum Overvecht in zaandam :D, waar ik me af en toe net een hobbit voel :D


    haha lekker als een hobbit pruttelen tussen de plantjes :P
    maar wie weet ben je er gewoon nog niet klaar voor op jezelf te gaan ;) (das niet erg alles op zijn tijd ^^)
    maar is wel hoe meer je werk hoe meer geld ;-)
    wou dat ik weer werk had kan niet wachten om weer lekker op mezelf te gaan egt toen ik terug thuis kwam wonen egt weer aanpassen aan de regels thuis enz. was egt raar was zo gewoon lekker me eigen regeltjes gewent enz. xD

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:38 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    haha lekker als een hobbit pruttelen tussen de plantjes :P
    maar wie weet ben je er gewoon nog niet klaar voor op jezelf te gaan ;) (das niet erg alles op zijn tijd ^^)
    maar is wel hoe meer je werk hoe meer geld ;-)
    wou dat ik weer werk had kan niet wachten om weer lekker op mezelf te gaan egt toen ik terug thuis kwam wonen egt weer aanpassen aan de regels thuis enz. was egt raar was zo gewoon lekker me eigen regeltjes gewent enz. xD

    Wie weet, me depothouder (krantenbaas) zei al eens tegen me moeder "Mariska komt er wel.'


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf



    Thrandy door één van mijn favoriete Lotr-artists :')


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:



    Thrandy door één van mijn favoriete Lotr-artists :')

    Sexy :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Wie weet, me depothouder (krantenbaas) zei al eens tegen me moeder "Mariska komt er wel.'


    Komt je ook echt wel bij de een gaat het nou eenmaal sneller als bij de ander
    maar komt egt wel goed allemaal ^^
    heb je een vriend mis vriendin... en mis al je rijbewijs?
    ik niet ben lekker single xD
    heb ook nog niet mijn rijbewijs nog niet egt het geld en tijd voor gehad xD komt nog wel ;-)
    en aangenaam Mariska ik heet Nickita ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Ah lieve schattige Bofur.. ^^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Komt je ook echt wel bij de een gaat het nou eenmaal sneller als bij de ander
    maar komt egt wel goed allemaal ^^
    heb je een vriend mis vriendin... en mis al je rijbewijs?
    ik niet ben lekker single xD
    heb ook nog niet mijn rijbewijs nog niet egt het geld en tijd voor gehad xD komt nog wel ;-)
    en aangenaam Mariska ik heet Nickita ;-)

    Ik geen geen van beide, heb geen vriend, en geen rijbewijs, neem later wel een draak of een Adelaar :D
    Aangenaam kennis maken ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik geen geen van beide, heb geen vriend, en geen rijbewijs, neem later wel een draak of een Adelaar :D
    Aangenaam kennis maken ;)


    Omg jah ^^ reizen op een Adelaar lijkt mij ook zo nice! en fijn ^^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Omg jah ^^ reizen op een Adelaar lijkt mij ook zo nice! en fijn ^^


    Jup, en dan kan ik overal heen, misschien neemt ie me mee naar M-E, zou ik wel willen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Jup, en dan kan ik overal heen, misschien neemt ie me mee naar M-E, zou ik wel willen :D


    Oeh jah dat zal nice zijn wil ik ook wel heen ^^


    You can't touch music but music touch you

    :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    :')

    Heey heey Lanthir :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    :')


    hahah wat is er aan de hand??
    kom jij weer droog aan :P

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 22:02 ]


    You can't touch music but music touch you

    Yepp :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]