• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het waanzinnige Kletscafé numero 106!


    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).
    ~ Onze awesomeheid heeft de honderd bereikt
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.



    Onze awesome crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Velnias • Serveerster • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Linden • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Taiga • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Ateara • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Litch • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Al • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Journals • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17

    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Finsceal) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Dooddoenervo) en Erieka (Lassindra) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Dooddoenervo) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Finsceal) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.





    Song of the topic

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 18:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dankjewel iedereen.
    Ik voel me de laatste tijd gewoon elke dag zwaar kut en moedeloos. Ik zit elke dag doelloos op m'n kamer en vraag me af wat ik nog kan doen. Zelfs op school merken ze dat het niet goed met me gaat en ik mezelf een beetje verwaarloos, maar nu zit ik er echt middenin.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    (...)

    Ja Jarne, ik ben nu heel erg boos op je. (cat)

    Nah, voor jou geldt dat niet echt. Het is juist geweldig dat jij het nu al weet. ^^ Het zijn meer al die mensen in mijn jaarlaag die állemaal al weten wat ze willen. Het zou prettig zijn als er tenminste een paar net zo in de war waren als ik, dan voel ik me tenminste niet zo alleen. :Y)


    Gelukkig!

    Maar ik zie jou ook wel iets met boeken doen. :'D

    @Kelly
    Zeg hem dat dan?


    Queer zijn is gewoon alles

    Velnias schreef:
    Ik kreeg gister een brief van de leerplichtambtenaar... moet me Dinsdag om 10 uur melden in een lokaal om te praten. Ik ben blijkbaar al te lang absent geweest :/ oeps. Maar ik kan er niks aan doen dat mijn gezondheid zo slecht is de laatste tijd en dat ik de opleiding niet leuk vind speelt ook heel erg mee.


    Wat vervelend. :c
    Maar als je gezondheid niet goed is, is het toch niet jouw schuld als je niet naar de lessen kunt? Hopelijk kan dat opgelost worden. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Novoselic schreef:
    Dankjewel iedereen.
    Ik voel me de laatste tijd gewoon elke dag zwaar kut en moedeloos. Ik zit elke dag doelloos op m'n kamer en vraag me af wat ik nog kan doen. Zelfs op school merken ze dat het niet goed met me gaat en ik mezelf een beetje verwaarloos, maar nu zit ik er echt middenin.


    Wat scheelt er wel?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Mijn moeder vroeg net wat ik allemaal aan het typen was en toen ik zei dat ik over studies aan het praten was, zei mijn vader dat hij zich in het gesprek wilde mengen. Neeee. (krul)


    :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Square schreef:
    Mijn moeder vroeg net wat ik allemaal aan het typen was en toen ik zei dat ik over studies aan het praten was, zei mijn vader dat hij zich in het gesprek wilde mengen. Neeee. (krul)


    Geen mensen ouder dan veertig hier.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Cresseyde schreef:
    @Inge Ik zie jouw toekomst ook al hoor, je naam op een boek in de top 5 van de boekhandel ; ) (Je hebt last van een fan.)
    Ik ben op zich ook niet zo slecht met talen, maar die leraren mogen me meestal niet. Ik heb ze bewust niet uitgesloten om van de wiskunde af te zijn :p
    Weet je al welke talen je zou willen doen?

    Whoops, sorry Jarne, overheen gelezen.


    Haha, dat zou wel een droom zijn, maar dan moet ik eerst maar eens een echt degelijk non-fanfic verhaal schrijven. :'D
    Bij taalwetenschappen hoef je niet echt een taal te kiezen, maar bij Europese Talen & Culturen wel. Als ik daarvoor zou gaan, heb ik om eerlijk te zijn geen idee, dus dat wordt dan weer een probleem. :') Duits of Engels zou erg gemakkelijk zijn, en Frans ook wel redelijk omdat ik dat nu nog heb op school, maar Zweeds of Russisch lijken me erg gaaf, al schijnt vooral Russisch ook erg lastig te zijn. Gelukkig hoef je pas na het eerste half jaar te kiezen, dus ik zou nog wel even tijd hebben.
    Heb jij eigenlijk enig idee wat je met je studie zou willen doen? Wil je meer de kant van onderzoek op of liever echt een soort arts worden?

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Je bent niet alleen meer, we zijn verdoemde lotgenootjes ; )


    Gelukkig. Nu zitten we samen in de nee-ik-weet-het-niet club. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Gelukkig!

    Maar ik zie jou ook wel iets met boeken doen. :'D

    @Kelly
    Zeg hem dat dan?


    Ik zie mezelf ook wel iets met boeken doen. En dat was ook het eerste wat mijn ouders en zusje noemden toen ik ze vroeg wat ze een baan voor mij leek. :Y) Maar wie weet, het kan ook best heel anders lopen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Gelukkig. Nu zitten we samen in de nee-ik-weet-het-niet club. :Y)


    zet dat alvast in je signature.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Geen mensen ouder dan veertig hier.:'D


    Inderdaad. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Novoselic schreef:
    Dankjewel iedereen.
    Ik voel me de laatste tijd gewoon elke dag zwaar kut en moedeloos. Ik zit elke dag doelloos op m'n kamer en vraag me af wat ik nog kan doen. Zelfs op school merken ze dat het niet goed met me gaat en ik mezelf een beetje verwaarloos, maar nu zit ik er echt middenin.


    Lotta, kijk uit, ik kom door je beeldscherm heen om je een knuffel te geven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik zie mezelf ook wel iets met boeken doen. En dat was ook het eerste wat mijn ouders en zusje noemden toen ik ze vroeg wat ze een baan voor mij leek. :Y) Maar wie weet, het kan ook best heel anders lopen.


    Ja, da's waar.:'D

    Nu zit ik te denken aan general manager, maar misschien ben ik binnenkort CEO groupe Pierre & vacances centerparcs!:'D of manager housekeeping.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga ook wel zeggen of ze denken dat ik me voor niets ziek meld of zo. Echt, ik meld me telkens netjes ziek af. Blijkbaar geloven ze het niet of zo. --' te vaak ziek zeikgemeente


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    Ik ga ook wel zeggen of ze denken dat ik me voor niets ziek meld of zo. Echt, ik meld me telkens netjes ziek af. Blijkbaar geloven ze het niet of zo. --' te vaak ziek zeikgemeente


    Dat is wel stom.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ja, da's waar.:'D

    Nu zit ik te denken aan general manager, maar misschien ben ik binnenkort CEO groupe Pierre & vacances centerparcs!:'D of manager housekeeping.(no_chears)


    Manager housekeeping klinkt als huisvrouw/-man. :'D
    Wie weet, misschien heb je over tien jaar wel vier kleine kinderen, Jarne, en heb je helemaal geen tijd om te werken. Mijn neef is vandaag zesentwintig geworden en zijn vierde kind wordt in juli verwacht. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan