• 6 jongens, 6 meisjes en 1 villa op het partyeiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het SBS6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een beter reality-programma maken dan er ooit op de Nederlandse, of zelfs de internationale, televisie is geweest. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa. Dit alles weten de jongeren van elkaar, iets wat ze echter niet weten is dat er ook een andere kant aan het verhaal zit. Een kant die het SBS6 programma alleen maar leuker maakt voor de kijkers, maar minder voor de jongeren. Iedereen heeft namelijk een geheim dat ze voor de anderen proberen te bewaren. Een geheim waar de kijker echter heel snel achter zal komen en zich misschien zelfs mee zal gaan bemoeien.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland. Iets wat de jongeren niet is verteld en is bedacht om het programma voor de kijkers nog leuker te maken, is dat het voor de kijkers zelfs mogelijk is om de jongeren bepaalde opdrachten te geven die ze moeten volbrengen. Opdrachten die de ene keer nog erger zijn dan de andere, maar volbracht moeten worden om op Ibiza te mogen blijven.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.

    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Geheim:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - 19 - heeft haar beste vriendin zien sterven en geeft zichzelf hier de schuld van - TheseWords
    - Allison Emilio Floriano Agnelli - 18 - is bijna haar hele leven mishandeld door haar vader en oudere broers - SweetDemon
    - Catelyn Nova Kenway - 18 - heeft een prothese - DemonTeddy
    - Isabella "Bella, Bells" Marie Swan. - 18 - moordenaar - CrazyGirlxx
    - Chanel Black - 18 - doet alles (ook illegaal) zodat haar arme familie iets te eten heeft - TheseWords
    - Eve Faraday - 17 - ze zat op het slechte pad (in een bende) en is betrokken geweest bij een mishandeling - maybetonight


    Jongens:
    - Daniel Ryan Cleveland -21 - drugsdealer en verslaafd - raccoon
    - Theseus "Theo" Keith Moore (tweelingbroer van Riley) - 20 - ex gebruiker en steelt auto's - expendables
    - Riley 'Riles' Vance Moore (tweelingbroer van Theseus)- 20 - steelt auto's, drugsverslaafde en neemt foto's zijn ouders om ze daarna te ontwikkelen - Clayton
    - Ashton Michaël Collins - 18 - is misbruikt - Raccoon
    - Tomas Charli Smiths - 19 - heeft een crimineel verleden - CurIs
    - Alexander Lahote - 19 - heeft nog maar een nier die maar voor 40% werkt, waardoor hij verwacht snel dood te zullen gaan - DemonTeddy



    Andere topics:

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 14:21 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Daniel Ryan Clevelands


    Geslacht: mannelijk
    Leeftijd: Daniel is 21 jaartjes jong en viert op 14 februari zijn 22ste verjaardag.
    Uiterlijk:


    Daniel heeft lichtbruine warrige haren, die hij vaak met wat gel in model zet. Zijn groenachtige ogen staan vaak mysterieus en uitdagend. Rondom zijn neus zijn er lichte sproetjes te zijn en hij heeft wat dikkere donkere wenkbrauwen. Zijn smalle lippen vormen vaak een scheve grijns en hij heeft een strakke kaaklijn.
    Dan heeft een lichtsportieve bouw en is mager van gewicht. Met zijn lengte van 1m79 komt hij niet echt boven anderen uit, maar doet ook niet onder en dat vind hij fijn zo.
    Innerlijk: Dan is een ietwat grove, maar sociale jongen die af en toe nog wel aardig of sympathiek kan overkomen, maar grotendeels is hij bot en sarcastisch. Hij is een enorme flapuit, die nooit nadenkt over wat hij gaat zeggen. Hij is dus meer een doener dan een denker en geraakt zo rap in de problemen. Over het algemeen is hij kalm en niet rap kwaad te krijgen, tenzij je hem echt gaat kwetsen met woorden of dingen uit zijn verleden opnieuw probeert op te rakelen, en om eerlijk te zijn je wilt deze knul niet kwaad zien. Hij heeft vele problemen, maar probeert ze te ontvluchten meestal met drank of een peuk, maar deze keer is hij er ook echt vandoor gegaan. Deze keer wil hij zijn leven opnieuw beginnen. Zonder problemen, maar dat zal moeilijk gaan, aangezien zijn verleden hem blijft achtervolgen. Daniel probeert zijn grote bek wat te houden en zoekt vrienden die hem waarderen om wie hij is niet om zijn uiterlijk of stoere imago. Daniel zet nogal rap zijn zinnen op iets en doet er dan ook alles aan om te krijgen wat hij wilt. Als hij dit niet krijgt dan doet hij de rest van de dag kort en kan hij je neus er zo af bijten. Ook maak je hem beter niet jaloers of er worden een boel vloekwoorden naar je hooft geslingerd. Daniel probeert zijn best te doen om betrouwbaar te worden, maar dat gaat nogal moeilijk aangezien hij, zoals hierboven al vermeld werd een enorme flapuit is. Ook weet hij nog niet echt of hij trouw zou blijven aan een meisje of niet. Aangezien hij niet vast wilt hangen aan iemand. Er zijn wel nog goede kanten aan Dan. Hij kan goed overweg met dieren en gaat door het vuur als je zijn vrienden aanraakt, vaak beschouwd hij die dan ook als familie.
    Daniel is een sportief iemand, die vaak gaat lopen of skaten. Hij houd van muziek (vooral rockbands) en kan op feestjes enorm uit zijn bol gaan.
    Geheim: Daniel heeft veel geheimen en houd deze veel liever voor zich zelf. Hij is bang om kwetsbaar te worden en toont toch liever zijn intimiderende en zelfzekere houding aan, al is hij helemaal niet zo. Daniel is afkomstig uit Schotland, maar is op zijn 5de verhuisd naar Nederland. Hij is tweetalig opgevoed en heeft een goede jeugd. Zijn ouders waren erg aardig en hij had een jonger zusje Melanie. Alles veranderde toen hij de leeftijd van 14 bereikte. Zijn moeder leek een drankprobleem te hebben en zijn ouders maakten niets anders dan ruzie. Toen zijn vader uit huis vertrok had hij er weken niet meer van gehoord, tot hij het bericht kreeg van zijn opa dat zijn vader zelfmoord had gepleegd. Daniel hield erg veel van zijn vader, en haatte zijn moeder, volgens hem was zij dan ook de oorzaak van zijn dood. Na enkele dagen vol ruzie en slagen van zijn moeder, liep hij weg met het kleine beetje geld dat hij nog had en een grote geldsom die hij van zijn moeder gestolen had trok hij op pad. Op zijn 15 kwam hij in een jeugdhuis terecht, wat hij dan beschouwde als zijn nieuwe familie. De jaren die volgden waren vooral jaren verwikkeld in drugs en alcohol. Meiden en spullen vernietigen.

    Hij werd pas wakker geschud van zijn stommiteiten, toen hij bijna opgepak werd door de politie. Doordat hij anders niet genoeg geld had om zijn verblijf in het huis te kunnen betalen had hij een baantje op zich genomen als drugsdealer.Nu is hij er mee gestopt en is hij zich nog steeds ervan bewust dat hij stom was, maar heeft nog altijd een drugsverslaving/ rookverslaving. Hij probeert eigenlijk weg te vluchten van zijn problemen en heeft via een vriend meegedaan aan dit programma, gewoon omdat hij opnieuw wilde starten met zijn leven.
    Extra: Hij is linkshandig en heeft een vaag Schotsaccent als hij praat, maar het valt niet zo erg op.


    Hopelijk is hij goed ^^ Als ik iets moet aanpassen dan zeg je het maar ^^

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 15:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    TheseWords is mijn PB vraag goed?
    En ik weet niet welk uiterlijk ik moet gebruiken o;
    Of Barbara Palvin, of een roodharig meisje(die niet erg heel goed is met het geheim qua haarkleur) of een random brunette......help?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 13:57 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    TheseWords is mijn PB vraag goed?
    En ik weet niet welk uiterlijk ik moet gebruiken o;
    Of Barbara Palvin, of een roodharig meisje(die niet erg heel goed is met het geheim qua haarkleur) of een random brunette......help?


    Nee, sorry, ik houdt het liever wat realistischer. Hij woont niet in Nederland, dus zijn dochter denk ik ook niet


    Keep your head up, keep your heart strong

    Wil je heel misschien de moeite nemen om de GB spoiler te lezen misschien?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    Wil je heel misschien de moeite nemen om de GB spoiler te lezen misschien?


    Ik heb het gelezen, maar blujf bij mijn mening. Als ik in de regels zet dat ik het realistisch wil houden, dan ga ik daar niet alleen bij jou een uitzondering bij maken. Dat zou oneerlijk zijn tegenover de rest


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dan moet ik helemaal overnieuw beginnen fine....


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Volledige naam: Taylor-Anna Gwenaelle Smith
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 19 jaar oud. Verjaart op 25 Augustus.
    Uiterlijk:
    REST KOMT NOG
    Innerlijk: KOMT
    Geheim:Ze had anorexia en sneed zich zelf.
    Extra: KOMT


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ok ik wil wel een jongen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb Daniel af, hopelijk vind je hem goed ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Je hebt een berichtje gestuurd over dat ik mijn rol niet in heb gevuld, maar dat heb ik al wel gedaan.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zou graag weer een meisje reserveren die ik ook meteen invul.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik twijfel om misschien nog een jongen te reserveren. :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CrazyGirlxx schreef:
    Ik zou graag weer een meisje reserveren die ik ook meteen invul.


    Sorry, maar die zitten (op twee reserveringen na) vol tot we genoeg jongens hebben


    Keep your head up, keep your heart strong

    ik wil een meisje reserveren


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Ah waarom niet, kan ik nog een jongen reserveren? Of heb je liever van niet?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH