• Heel raar sinds een paar dagen terug zit een of ander manier deel van me scherm helemaal naar links toe geschoven...(dit doet hij alleen met quizlet niet met anderen sites)
    De spotlight staat helemaal links waardoor verschillenden maten profiel foto`s de site hele tijd op en neer gaan Forum ziet er bij mij heel raar uit het balk onder waar ik mijn berichtje in moet tikken is heel smal of klein vierkantje en de berichten die je leest alles lijkt zo op elkaar opgepropt... ook de smileys staat onder elkaar in lange rij in plaats van naast elkaar alles zit dus zo beetje gepropt naar links toe...
    Hoe komt dit?? en hoe kan ik dit oplossen zodat quizlet weer normaal bij mij laad?? (ik gebruik google chrome omdat ik bij fire fox en gewoon internet exploder weer heel veel spammen heb..)
    sorry als ik veel typ fouten heb ik heb dyslexie:$

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 22:44 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kun je een screenshot maken? Dat is gemakkelijker voor Rutger.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Diene schreef:
    Kun je een screenshot maken? Dat is gemakkelijker voor Rutger.


    That is a perfect copy of reality.

    Diene schreef:
    Kun je een screenshot maken? Dat is gemakkelijker voor Rutger.


    Ja tuurlijk ^^



    http://www.quizlet.nl/images/2014/11/ifhdmftpbqfwze.jpg

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 23:29 ]


    You can't touch music but music touch you

    Ik denk dat het adblocker is dat voor problemen zorgt...


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik denk dat het adblocker is dat voor problemen zorgt...


    Ik ga dat eens bekijken en onderzoeken bedankt Rutger voor de tip ^_^ ;)
    Stel als dat het is weet je u toevallig of iemand anders hoe je dat dan kan uitschakelen/stoppen of iets???

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 10:37 ]


    You can't touch music but music touch you

    Als het adblocker is, kan je er gewoon op klikken om het uit te schakelen. Dan krijg je zo'n lijstje te zien. Of je moet even naar je instellingen gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Als het adblocker is, kan je er gewoon op klikken om het uit te schakelen. Dan krijg je zo'n lijstje te zien. Of je moet even naar je instellingen gaan.


    Okey tnx! ^^
    ik ga kijken ;)


    You can't touch music but music touch you