• Cate Blanchett!
    Dus vond ik het heel erg toepasselijk om eens afscheid te nemen van Dahl en voor Blanchett te kiezen (:
    Wat denken jullie?


    Miep

    Hell yes! Ik hou van Cate Blanchett! *O*


    Caution first, always.

    Ah, gaaaaf!


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    In ieder geval ging 'ie niet naar DiCaprio. :Y)

    Maar leuk! Ik heb volgens mij niet veel gezien waarin zij speelt, behalve de LotR films, maar als ik op Wikipedia zie voor hoeveel prijzen ze is genomineerd en hoeveel ze er heeft gekregen, krijg ik echt de indruk dat ik eens wat meer van haar werk zou moeten kijken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    In ieder geval ging 'ie niet naar DiCaprio. :Y)

    Maar leuk! Ik heb volgens mij niet veel gezien waarin zij speelt, behalve de LotR films, maar als ik op Wikipedia zie voor hoeveel prijzen ze is genomineerd en hoeveel ze er heeft gekregen, krijg ik echt de indruk dat ik eens wat meer van haar werk zou moeten kijken. (:


    Heel stiekem vind ik dat DiCaprio er ook gewoon een verdient. Ik vind het echt een geweldige acteur (: Maar ik word wel moe van alles op Facebook van dat hij hem had moeten winnen...
    En dat moet je zeker doen. Om te beginnen misschien Robin Hood? Die met Russel Crowe? (:


    Miep