• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies" nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Ook speciaal voor alle spammers onder ons is er een MIDDLE EARTH-CHATTOPIC aangemaakt hier kun je alle #YOLO gesprekken voeren en plaatjes wedstrijden houden zodat het hier weer rustig word en echt alleen de fan dingen over de film en het boek komen zoals voorheen in dit topic..








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 16:37 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kiliphilia schreef:
    (...)

    Ik hoop het wel en ik hoop dat iemand het weet wanneer het precies is :c
    Al zou ik best wel naar de première zelf gaan xD
    Spijtig dat het zo duur is xD



    Wanneer is de première? Misschien dat ik voor the hobbit een uitzondering maak en dat daarvoor wel doe ^^
    Weet er iemand of er een marathon gaat doorgaan dan ook?

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Komop; Hobbits/elfen/dwergen/mensen/orks en alles wat er tussen valt!
    Dit kan sneller! :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Komop; Hobbits/elfen/dwergen/mensen/orks en alles wat er tussen valt!
    Dit kan sneller! :D

    Als jij iets weet dat over de hobbit gat mag je het zeggen ;)
    my PRESIOUSE :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    O ja, ik heb de Silmarillon ovor me verjaardag gekregen vorige week. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    O ja, ik heb de Silmarillon ovor me verjaardag gekregen vorige week. *O*

    vET, GELOOF ME een vet geweldig boek :D, zo leer je ove rhet begin, de eerst elven, mesenen en dwergen,
    heb gister net mijn exemplaar aan me oom uitgeleend


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    Ik wil even iedereen eraan helpen herinneren dat naamsveranderingen doorgegeven moeten worden!
    Ik heb net alles gecheckt en er waren 20 users die hun naamsveranderingen niet hadden doorgegeven!


    Maargoed, iemand nog wat leuks te vertellen ofzo? :P

    Kan dat ook niet komen omdat sommige mensen het nog gemeld hadden in de tijd van spam en dat er gewoon overheen werd gelezen? ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Rochefort schreef:
    (...)
    Kan dat ook niet komen omdat sommige mensen het nog gemeld hadden in de tijd van spam en dat er gewoon overheen werd gelezen? ;D


    Weet ik en ik weet ook dat een deel het wel heeft gedaan, maar ook een deel niet :)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Weet ik en ik weet ook dat een deel het wel heeft gedaan, maar ook een deel niet :)


    Ik denk dat ook minstens de helft de topics niet meer volgt, omdat ze zo verschrikkelijk snel gaan/gingen. Ik heb er ook twintig gemist.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 9:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Feanor schreef:
    (...)
    vET, GELOOF ME een vet geweldig boek :D, zo leer je ove rhet begin, de eerst elven, mesenen en dwergen,
    heb gister net mijn exemplaar aan me oom uitgeleend


    Een jaar of tien geleden ben ik er aan begonnen, maar toen kwam er niet doorheen haha. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Een jaar of tien geleden ben ik er aan begonnen, maar toen kwam er niet doorheen haha. :'D

    Dat zei me oom ook haha, Maar het is eigenlijk niet zo moeilijk, het zijn korte verhaaltjes, die het begin van de geschiedenis vertellen :D
    kan je misschien gebruiken voor je verhaal ( die ik nog steeds verder meot lezen)

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 9:12 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Dat zei me oom ook haha, Maar het is eigenlijk niet zo moeilijk, het zijn korte verhaaltjes, die het begin van de geschiedenis vertellen :D
    kan je misschien gebruiken voor je verhaal ( die ik nog steeds verder meot lezen)


    Ja, dat is wel wat ik hoop. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel wat ik hoop. ^^

    Ik ben er eigenlijk wel zeker van ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Haha. Ja, weet jij wat ik van plan ben met mijn verhaal? :P


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Haha. Ja, weet jij wat ik van plan ben met mijn verhaal? :P

    Nee, maar daar kom ik wel achter, als ik de tijd heb gevonden wanneer ik alles heb bij gelezen, gaat even duren, rek altijd alles uit. dus het duurt waarschijnlijk wel een tijdje


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Oropher is nu Booker.


    Caution first, always.