• Aloha,

    Zijn er hier mensen die op het HKU (Hogeschool voor de Kunsten Utrecht/Hilversum) zitten? Gewoon even nieuwsgierig. ^^
    Ik heb toelatingsexamen gedaan voor Game Art en Animatie. Van Animatie krijg ik nog te horen of ik op gesprek mag komen of niet, van Game Art heb ik vandaag te horen gekregen dat ik aangenomen ben! Dus ik ga naar Hilversum, yay. :3
    Maar zijn er dus nog meer mensen die dit jaar toelatingsexamen hebben gedaan/gaan doen?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik wil volgend jaar naar het HKU. (: Zaterdag ga ik ook naar de open dag, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh, gefeliciteerd! ^^
    Persoonlijk heb ik een klein beetje een afkeer voor kunstacademies, maar dat komt puur omdat ik bij de selectie van Creative Writing in Arnhem in de allerlaatste ronde ben afgewezen, en ik nooit echt te horen heb gekregen waarom, terwijl ze wel hadden beloofd die uitleg te geven. Ik kreeg daardoor een beetje het idee dat je weggesmeten wordt zodra je niet wordt toegelaten, wat aan de ene kant wel logisch is, maar dan hadden ze me (en alle anderen met mij) niet moeten beloven wél feedback te geven.
    Maar ik denk wel dat kunstacademies geweldig zijn als je er eenmaal op zit, en dat je er veel leert, plus er een geweldige tijd kan hebben, dus ik ben stiekem wel een klein beetje jaloers, haha. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Occult, cool! Welke opleiding zou je willen doen dan? ^^

    @Parachutes, Aah, ja, dat is erg jammer... Dat hebben ze hier dan wel goed gedaan, want ik de mail van mijn opdracht stond duidelijk dat ik geen reden kreeg wanner ik afgewezen zou worden. Maargoed, het HKU en die school in Arnhem zijn dan ook twee verschillende scholen. En een geweldige studententijd kan op elke school wel, het is maar wat je er zelf van maakt. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ackerman schreef:
    @Occult, cool! Welke opleiding zou je willen doen dan? ^^

    @Parachutes, Aah, ja, dat is erg jammer... Dat hebben ze hier dan wel goed gedaan, want ik de mail van mijn opdracht stond duidelijk dat ik geen reden kreeg wanner ik afgewezen zou worden. Maargoed, het HKU en die school in Arnhem zijn dan ook twee verschillende scholen. En een geweldige studententijd kan op elke school wel, het is maar wat je er zelf van maakt. ^^


    Ja, precies, dat is ook zo, dat het twee verschillende scholen zijn, maar omdat ik er niet echt goede ervaringen mee heb gehad, heb ik er gewoon niet zo'n hoge pet van op. Ik probeer ook niet de kunstacademie in het algemeen af te kraken of zoiets, maar hierdoor sta ik er gewoon wat minder voor open. En ja, dat is inderdaad misschien slecht van mij, aangezien het niet betekent dat alle kunstacademies zo zijn, maar het gevoel blijft toch wel.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ackerman schreef:
    @Occult, cool! Welke opleiding zou je willen doen dan? ^^

    @Parachutes, Aah, ja, dat is erg jammer... Dat hebben ze hier dan wel goed gedaan, want ik de mail van mijn opdracht stond duidelijk dat ik geen reden kreeg wanner ik afgewezen zou worden. Maargoed, het HKU en die school in Arnhem zijn dan ook twee verschillende scholen. En een geweldige studententijd kan op elke school wel, het is maar wat je er zelf van maakt. ^^

    Illustration of Graphic design. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patholoog schreef:
    Ja, ik ga decentrale selectie doen voor geneeskunde in Nijmegen. En Leuven.
    Gefeliciteerd trouwens.

    En Leuven... Maar de proef is toch enkel in Brussel, niet? Daarna kan je wel Leuven kiezen, daar niet van =). Of ben ik nu zo verkeerd?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    (...)
    En Leuven... Maar de proef is toch enkel in Brussel, niet? Daarna kan je wel Leuven kiezen, daar niet van =). Of ben ik nu zo verkeerd?


    Ik wil in Leuven gaan studeren en daarvoor moet ik de proef in Brussel doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    LyraPhoenix schreef:
    Ik ga zaterdag intake toets maken op het Grafisch Lyceum in Rotterdam voor Visualisatie. (mediavormgeving)
    Ben afgewezen op het Media College Amsterdam voor Grafisch vormgeving.

    Veel succes en gaaf dat je bent toegelaten


    Vreemd.. Ben 3e jaars GV'er daar.. en heb nog nooit meegemaakt dat iemand niet is aangenomen :')

    Anyways. Gefeliciteerd ^^

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 14:00 ]


    To infinity and beyond •

    Hopelijk ben je ook aangenomen voor Game Art! Het studeren duurt voor mij nog drie jaar, maar mijn keuze gaat nu naar Leuven, de medische richting. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."