• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het waanzinnige Kletscafé numero 106!


    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).
    ~ Onze awesomeheid heeft de honderd bereikt
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.



    Onze awesome crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Velnias • Serveerster • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Linden • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Taiga • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Ateara • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Litch • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Al • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Journals • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17

    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Finsceal) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Dooddoenervo) en Erieka (Lassindra) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Dooddoenervo) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Finsceal) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.





    Song of the topic

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 18:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Dat is een feit, maar er zitten serieus 50% Nederlanders daar!

    I know, want veel Belgen gaan ook liever naar Utrecht, want dat blijkt toch leuker te zijn :/


    From these ashes, I will rise

    Nu ben ik blij :3
    Mij lijkt het gaaf om dan uit te zoeken wie de dader was en bewijzen zoeker etc.
    Het klinkt zwaar kinderachtig als ik het zo beschrijf :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Cantabile schreef:
    (...)
    I know, want veel Belgen gaan ook liever naar Utrecht, want dat blijkt toch leuker te zijn :/


    En een hoop Duitsers gaan naar Nederland, zelfs zoveel dat ze nu in Nederland opleidingen aanbieden waarbij het eerste jaar geheel in het Duits is. Het lijkt een soort massale volksverhuizing. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. Ik ben heel blij voor al die mensen die wel al precies weten wat ze willen, maar als je dat niet hebt is het zo ontmoedigend van alle kanten die perfect uitgestippelde toekomstplannen te horen. :'D
    Haha, ja, dat zegt bijna iedereen. Het is wel fijn te horen dat andere mensen me ook zo zien. Ik wil sowieso iets met talen doen, want dat vind ik ontzettend interessant en het klinkt altijd raar dit soort dingen te zeggen, maar ik ben er ook gewoon heel goed in.
    Maar oh jee, dat is nog best wel een behoorlijke lijst. Ik heb biologie, scheikunde en natuurkunde allemaal heel bewust laten vallen toen ik naar de bovenbouw ging, dus dit zijn allemaal studies die ik niet eens heb bekeken, want ik kan dat helemaal niet doen met mijn vakkenpakket. Maar het klinkt alsof ze allemaal erg dicht bij elkaar liggen, dus dat lijkt me een heel moeilijke keuze. :/


    Sorry.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    (...)

    Ah, ja, dat is ook belangrijk. ^^
    Ik moet eigenlijk zelf ook weer eens wat aanvragen doen, dus ik heb helemaal geen recht jou op te jagen. :p Hoewel ik wel vandaag en gisteren al een hoop aan de bèta-story heb gewerkt.


    Heb je wel, ik moet echt meer doen, haha.
    En dat is waar, daar zat volgens mij echt een heleboel werk in (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Felidae schreef:
    Nu ben ik blij :3
    Mij lijkt het gaaf om dan uit te zoeken wie de dader was en bewijzen zoeker etc.
    Het klinkt zwaar kinderachtig als ik het zo beschrijf :Y)


    Maar wel voor sommige mensen realiteit.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    *wandelt verbaasd binnen.* Oh school? Crap. *gaat weer weg*


    -

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Sorry.(no_chears)


    Ja Jarne, ik ben nu heel erg boos op je. (cat)

    Nah, voor jou geldt dat niet echt. Het is juist geweldig dat jij het nu al weet. ^^ Het zijn meer al die mensen in mijn jaarlaag die állemaal al weten wat ze willen. Het zou prettig zijn als er tenminste een paar net zo in de war waren als ik, dan voel ik me tenminste niet zo alleen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Inge Ik zie jouw toekomst ook al hoor, je naam op een boek in de top 5 van de boekhandel ; ) (Je hebt last van een fan.)
    Ik ben op zich ook niet zo slecht met talen, maar die leraren mogen me meestal niet. Ik heb ze bewust niet uitgesloten om van de wiskunde af te zijn :p
    Weet je al welke talen je zou willen doen?

    Whoops, sorry Jarne, overheen gelezen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Als ik later iets met talen doe, is het met Germaanse talen en niet met Romaanse, haha. Er zit een verschil van 38,5 procent tussen mijn slechtste Germaanse taal en mijn beste Romaanse (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kreeg gister een brief van de leerplichtambtenaar... moet me Dinsdag om 10 uur melden in een lokaal om te praten. Ik ben blijkbaar al te lang absent geweest :/ oeps. Maar ik kan er niks aan doen dat mijn gezondheid zo slecht is de laatste tijd en dat ik de opleiding niet leuk vind speelt ook heel erg mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Al schreef:
    (...)

    Heb je wel, ik moet echt meer doen, haha.
    En dat is waar, daar zat volgens mij echt een heleboel werk in (:


    Je bent pas net bèta, dus op dit moment heb je dat sowieso nog als excuus. ^^
    En ik ben er in totaal wel al een paar uur mee bezig geweest, ja, maar wat er in die story staat is ook zo ongeveer precies wat ik moet leren voor mijn Nederlands toets voor de komende toetsweek, dus dan neem ik dat ook alvast weer door. Ik help er vooral mezelf mee. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja Jarne, ik ben nu heel erg boos op je. (cat)

    Nah, voor jou geldt dat niet echt. Het is juist geweldig dat jij het nu al weet. ^^ Het zijn meer al die mensen in mijn jaarlaag die állemaal al weten wat ze willen. Het zou prettig zijn als er tenminste een paar net zo in de war waren als ik, dan voel ik me tenminste niet zo alleen. :Y)


    Je bent niet alleen meer, we zijn verdoemde lotgenootjes ; )


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mijn moeder vroeg net wat ik allemaal aan het typen was en toen ik zei dat ik over studies aan het praten was, zei mijn vader dat hij zich in het gesprek wilde mengen. Neeee. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Je bent pas net bèta, dus op dit moment heb je dat sowieso nog als excuus. ^^
    En ik ben er in totaal wel al een paar uur mee bezig geweest, ja, maar wat er in die story staat is ook zo ongeveer precies wat ik moet leren voor mijn Nederlands toets voor de komende toetsweek, dus dan neem ik dat ook alvast weer door. Ik help er vooral mezelf mee. :'D


    En wat geeft dat dan exact als excuus? Ik zie niet in waarom dat een excuus zou kunnen zijn, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried