• Een Quizletlogeerpartij, ja dat lees je goed!

    Deze zomervakantie zal er een Quizletlogeerpartij plaatsvinden. Dus zet het in je agenda! Het zal ook geen normale logeerpartij worden, laat me het even uitleggen:


    De bedoeling is dat we er iets creatiefs van gaan maken. En daar bedoel ik mee dat je de creatieveling uit jezelf haalt. We gaan schrijven, dichten, fotograferen. Ook mag men hun instrument meenemen (we hebben zelf al wel het een en ander hier staan hoor ^^), of een toneelstukje opvoeren. Niet alleen zul je deze dingen doen, we gaan het ook aan elkaar laten zien of horen! Het wordt één groot creatief gebeuren!
    Heb jij er al zin in? ^^


    Maar waar zal deze logeerpartij dan plaatsvinden?
    In De Harmonie te Roswinkel. Roswinkel is een plaatsje 15km van Emmen af.

    Hoe moet ik daar komen?
    Omdat de datum nog niet vast staat, is het nog niet bekend of er een belbus te regelen valt. In principe zul je met de trein naar station Emmen (NIET station Emmen Zuid!) moeten en vanaf daar met de bus naar Nieuw Weerdinge of Emmer Compascuum. Tenzij er een belbus te regelen valt, dan kun je voor onze deur in Roswinkel afgezet worden!

    Wanneer zal de logeerpartij zijn?
    In de zomervakantie! Klik hier voor de poll.

    Wat is het precieze adres?
    Klik hier! Dit is de site van ons café. Hier staat natuurlijk ook het exacte adres op.

    Ik mag niet gaan, omdat ik je nog nooit gezien heb. Wat nu?
    Geen probleem! Als je graag wilt dat ik eventjes voor de cam verschijn, voeg je me maar toe op skype en dan regelen we wat. Het is ook mogelijk om mijn ouders eventjes te zien, zodat het duidelijk is dat we geen enge mensen zijn!

    Oke, het is nu wel ongeveer duidelijk wat de precieze bedoeling is. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze maar. Ik bijt echt niet! ^^
    Wel zijn er een aantal dingen om toch even duidelijk te maken. Laat ik ze puntgewijs eventjes benoemen:


    - Je zult zelf je slaapzak en luchtbed/matras mee moeten nemen. Dit hebben wij gewoon niet, sorry.
    - Ook zul je natuurlijk zelf je tandenpoetsspullen etc mee moeten nemen. Maar dit is wel logisch, of niet dan?
    - Per persoon zul je wel €10 euro per dag moeten betalen. Dit leek ons niet meer dan normaal. Je hebt hier namelijk een ontbijt, middag- en avond eten voor, en ook mag je dus in de zaal blijven slapen. Op deze manier komen we bij ons ook gewoon zelf uit de kosten. En bij een normale meeting eet je meestal toch bij een MacDonalds oid, dus het lijkt me niet meer dan logisch. (:
    - Er wordt geen alcohol geschonken. Dit, omdat er hoogstwaarschijnlijk minderjarigen zullen komen. Dus ookal ben je 18+, er wordt gewoon géén alcohol geschonken. Zo erg is het toch niet om een dagje geen alcohol te nuttigen? ^^ Ook mag je zelf geen alcohol meenemen.
    - De heren mógen blijven slapen, maar: Ze zullen zich netjes moeten gedragen. Dus geen meiden lastig vallen en geen sexuele handelingen. Gewoon als heren gedragen dus! ^^

    Het zou onwijs leuk zijn als je komen wilt, en kunt! Dus hou je agenda vrij, en hopelijk zie ik je met de Quizletlogeerpartij! c:

    Groetjes,
    Yolanda/Kaa


    Mensen die komen:

    Sowieso:
    Yolanda - Kaa - 17
    Dominique - Ironhide - 24
    Natascha - OakenshieId - 24
    Lisa - Elvithien - 22
    Alicia - AWOLNATION - 19
    Manon - Patholoog - 18

    Misschien:
    Jacco - Recruit - 19
    Annemiek - Jafar - 18
    Lisa - Lizor - 16
    Suzanne/Suuz - Cantabile - 17
    Michelle - Occult - 17
    Iris - Aidan - 16
    Nikki - Bumble - 21
    Mitchell - DarkSavoir - 19
    Sofie - Rochefort - 18
    Chris - Curuxa - 13
    Samantha - Yoda - 22
    Nana - Horizons - 22
    Lilyan - ChetUbetcha - 15
    Lotte - Bloodraven - 18
    Rick - Hybridium - 17
    Esther - MAK3YOURMOV3 - 16
    Ellen - LyraPhoenix - 18
    Jolijn - SPECS - 17
    Tara - Emrys - 17
    Maartje - WenseKronik - 18
    Sarita - 220912 - 16
    Nina - Mylintis - 15
    Dirkje - Parachutes - 18
    Lieke - Athenae - 14


    Melding: De datum van de logeerpartij is inmiddels te kiezen via de poll.


    Melding2:
    Ironhide schreef:
    Ik heb vanaf Enschede de volgende steden op mijn route (als ik google maps mag geloven):
    Enschede, Hengelo, Borne, Almelo, Wierden, Vriezenveen, Vroomshoop, Bergentheim, Hardenberg, Laar, Coevorden Dalen en als laatste Emmen.
    Ik kan 3, maximaal 4 mensen meenemen, maar staat tegenover dat je achterin de auto wel lekker knus naast elkaar zit (cat)


    Melding3:
    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja. Dat is dus dit. Als we de datum weten en iedereen die met de treing gaat, kunnen we dit aanschaffen. Dat scheelt alweer een hele hoop.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 19:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien anders toch een poll maken zoals eerst de bedoeling was? Het zou jammer zijn als veel mensen niet kunnen omdat de datum niet zo goed uitkomt.

    Ironhide schreef:
    Misschien anders toch een poll maken zoals eerst de bedoeling was? Het zou jammer zijn als veel mensen niet kunnen omdat de datum niet zo goed uitkomt.
    Tja, als het later is dan 15 juli kunnen de meeste mensen niet meer, omdat week OV dan niet meer geldig is. Ik zou dan rond de 90 euro moeten betalen om te komen (20 euro voor Nikki en mij + de treinkaartjes, want Nikki heeft geen geld).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zet mij maar bij misschien.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Jammer, dat valt volgens mij precies in de week dat ik ga kamperen met mijn beste vriendin.


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSavior schreef:
    (...)Tja, als het later is dan 15 juli kunnen de meeste mensen niet meer, omdat week OV dan niet meer geldig is. Ik zou dan rond de 90 euro moeten betalen om te komen (20 euro voor Nikki en mij + de treinkaartjes, want Nikki heeft geen geld).


    Kan het dan niet helemaal aan het begin of ergens op het einde dan?

    Montrose schreef:
    (...)

    Kan het dan niet helemaal aan het begin of ergens op het einde dan?


    Dit is zo ongeveer helemaal aan het begin, want eerder heeft alleen noord vakantie.
    We zitten te kijken wanneer het OV gratis is, maar die is heel raar dit jaar. Het is vanaf woensdag 16 juli niet meer geldig, terwijl veel vakanties pas later beginnen. D: Ik snap er nog weinig van. Is er iemand hier die er wel iets van snapt?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 11:42 ]


    Your make-up is terrible

    Montrose schreef:
    (...)

    Kan het dan niet helemaal aan het begin of ergens op het einde dan?
    Daar zijn we dus nu druk naar aan het kijken. Er komt toch een poll :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen ik ga polls aanmaken! Gezien het feit dat niet veel mensen het ermee eens zijn, of dat mensen zich nu alweer van de lijst af willen hebben. En dat is niet leuk, ghehe.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DarkSavior schreef:
    (...)Tja, als het later is dan 15 juli kunnen de meeste mensen niet meer, omdat week OV dan niet meer geldig is. Ik zou dan rond de 90 euro moeten betalen om te komen (20 euro voor Nikki en mij + de treinkaartjes, want Nikki heeft geen geld).

    Maar het kan toch ook gewoon die week ervoor, dan? Ik heb dan de laatste lesweek, alleen ik hoef dan alleen mijn boeken nog in te leveren. (Sowieso heb ik dan al twee maanden geen les meer gehad, maar dat telt niet mee :Y) )

    Oh, ik zie dat er al iets aan het bewegen is ^^

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 11:41 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Awh, Yolanda. Ik weet niet of ik dan op vakantie ben. Ik ben bang dat die kans heel groot is. En ik ben jarig op 15 juli, haha. Dus ik zie het nog even aan. (:
    Mijn topics.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 11:50 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Rochefort schreef:
    (...)
    Maar het kan toch ook gewoon die week ervoor, dan? Ik heb dan de laatste lesweek, alleen ik hoef dan alleen mijn boeken nog in te leveren. (Sowieso heb ik dan al twee maanden geen les meer gehad, maar dat telt niet mee :Y) )

    Oh, ik zie dat er al iets aan het bewegen is ^^
    Mijn zomervakantie is van 21 juli t/m 31 augustus. Net opgezocht en ik heb geen idee hoe ze de lessen, herkansingen en toetsen in plannen. Ze vinden het leuk om die dingen op een vrijdag te doen. Dus ja, dan maar een poll om te kijken wat de rest wil.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De poll voor de datum staat online, Klik!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yolanda, je kunt me dan weer op misschien zetten, trouwens. En ik heb gestemd.


    Deep inside, I've never felt alive

    DarkSavior schreef:
    (...)Mijn zomervakantie is van 21 juli t/m 31 augustus. Net opgezocht en ik heb geen idee hoe ze de lessen, herkansingen en toetsen in plannen. Ze vinden het leuk om die dingen op een vrijdag te doen. Dus ja, dan maar een poll om te kijken wat de rest wil.

    Wauw, wat vaag. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Wegens enkele fouten is de poll opnieuw gemaakt, en reset. Als je opnieuw zou willen stemmen, graag. Bedankt voor de moeite!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •