• Hee allemaal,

    Mijn profielwerkstuk houd ik over bidden en ik vroeg me af of er mensen zijn hier die met mij daarover in gesprek willen. Ik ben vooral op zoek naar mensen die zelf Joods, Moslim of Katholiek zijn (of er veel van af weten). Zelf bevind ik me meer in de protestants/pinkster hoek, dus weet helemaal niet zoveel van het jodendom, islam en het katholicisme af, maar vind het wel super interessant!

    Dus als er mensen zijn die me willen helpen, laat het gerust weten!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ben Katholiek geweest, maar sinds mijn twaalfde is dat een stuk minder geworden. Nu noem ik mezelf ongelovig, maar ik weet nog steeds veel van het Katholieke geloof.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn vriend is katholiek maar doet er eigenlijk niks mee.


    26 - 02 - '16

    Ik zou je wel kunnen helpen, als Moslim zijnde.
    Maar het hangt er een beetje vanaf hoeveel tijd het gaat kosten aangezien ik ook druk ben met school..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mercimek schreef:
    Ik zou je wel kunnen helpen, als Moslim zijnde.
    Maar het hangt er een beetje vanaf hoeveel tijd het gaat kosten aangezien ik ook druk ben met school..


    Hee, graag! Het hoeft ook niet per se nu hoor, maar t.z.t. een keertje of zo. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik kan je wel over mijn geloof vertellen, maar ik bid eigenlijk niet, dus ik weet niet of je daar veel aan hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kan je niet helpen helaas, want ik ben niet gelovig.
    Maar ik wens je veel succes bij het vinden van anderen, misschien is het een idee om eens actief bezig te zijn en naar een kerk in de buurt te gaan / in contact komen met het islamitische geloof door hen te vragen (via website / folder..) of je een keer mee mag naar de moskee, of gewoon een advertentie plaatsen / iets anders, zodat mensen contact met je kunnen opnemen.
    Wat je nu doet is namelijk alles behalve betrouwbaar te noemen, het beste is om mensen in real life te meeten, zodat de kans groter is dat ze de waarheid spreken, nu benader je namelijk mensen via internet en kan iedereen die zich voordoet als een moslim o.i.d. jou 'leugens' wijsmaken.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben Christelijk opgevoed dus ik kan je ook misschien wel helpen (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Einmana schreef:
    (...)

    Hee, graag! Het hoeft ook niet per se nu hoor, maar t.z.t. een keertje of zo. (:


    Stuur maar een gb/pb wanneer het je uitkomt. c:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'