• Een Quizletlogeerpartij, ja dat lees je goed!

    Deze zomervakantie zal er een Quizletlogeerpartij plaatsvinden. Dus zet het in je agenda! Het zal ook geen normale logeerpartij worden, laat me het even uitleggen:


    De bedoeling is dat we er iets creatiefs van gaan maken. En daar bedoel ik mee dat je de creatieveling uit jezelf haalt. We gaan schrijven, dichten, fotograferen. Ook mag men hun instrument meenemen (we hebben zelf al wel het een en ander hier staan hoor ^^), of een toneelstukje opvoeren. Niet alleen zul je deze dingen doen, we gaan het ook aan elkaar laten zien of horen! Het wordt één groot creatief gebeuren!
    Heb jij er al zin in? ^^


    Maar waar zal deze logeerpartij dan plaatsvinden?
    In De Harmonie te Roswinkel. Roswinkel is een plaatsje 15km van Emmen af.

    Hoe moet ik daar komen?
    Omdat de datum nog niet vast staat, is het nog niet bekend of er een belbus te regelen valt. In principe zul je met de trein naar station Emmen (NIET station Emmen Zuid!) moeten en vanaf daar met de bus naar Nieuw Weerdinge of Emmer Compascuum. Tenzij er een belbus te regelen valt, dan kun je voor onze deur in Roswinkel afgezet worden!

    Wanneer zal de logeerpartij zijn?
    In de zomervakantie! Klik hier voor de poll.

    Wat is het precieze adres?
    Klik hier! Dit is de site van ons café. Hier staat natuurlijk ook het exacte adres op.

    Ik mag niet gaan, omdat ik je nog nooit gezien heb. Wat nu?
    Geen probleem! Als je graag wilt dat ik eventjes voor de cam verschijn, voeg je me maar toe op skype en dan regelen we wat. Het is ook mogelijk om mijn ouders eventjes te zien, zodat het duidelijk is dat we geen enge mensen zijn!

    Oke, het is nu wel ongeveer duidelijk wat de precieze bedoeling is. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze maar. Ik bijt echt niet! ^^
    Wel zijn er een aantal dingen om toch even duidelijk te maken. Laat ik ze puntgewijs eventjes benoemen:


    - Je zult zelf je slaapzak en luchtbed/matras mee moeten nemen. Dit hebben wij gewoon niet, sorry.
    - Ook zul je natuurlijk zelf je tandenpoetsspullen etc mee moeten nemen. Maar dit is wel logisch, of niet dan?
    - Per persoon zul je wel €10 euro per dag moeten betalen. Dit leek ons niet meer dan normaal. Je hebt hier namelijk een ontbijt, middag- en avond eten voor, en ook mag je dus in de zaal blijven slapen. Op deze manier komen we bij ons ook gewoon zelf uit de kosten. En bij een normale meeting eet je meestal toch bij een MacDonalds oid, dus het lijkt me niet meer dan logisch. (:
    - Er wordt geen alcohol geschonken. Dit, omdat er hoogstwaarschijnlijk minderjarigen zullen komen. Dus ookal ben je 18+, er wordt gewoon géén alcohol geschonken. Zo erg is het toch niet om een dagje geen alcohol te nuttigen? ^^ Ook mag je zelf geen alcohol meenemen.
    - De heren mógen blijven slapen, maar: Ze zullen zich netjes moeten gedragen. Dus geen meiden lastig vallen en geen sexuele handelingen. Gewoon als heren gedragen dus! ^^

    Het zou onwijs leuk zijn als je komen wilt, en kunt! Dus hou je agenda vrij, en hopelijk zie ik je met de Quizletlogeerpartij! c:

    Groetjes,
    Yolanda/Kaa


    Mensen die komen:

    Sowieso:
    Yolanda - Kaa - 17
    Dominique - Ironhide - 24
    Natascha - OakenshieId - 24
    Lisa - Elvithien - 22
    Alicia - AWOLNATION - 19
    Manon - Patholoog - 18

