• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Always wrong.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 20:21 ]


    Ik word gek van al die domme campagnes van leugenaars.


    Your make-up is terrible

    DONE. Finally. Ugh, dat transcriberen wordt echt mijn dood. @.@


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat gevoel dat je uit elkaar kan spatten door de pracht van een liedje.


    You are beautiful, you are love.

    Er zit iets in m'n oog - en nee het is niet m'n vinger. Fuck, een vuiltje ofzo. Fucking irritant D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Confronterend om te zien hoe middelbare school mensen kan veranderen.. Een sportief gekleed meisje met een hele natuurlijke uitstraling die vorig jaar nog op de kinderopvang bordspelletjes speelde, draagt nu strakkere jeans, een dushi-jas (sorry, weet niet hoe ik het anders moet noemen), lange hakken, een dikke knot op haar hoofd en make-up.


    You are beautiful, you are love.

    I found This disturbing... 'ya know, Fuck the EU'


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik haat die stomme kutlevensmotto. Ik kan echt niks vinden wat bij me past.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik snap niet waarom er altijd veel abo's op een verhaal worden genomen die niet eens een hoofdstuk hebben, maar dat er verhalen die meerdere hoofdstukken hebben; amper abo's hebben.


    † Love? I want to sleep.

    Oh wauw, kiss-ass. You seriously are a kiss-ass. Never seen anything like that befo' Damn.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 22:40 ]


    † Love? I want to sleep.

    Oh, ik ben zo blij en opgelucht dat je me begrijpt en niet zoals de rest ook nog gaat zeuren. Sorry dat ik je het niet eerder verteld heb en dat we elkaar een beetje zijn kwijtgeraakt. Maar ik weet dat we weer close zijn en dat onze vriendschap sterker dan ooit zal zijn.
    Dank je, ik wil je echt nooit meer kwijt (flower)

    Nobody gives a fuck about me. Godverdomme, ik haat je. Ik haat jullie allemaal.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Doe even normaal. --"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wilders, Poetin, Romney, Tony Abbott... Soms word ik zo ongelofelijk moe van mensen. Ik begrijp precies wat ze zeggen, maar ik snap het gewoon niet. Waarom? Hoe kunnen ze wat ze propageren voor zichzelf goedpraten? Is het echt mogelijk om zo kortzichtig en op je eigen welzijn gecentreerd te zijn terwijl je glimlacht voor de camera? En waarom, oh waarom, staan er nog steeds voldoende mensen achter hen om hen echte politieke macht te verschaffen? Het is ongelofelijk ontmoedigend.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Soms realiseer ik me dat ik zo geraakt kan zijn door dingen die niet eens bestaan. En dan voel ik me alleen nog maar ellendiger en eenzamer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)