• Niall.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zal ik mij inschrijven als mod. HAHA, idk of het wat voor me is, tho.


    Danmarks Dynamite.

    Gevaudan schreef:
    (...)

    Waarom? :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Goed bezig Liekseltje. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Calhoun schreef:
    (...)
    Omfg.
    Ik dacht dit:
    Melissa was dus met die man van d'r, idk zijn naam. Toen ging ze vreemd met Stiles' vader, waaruit dus Stiles is gekomen. ^^


    Ja, dat dus is dus dat eigenlijk OMG. Eigenlijk hoop ik dat stiekem.


    Danmarks Dynamite.

    Gevaudan schreef:
    Zal ik mij inschrijven als mod. HAHA, idk of het wat voor me is, tho.

    Gewoon doen. Ik heb ook geen idee of het echt wat voor me is, maar ik heb het gewoon geprobeerd. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gevaudan schreef:
    (...)

    Ja, dat dus is dus dat eigenlijk OMG. Eigenlijk hoop ik dat stiekem.

    Ja omfg ik ook. Dat zou zo cute zijn.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Calhoun schreef:
    Goed bezig Liekseltje. c:


    Thanksss. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gevaudan schreef:
    (...)

    Waarom? :c


    Omdat ik net als bij het awesome topic heel erg het gevoel heb tegen mezelf te praten en een soort derde been te zijn. Ik heb grotendeels van de tijd geen idee waar jullir over praten en dan ga ik random maar wat doorheen zitten bazelen, wat logiscgerwijs niemand interesseert.


    Reality's overrated.

    Calhoun schreef:
    Goed bezig Liekseltje. c:


    Reality's overrated.

    Ik zou het wel balen vinden als ik straks niet eens door de voorrondes heen ben en iemand die twijfeld mod word. Tsja. That's life.


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    Guys, ik denk er over hier een break te nemen.


    Quizlet of het topic?
    Why? :c

    Malcolm schreef:
    (...)

    Omdat ik net als bij het awesome topic heel erg het gevoel heb tegen mezelf te praten en een soort derde been te zijn. Ik heb grotendeels van de tijd geen idee waar jullir over praten en dan ga ik random maar wat doorheen zitten bazelen, wat logiscgerwijs niemand interesseert.


    Echt? Want dat ben je niet, vind ik. Ik hou er van om met je te praten en ik hou van jou. Niet weggaan :c

    Nee, Noek! Ik lees altijd jouw posts. Vaak moet ik er wel om lachen als je met iets heel randoms komt, haha. c: Misschien reageer ik niet op alles omdat ik het vergeet of niet weet wat ik moet zeggen, idk really.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mijn vriendin achter me tijdens AK tegen een vriendin van ons die naast haar zit: "(...) Cody Simpson."
    Ik: *draait vliegensvlug om*
    (cat)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Omdat ik net als bij het awesome topic heel erg het gevoel heb tegen mezelf te praten en een soort derde been te zijn. Ik heb grotendeels van de tijd geen idee waar jullir over praten en dan ga ik random maar wat doorheen zitten bazelen, wat logiscgerwijs niemand interesseert.


    Hm, dat herken ik. I'm sorry. :c


    Danmarks Dynamite.