    Misschien:
    Jacco - Recruit - 19
    Annemiek - Jafar - 18
    Lisa - Lizor - 16
    Suzanne/Suuz - Cantabile - 17
    Michelle - Occult - 17
    Iris - Aidan - 16
    Nikki - Bumble - 21
    Mitchell - DarkSavoir - 19
    Sofie - Rochefort - 18
    Chris - Curuxa - 13
    Samantha - Yoda - 22
    Nana - Horizons - 22
    Lilyan - ChetUbetcha - 15
    Lotte - Bloodraven - 18
    Rick - Hybridium - 17
    Esther - MAK3YOURMOV3 - 16
    Ellen - LyraPhoenix - 18
    Jolijn - SPECS - 17
    Tara - Emrys - 17
    Maartje - WenseKronik - 18
    Sarita - 220912 - 16
    Nina - Mylintis - 15
    Dirkje - Parachutes - 18
    Lieke - Athenae - 14


    Melding: De datum van de logeerpartij is inmiddels te kiezen via de poll.


    Melding2:
    Ironhide schreef:
    Ik heb vanaf Enschede de volgende steden op mijn route (als ik google maps mag geloven):
    Enschede, Hengelo, Borne, Almelo, Wierden, Vriezenveen, Vroomshoop, Bergentheim, Hardenberg, Laar, Coevorden Dalen en als laatste Emmen.
    Ik kan 3, maximaal 4 mensen meenemen, maar staat tegenover dat je achterin de auto wel lekker knus naast elkaar zit (cat)


    Melding3:
    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja. Dat is dus dit. Als we de datum weten en iedereen die met de treing gaat, kunnen we dit aanschaffen. Dat scheelt alweer een hele hoop.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 19:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Horizons schreef:
    Ik heet Nana. Woops. Haha
    Oh ik vind het niet erg om geen alcohol te mogen drinken, maar als we bijvoorbeeld eens een stapje zetten in het mooie weer, dan geniet ik graag eens van een wit wijntje of een sangria ofzo en ik vroeg me af of dat dan wel mocht. :'D
    Niet dat ik anders afkickverschijnselen heb ofzo. Haha.


    Woeps, dat klopt! Ik heb het al aangepast! c:
    En mijn ouders zijn gelukkig heus wel gemakkelijke mensen, als je de dingen maar wel even aan ze aangeeft. Dus ik ga er vanuit dat je wel wat alcohol mag nuttigen als in een wijntje oid, maar hou er rekening mee dat het dan náást de 10 euro komt die je sowieso moet betalen. Dus ik denk zelf dat je de alcohol dan ''extra'' erbij moet betalen dan. ^^

    Verder weet ik niet of we veel naar buiten zullen gaan, hoewel we wel in de weilanden kunnen gaan lopen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oehh ik wil haha. :')
    Even kijken of ik wat mensen kan vinden die meegaan ;'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je kunt ook een paar dagen komen i.p.v. de hele week, neem ik aan? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kaa schreef:
    (...)

    Woeps, dat klopt! Ik heb het al aangepast! c:
    En mijn ouders zijn gelukkig heus wel gemakkelijke mensen, als je de dingen maar wel even aan ze aangeeft. Dus ik ga er vanuit dat je wel wat alcohol mag nuttigen als in een wijntje oid, maar hou er rekening mee dat het dan náást de 10 euro komt die je sowieso moet betalen. Dus ik denk zelf dat je de alcohol dan ''extra'' erbij moet betalen dan. ^^

    Verder weet ik niet of we veel naar buiten zullen gaan, hoewel we wel in de weilanden kunnen gaan lopen. c:
    Gaan we ons een week opsluiten. (no_chears)
    Haha nee. We zien wel. Ik moet eerst zien dat ik kan komen. Ik vroeg het me gewoon af, want dat smaakt als het mooi weer is. (Nu regent het zo een week)
    Zijn er trouwens nog Belgen die zouden komen of niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    OakenshieId schreef:
    Je kunt ook een paar dagen komen i.p.v. de hele week, neem ik aan? (:


    Dit is slechts de eerste poll. Uiteindelijk zal de logeerpartij slechts 2 dagen worden. Of 3, als je dat per se wilt. (:
    Maar dit is een poll om er even uit te komen wanneer óngevéér de logeerpartij zal zijn. c:

    Zal ik je trouwens bij 'misschien' zetten, of nog niet? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Horizons schreef:
    (...)Gaan we ons een week opsluiten. (no_chears)
    Haha nee. We zien wel. Ik moet eerst zien dat ik kan komen. Ik vroeg het me gewoon af, want dat smaakt als het mooi weer is. (Nu regent het zo een week)
    Zijn er trouwens nog Belgen die zouden komen of niet?


    Hahah het is geen hele week, maar dat kun je in mijn reactie hierboven lezen. ^^

    En het zou wel chill zijn als je kunt komen! c: En qua Belgen weet ik het niet. Sylvie (ze heeft een moeilijke username..) wil kijken of ze kán, en verder weet ik het niet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Dit is slechts de eerste poll. Uiteindelijk zal de logeerpartij slechts 2 dagen worden. Of 3, als je dat per se wilt. (:
    Maar dit is een poll om er even uit te komen wanneer óngevéér de logeerpartij zal zijn. c:

    Zal ik je trouwens bij 'misschien' zetten, of nog niet? ^^


    Ooooh, zet me er dan maar gewoon bij hoor. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kaa schreef:
    (...)

    Hahah het is geen hele week, maar dat kun je in mijn reactie hierboven lezen. ^^

    En het zou wel chill zijn als je kunt komen! c: En qua Belgen weet ik het niet. Sylvie (ze heeft een moeilijke username..) wil kijken of ze kán, en verder weet ik het niet.
    Ja ik zag het net. Haha. Dom van mij. Komt wss door die poll. :p
    Ahja we zien wel. Zou sowieso wel leuk zijn, maar ik ga ook eens kijken hoe lang ik er op reis. Zal ook wel voldoende zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kaa schreef:
    En @ Iedereen boven de 18:
    Als jullie graag alcohol willen nuttigen, raad ik jullie aan om tijdens de logeerpartij eventjes met mijn ouders te praten. Grote kans is dat als jullie wél alcohol mogen nuttigen, dat jullie dat dan zelf moeten betalen. En bij ons moeten kopen, zelf dingen meenemen mag sowieso niet van ze. Dit, omdat we dus zelf het bedrijf hebben en het dus zelf verkopen. (:
    Dat klinkt meer dan logisch en daar heb ik ook geen problemen mee :Y) Zolang ze maar niet extreem veel gaan vragen ;p

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 15:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil oook ;D! Ik heet Lisa trouwens en ik ben 22 ^^!!

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 15:41 ]

    Elvithien schreef:
    Ik wil oook ;D! Ik heet Lisa trouwens en ik ben 22 ^^!!


    Yaay. Ik heet trouwens Natas[cha] en ben 24. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmmm 4u met de auto 8u met het openbaar vervoer. Auwtch.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Hmmm 4u met de auto 8u met het openbaar vervoer. Auwtch.


    Damn, openbaar vervoer is echt een drama :/

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Yaay. Ik heet trouwens Natas[cha] en ben 24. (:

    Is dat toevallig dezelfde Natas als die van de Schrijven-hyves?


    Deep inside, I've never felt alive

    Rochefort schreef:
    (...)
    Is dat toevallig dezelfde Natas als die van de Schrijven-hyves?


    Toevallig wel haha. :'p
    Wie ben jij dan? :p


    Every villain is a hero in his own mind.