• Hier is ons praattopic! Dit idee is btw van Hansel, ik open enkel dit topic voor de gesprekken en discussies. Veel plezier!
    Namen, dat is fijner om elkaar bij aan te spreken:

    Kim = Linden
    Xanthe = Expendables
    Justine = Valkyries
    Anne = Intouchables
    Ellen = LyraPhoenix
    Arlette = geleninja
    Chris = Curuxa

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 11:02 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Hansel schreef:
    Ik denk dat ik die van Justine neem sorreh Arlette :/


    Geeft niet die van Justine is ook echt gewoon heel gaaf!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Geeft niet die van Justine is ook echt gewoon heel gaaf!!
    haha agree on that


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wist niet dat Natasha Romanoff/ Black Widow zo'n enorme geschiedenis had :'D Zo into Marvel ben ik namelijk niet, ofja, toch niet met de comics en dat meer :'D Ik lief haar history, though, al vind ik het allemaal wel wat ver gezocht en vind ik haar karakter en geschiedenis echt een ontzettende Mary-Sue gehalte hebben. Zeker naarmate ik me meer en meer in haar achtergrond verdiept heb vandaag. Het is allemaal zo wat over the top getrokken, en dat vind ik ergens ontzettend spijtig. I don't like Mary-Sue's :-/
    Maar los van dat, vind ik haar personage en history wel interessant, en zeker als fictie zijnde. MAAR ik ga toch even bezien hoe ik hiermee omga tijdens het RPG'en... haar enige zwakke punt - van wat ik heb terug gevonden op google - is dat ze niet zwanger kan raken, dit doordat ze een variant van het Super-Soldier Serum heeft toegediend gekregen... En ja, zelf vind ik dat nu ook weer niet zo'n overdreven superzwakte ofzo, toch zeker niet in contrast met al haar andere dingen. Want door het Serum is ze dus sterker, sneller en behendiger dan een gemiddeld persoon. Werken haar reflexen, zintuigen en immuunsysteem beter en vertraagt het serum het verouderingsproces... En dat zijn dan alleen nog haar 'krachten', want haar karakter zelf heeft ook al zo'n Mary-Sue gehalte, en dat tezamen met haar typische Mary-Sue achtergrond. Dan is ze daarbij ook nog een superspionne, en heeft ze gewoon - in mijn opinie - veel te veel talenten waar ze in uitblinkt :'D
    Afin, om to the point te komen, ik heb dus begod geen idee hoe ik met Natasha moet RPG'en zonder dat ze een Mary Sue gaat worden...

    Klikkie naar haar geschiedenis
    Klikkie naar haar talenten

    Edit: En hier nog een KLIKKIIE naar de verkorte samenvatting van haar geschiedenis en talenten :'D Niet, dat iemand er ook maar interesse voor zou hebben - op mij na- maar goed, ik ben dus wel bezig met m'n personage, al weet ik nog niet zo goed wat ik met haar moet aanvangen binnen de RPG :'D

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 20:47 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En ow ow ow, ik zie nu pas dat m'n cover is gekozen XD
    Meh, jullie zijn enorme schatten (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Als jij klaar bent Justine kunnen we beginnen. Wil de rest me een pb bericht sturen met elk 1 bad Guy en 1 plek op de wereld?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @justin mss kun je haar in een team minder laten zijn?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    Als jij klaar bent Justine kunnen we beginnen. Wil de rest me een pb bericht sturen met elk 1 bad Guy en 1 plek op de wereld?


    Wat bedoel je met een badguy en een plek? Een vijand die uit de doos is ontstapt of zo? En de plek waar je bent als het verhaal begint?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ja en de plek is waar hij/zij zich bevindt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga m'n best doen om haar vanavond af te krijgen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    M'n personage staat er, al ben ik nog niet helemaal tevreden erover, maar goed, dat kan ik nog altijd aanpassen als ik er zin in heb ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Weer een pareltje van Justine ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bij deze verklaar ik de RPG Pandoras Box tot geopend! Veel plezier! Link

    Hansel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb echt nog niks voor Jamesie om te doen, hij is namelijk in Londen bezig met een missie en komt pas on stage als iedereen er ongeveer is en dan begint pas de eerste ECHTE missie. Zo blijft er vaart in de RPG


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kim = Linden >> Eccleston


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb even een vraagje. Nightingalex en ik hebben een personage uit het zelfde fandom, betekend dat dan dat we ook samen naar Londen moeten gaan?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.