• Ja, doordat ik net een spelletje aan het spelen was, kwam ik plots met een eventueel idee voor een RPG. Ik weet niet of er mensen zijn die geïnteresseerd zijn, vandaar dat ik even rond wil horen alvorens ik een rollentopic maak.

    De verhaallijn zou gaan over een groepje mensen die meedoen aan een vreemde wedstrijd die ze tegenkwamen op het internet. Ze moesten geen inschrijvingsgeld of iets betalen, het enige wat ze moesten doen was om middernacht naar een bepaald punt te rijden waar er zich een immens grote doolhof bevindt. De bedoeling van de wedstrijd is dat ze om ter eerste tot in het hartje van de doolhof raken waar een groot kasteel staat. Daar zou een grote schat op hun wachten.

    Wat de deelnemers alleen niet weten is dat het allemaal één groot leugen is. De doolhof zit vol vallen, de één nog erger en afgrijselijker dan de ander en wanneer ze het kasteel zouden bereiken, wacht er hen een vreselijk lot. Wat niemand weet is dat het kasteel toebehoort aan een gekke vampierenkoning die dol is op misselijkmakende spelletjes. Zij die overleven komen oog in oog te staan met een hele clan en ze hebben maar 3 keuzes.
    Ze kunnen vrede nemen met hun dood of tot hun sterfdag de koning dienen. Ze kunnen natuurlijk ook het eeuwige leven aanvaarden en leven volgens de regels van het spel. De keuze is aan hun.


    Ik weet ook hoe ik het allemaal in z'n werking zal laten gaan.
    De mensen met een personage in het doolhof krijgen om de zoveel tijd een PB van me waarin staat of er iets met hun personage zal gebeuren in het doolhof.
    Ik zet alle namen van de menselijke personages in een lijst, net als alle vallen die in het doolhof zullen zitten en pik er telkens per dag enkelen willekeurig tussenuit aan de hand van een site die ik heb gevonden.
    Alles zal eerlijk verlopen aangezien iedereen wel te maken zal hebben met zo'n val.
    Nadat je een PB hebt ontvangen met de beschrijving van de val waar je personage mee te maken heeft, moet je zelf een manier vinden om het te verwerken in je post.
    Er zullen mensen zijn die eerder in het kasteel aan zullen komen door een val in het doolhof, die mensen kunnen niet terug!

    Het zal trouwens een RPG worden van minstens 300 woorden en er zijn twee soorten groepen waaruit je kan kiezen.
    Oftewel maak je een sterfelijk personage, of je gaat voor een vampier.
    Er zijn géén hybrides.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind het op zich wel een leuk idee, eens wat totaal anders.


    16 - 09 - '17

    Dit is wel een fucking gaaf idee! Ik wil hier onmiddellijk aan meedoen, maar ik weet dat ik aan best veel deelneem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Dit is wel een fucking gaaf idee! Ik wil hier onmiddellijk aan meedoen, maar ik weet dat ik aan best veel deelneem.

    Het rollentopic is er nog niet.
    Dus er is nog steeds bedenktijd. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Genest schreef:
    Dit is wel een fucking gaaf idee! Ik wil hier onmiddellijk aan meedoen, maar ik weet dat ik aan best veel deelneem.

    Indeed. Ik doe er ook aan een boel mee, maar hier wil ik wel effe een oogie voor dichtknijpen. Damn, nice bedacht! Laat het me meteen weten! Of kan ik al een rol reserveren? /wbw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Indeed. Ik doe er ook aan een boel mee, maar hier wil ik wel effe een oogie voor dichtknijpen. Damn, nice bedacht! Laat het me meteen weten! Of kan ik al een rol reserveren? /wbw.

    Ik kan er wel rekening mee houden, lol. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    (...)
    Ik kan er wel rekening mee houden, lol. (:

    Haha, oke ^^ Wil je dan rekening houden met de vrouwen? Die krijg ik heel weinig te spelen en ik zou het waarderen als ik er eentje mocht. Mannen zijn voor mij geen probleem, maar die krijg ik genoeg te spelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Haha, oke ^^ Wil je dan rekening houden met de vrouwen? Die krijg ik heel weinig te spelen en ik zou het waarderen als ik er eentje mocht. Mannen zijn voor mij geen probleem, maar die krijg ik genoeg te spelen.

    Kan perfect. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het klinkt heel gaaf, maar kunnen de personages elkaar ook tegenkomen of blijven ze steeds in hun eentje?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit is echt een leuk idee. I'm in


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Klinkt gaaf. Iets totaal anders.

    Ik doe mee.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lijkt me leuk!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dat is een heel gaaf idee! Je zou er eigenlijk ook een verhaal van moeten maken.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Curuxa schreef:
    Lijkt me leuk!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lijkt me een geweldig idee :D Ik zou ook graag meedoen!


    Never run faster than your guardian angel can fly

    Sounds nice.. ben benieuwd.. weet nog niet zeker of ik mee ga doen....