• 6 jongens, 6 meisjes en 1 villa op het partyeiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het SBS6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een beter reality-programma maken dan er ooit op de Nederlandse, of zelfs de internationale, televisie is geweest. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa. Dit alles weten de jongeren van elkaar, iets wat ze echter niet weten is dat er ook een andere kant aan het verhaal zit. Een kant die het SBS6 programma alleen maar leuker maakt voor de kijkers, maar minder voor de jongeren. Iedereen heeft namelijk een geheim dat ze voor de anderen proberen te bewaren. Een geheim waar de kijker echter heel snel achter zal komen en zich misschien zelfs mee zal gaan bemoeien.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland. Iets wat de jongeren niet is verteld en is bedacht om het programma voor de kijkers nog leuker te maken, is dat het voor de kijkers zelfs mogelijk is om de jongeren bepaalde opdrachten te geven die ze moeten volbrengen. Opdrachten die de ene keer nog erger zijn dan de andere, maar volbracht moeten worden om op Ibiza te mogen blijven.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.

    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Geheim:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - 19 - heeft haar beste vriendin zien sterven en geeft zichzelf hier de schuld van - TheseWords
    - Allison Emilio Floriano Agnelli - 18 - is bijna haar hele leven mishandeld door haar vader en oudere broers - SweetDemon
    - Catelyn Nova Kenway - 18 - heeft een prothese - DemonTeddy
    - Isabella "Bella, Bells" Marie Swan. - 18 - moordenaar - CrazyGirlxx
    - Chanel Black - 18 - doet alles (ook illegaal) zodat haar arme familie iets te eten heeft - TheseWords
    - Eve Faraday - 17 - ze zat op het slechte pad (in een bende) en is betrokken geweest bij een mishandeling - maybetonight


    Jongens:
    - Daniel Ryan Cleveland -21 - drugsdealer en verslaafd - raccoon
    - Theseus "Theo" Keith Moore (tweelingbroer van Riley) - 20 - ex gebruiker en steelt auto's - expendables
    - Riley 'Riles' Vance Moore (tweelingbroer van Theseus)- 20 - steelt auto's, drugsverslaafde en neemt foto's zijn ouders om ze daarna te ontwikkelen - Clayton
    - Ashton Michaël Collins - 18 - is misbruikt - Raccoon
    - Tomas Charli Smiths - 19 - heeft een crimineel verleden - CurIs
    - Alexander Lahote - 19 - heeft nog maar een nier die maar voor 40% werkt, waardoor hij verwacht snel dood te zullen gaan - DemonTeddy



    Andere topics:

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 14:21 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam:
    Theseus 'Theo' Keith Moore (tweelingbroer van Riley Vance Moore)
    Geslacht:
    Male
    Leeftijd:
    20
    Uiterlijk:

    Theo is een donkerblond tot bruinharige 'jongen' met groen-grijze ogen. Hij is niet heel breed gebouwd, maar toch zichtbaar gespierd. Hij heeft zachte gelaatstrekken en een 'cheeky' lach. hij gaat meestal casual, maar toch vrij trendy, gekleed. Hij lijkt ook sprekend op zijn tweelingbroer, maar zijn gezicht is smaller en dat van zijn wederhelft iets ronder, daarin kan je hen ook onderscheiden. Hij gebruikt zijn uiterlijk ook als wapen, aangezien zijn schattigheid hem betrouwbaar doet lijken. Hij heeft ook de Expendables tattoo tussen zijn schouderbladen die hem er moet aan doen denken dat hij waardeloos, nietig en vervangbaar is en moet vechten voor zijn plek in de wereld. Hij heeft ook een litteken op zijn linker biceps waar iemand hem ooit heeft willen neersteken. Hij is ook zeer lenig en wendbaar door zijn smalle figuur, maar dat figuur wilt niet zeggen dat hij minder kracht heeft.
    Innerlijk:
    Theseus is over het algemeen een berekenend persoon en kan ook heel onverwacht uit de hoek komen. Ondanks zijn duistere afkomst langs zijn vaders kant denkt hij toch 'kleurrijk' en is bovendien ook inventief en kan hij dus goed improviseren. Wat hij weel heeft doorgekregen is zijn kort lontje, hij is dus vrij licht ontvlambaar en heeft soms woedeaanvallen die niemand graag ziet langskomen. Theo is ook een vrij agressief persoon en is sarcastisch en vaak ook cynisch van aard. Het gevoel 'stress' ik ook niet aan hem besteed, hij werkt daarom ook goed onder druk. Als hem iets niet aanstaat zal je dat meestal wel meteen ook meteen horen. Hij weet ook wat hij wil en wie hij wil zijn. Ook is hij van nature een leider. Hij is daarbovenop ook een tikkeltje arrogant en hangt er een dreigende sfeer rond hem, door zijn crimineel verleden. Theseus is ook heel energiek en technisch aangelegd. Ook als je denkt zijn gedachtegang en handelingen te kunnen volgen, doet het weer anders, en daaruit kun je afleiden dat hij wispelturig is. Hij is ook heel hard gesteld op zijn tweelingsbroer Riley. Hij is ook heel beschermend tegenover hem. Ze zijn ook onafscheidelijk en hij springt door het vuur voor zijn tweelingbroer. Ze komen ook voor mekaar op en zit de ene in de problemen dan de andere ook. Zijn koppigheid is ook een eigenschap die typerend is, want als hij iets niet krijgt uit vrije wil, dan slaat hij het er wel uit. Hij is ook niet vies van fysiek geweld of enig gebruik van wapens en verbergt dat ook niet. Als iemand zijn tengels op zijn broer legt is het voor die persoon alleen maar erger. Hij is ook niet het type teamwork, enkel met zijn broer. Soms kan het voorvallen dat hij je gewoon afsnauwt, maar dat hij de volgende keren niets meer zegt, dan kun je stellen dat hij je aanwezigheid tolereert. Hij is buiten dat wél goed met meisjes en flirten kan hij als de besten.

    Geheim:
    Hij is ex-gebruiker en steelt auto's
    Extra:
    Hij heeft in een drugsbende gezeten en daarom heeft hij ook drugs gebruikt. Naast zijn drugsbende steelt hij ook auto's en verkoopt die al dan niet gestript. Dit doet hij samen met zijn broer Riley. Hij heeft leren kickboksen van een van de bendeleden, zijn zelfverdediging is dus over het algemeen goed. Ook voert hij soms de verwisseltruc uit met zijn broer Riley. Als hij in gevaar is roept hij ook zijn broer tweede naam, zodat deze meteen de situatie kan inschatten. Riley denkt ook dat Keith niet weet dat hij zijn ouders 'stalkt' met foto's, maar eigenlijk weet hij het wel maar laat hij zijn wederhelft gewoon begaan. Het kan hem namelijk niets schelen wat zijn ouders doen. Zijn grote voorbeeld is Sylvester Stallone.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 14:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Raccoon schreef:
    Ah waarom niet, kan ik nog een jongen reserveren? Of heb je liever van niet?


    Natuurlijk mag dat. En ik zet een stop op meisjes omdat ik bang ben anders niet vol te komen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik reserveer alvast een jongen. Als dit nog mogelijk is natuurlijk. (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    ik hoor wel wanneer ik nog een meisje kan reserveren dan?


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Clayton schreef:
    Ik reserveer alvast een jongen. Als dit nog mogelijk is natuurlijk. (:
    + wij gaat hoogstwaarschijnlijk mijn twin zijn.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 19:34 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké, er zijn wat meer jongens dus de laatate twee die een meisje gereserveerd hadden kunnen nog mee doen als meisje


    Keep your head up, keep your heart strong

    YAY


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Ik denk dat Theseus klaar is. Kijk je hem even na?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque



    Naam: Riley 'Riles' Vance Moore
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk: Het valt niet te ontkennen dat Riley een mooie jongen is. Hij heeft net zoals zijn broer – duh – donkerblonde-bruine korte haren en groen-grijze ogen, waar al ontelbare meisjes voor zijn gevallen. Hij is normaal gebouwd hoewel het duidelijk is dat deze jongen ook wat traint. Zijn spieren zijn dan ook niet de missen en bovendien zal hij niet aarzelen om deze te gebruiken. Riles heeft een geweldige glimlach die hij maar al te graag in de strijd gooit om zijn zin te krijgen. Op het eerste zicht lijkt hij sprekend op zijn broer hoewel de broers te onderscheiden zijn qua de vorm van het gezicht. Hijzelf heeft namelijk een iets rondere vorm. De meeste mensen zien dit echter niet waardoor het voor de jongens geen probleem wordt om ze te misleiden. Riles heeft tot slot een tattoo op zijn rechter schouderblad. Het is een leeuw dat hij heeft laten zetten onder het motto: “Meglio un giorno da leone che cento da pecora.” Dit wil zeggen: “Leef beter één dag als een leeuw dan honderd dagen als een schaap.” Daarmee kan men de broers ook onderscheiden. Zijn kleding is meestal met de mode mee. Je kan zijn stijl eigenlijk beschrijven als het ‘badboytypetje’. Hij draagt namelijk continu zijn afgetrapte laarzen gepaard met één of andere broek en t-shirt.
    Innerlijk: Mensen beschrijven Riley als het mysterieuze typetje dat op een bepaald moment gewoon ergens opduikt. Niemand weet waar hij van komt, hoe hij hier is geraakt of eender wat je ook maar kan weten over hem. Dit houdt hij het liefste ook zo. Hij is dan ook het tegenovergestelde van zijn broer die meer open en sociaal is. Hij heeft namelijk een meer gesloten persoonlijkheid waardoor hij het meeste van de tijd zwijgt. Hij observeert liever om daarna een duidelijke conclusie uit alles te trekken. Niemand weet hoe hij denkt of doet en dit is dan ook niet van zijn gezicht af te lezen. Hierdoor heeft hij een meer dreigende en onheilspellende sfeer om zich heen hangen. Naast het feit dat hij niet zo druk en energiek zoals zijn broer is, is hij een erge nuchtere persoon of beter gezegd een zwartkijker. Hij droomt nooit en zal er steeds voor zorgen dat zowel hij als zijn broer met de twee voetjes op de grond blijven. Dit is waarschijnlijk het resultaat van zijn al te turbulente leven op het straat en in de pleeggezinnen. Hij ziet zijn toekomst namelijk allesbehalve rooskleurig en heeft zich neergelegd met de miserabele toekomst die men voor hem in petto heeft. Als Riley dan toch één keer zijn mond zal openen is het om oftewel te flirten met een meisje of om eens sarcastische opmerking tegen iemands hoofd te slingeren of om iemand te kwetsen. Hij komt namelijk op de meest verschrikkelijke momenten afbrekend en hard uit de hoek. Daarom is het ook beter dat hij dus zwijgt, wat hij al van vele mensen te horen krijgt. Positieve eigenschappen van Riles zijn dat hij heel kalm in situaties blijft – buiten als zijn drugsvoorraad bijna op is – en dat hij gul is. Hij geeft liever zijn laatste beetje voedsel weg aan een persoon die het nodig heeft dan dat hij het opeet. Op het gebied van Theo komen Riles' positieve eigenschappen helemaal tot zijn recht. Hij is erg bezorgd om zijn broer, zal hem steeds ten alle tijden beschermen en zal er alles aandoen dat hem niets overkomt. Theseus is dan ook het enige belangrijke dat hij in zijn leven heeft waardoor hij dit ook duidelijk laat merken aan omstaanders. Zijn broer is dan ook de enige die af en toe door hem kan dringen en de vrolijke Riley omhoog kan halen. Op het ouders gebied is Riley helemaal anders. Hij haat hen tot op het bot, vertrouwt daardoor ook niemand meer en zal hen nooit vergeven. Hoewel hij een sterke afkeer tegen hun vertoond, blijft hij toch nieuwsgierig naar wie ze zijn en neemt hij dus foto's. Tot slot is Riley een erg creatief iemand; hij kan eigenlijk geweldig goed foto's trekken en tekenen.
    Geheim: Riley heeft eigenlijk drie geheimen. Hij steelt auto's en is in tegenstelling tot zijn broer nog steeds een drugsverslaafde. Hij heeft echter al ontelbare keren proberen af te bouwen maar steeds opnieuw raakt hij in de verleiding. Zijn derde geheim is eigenlijk zijn grootste geheim. Hij neemt namelijk foto's van zijn ouders om ze daarna te ontwikkelen. Hij en Theseus zijn op een jonge leeftijd door hun achtergelaten waardoor ze het merendeel hebben geleefd in pleeggezinnen.
    Extra: Riles verkoopt samen met zijn broer zowel drugs als de auto's die ze hebben gestolen. Hij is namelijk in het drugsmilieutje gerold toen ze samen op het pad botsten van één of andere man genaamd Arlo. Sindsdien is hij non-stop in contact geweest met drugs waardoor hij een aardige verslaving heeft ontwikkeld. Een leuk trucje dat hij ook wel eens met zijn broer uitoefent, is het verwisselen van identiteiten. Riley speelt dan Theseus en deze laatste speelt dan Riles. Meestal doen ze dit om een meisje van één of andere one nightstand te ontwijken of juist om een vijand slim af te zijn.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 14:06 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Volgens mij heb ik alles aangepast, kunnen jullie kijken of ik iets mis? Alle volledige rollen zijn leuk zo!


    Keep your head up, keep your heart strong

    Oeh Finn en Jack harries (H)

    en colton haynes (H)

    (sorry moest ik even zeggen XD)


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    DemonTeddy schreef:
    Oeh Finn en Jack harries (H)

    en colton haynes (H)

    (sorry moest ik even zeggen XD)
    Hehe Ik had die foto en toen dacht ik : Ik heb Naomi nodig als twin


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Volledige naam: Isabella "Bella, Bells" Marie Swan.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 18.
    Uiterlijk:





    Bella is een tenger jong meisje met bruine ogen en bruin haar met een soort rode glans erin. Ze heeft een hartvormig gezicht en haar huidskleur is vrij bleek. Ze heeft bleke appelwangetjes omdat ze vaak bloost. Haar ogen worden omringd door haar zwarte, sierlijke wimpers. Ze draagt vaak een spijkerbroek met een simpel shirtje, daarboven nog een bruin leren jasje en daaronder draagt ze haar gympen. Ze heeft een beetje last van evenwichtsproblemen en is daardoor ontzetten onhandig.
    Innerlijk: Bella heeft eigenlijk 2 kanten met haar innerlijk, de ene kant is haar lieve en betrouwbare kant maar haar andere kant is gevaarlijk en erg koppig. Bella is wel erg zorgzaam en wil niet dat haar dierbaren iets overkomt, ze gaat volledig door het vuur voor die persoon of personen. Omdat Bella een moordenaar is ze erg stil maar als ze eenmaal praat kan ze eigenlijk niet meer stoppen. Bella is zo'n iemand die niet nadenkt voordat ze iets doet, dat kan vaak wel problemen opleveren maar meestal is Bella gewoon een meisje dat iets doet waar ze niet over nadenkt. Eerst vond Bella het moorden helemaal niks maar later voelde ze zich er prettig bij en deed het dus vaker. Als Bella boos is, moet je echt oppassen want dan heeft ze eigenlijk geen controle over haarzelf en doet dan dingen waar ze later spijt van heeft. Bella heeft een oog voor detail en heeft wel een droge humor. Je kan goed lachen met haar en ze is ook meestal weg gezellig. Bella kan goed opschieten met zowel jongens als meisjes. Bella is niet echt zo'n feestbeest maar ze feest wel en helemaal als ze drank op heeft, dan wordt ze echt wild en gaat helemaal los.
    Geheim: Bella heeft verschillende moorden op haar naam, nu vermoordt ze mensen niet zo vaak als vroeger maar soms doet ze het wel. De lijken dumpt ze in een vuilniscontainer en dan gaat ze er vandoor. Sommige mensen noemen haar ook wel ''Shadow Killer'' wat Schaduw Moordenaar betekent omdat niemand beelden of geluiden van haar heeft , heet ze zo. Bella vermoordt meestal alleen slechte mensen maar soms als ze iets te veel door het lint gaat, vermoordt ze per ongeluk ook goede mensen. Bella heeft verschillende technieken om mensen te vermoorden maar degene die ze het meest gebruikt is het mes in de buik steken.
    Extra: Bella houdt ervan om een wandeling te maken door het bos, alleen of met iemand anders.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 9:45 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Expendables schreef:
    (...)Hehe Ik had die foto en toen dacht ik : Ik heb Naomi nodig als twin


    Damn right you need me!
    Ik maak Riley trouwens morgen af.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 21:23 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Volledige naam: Ashton Michaël Collins
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: Ash is 18 geworden op 24 augustus
    Uiterlijk:

    Ashton heeft een olijfkleurige huidskleur die mooi past bij zijn donkere chocolade bruine ogen en zijn donkere haren die waak warrig zitten. Zijn Italiaans-achtige roots heeft hij van zijn vader geërfd en ook wel een beetje zijn karaktertrekjes. Zijn lengte is 1m83 en hij heeft een normale bouw. Ashton heeft op zijn lichaam enkele tattoos staan die er zijn om zijn littekens te verbergen, al kun je ze nog steeds voelen.Zo heeft hij in zijn nek een litteken zitten in de vorm van een nummer 17, eigenlijk een soort brandmerkje dat op zijn lichaam staat, hier laat hij geen tattoo op plaatsen, omdat niemand het mag zien. Maar ook heeft hij een paar tattoos om zijn moed erbij te houden zo heeft hij er aan zijn beide armen . Ook heeft iedere tattoo wel een bijzondere betekenis voor hem.op zijn linker pols heeft hij enkele pijlen staan, maar deze zie je niet door de verschillende bandjes die hij draagt, vaak om nog andere littekens te verbergen. Op zijn heup heeft hij ook nog een boompje staan, om hem toch nog een soort van goede jeugd te geven.



    Innerlijk: Ahston is een wat stillere jongen, die zich liever kalm en gedeisd houd dan dat hij wil opvallen. Hij is altijd bang voor de gevolgen en houd zijn mondje liever dicht, al kan hij wel heel aardig en sociaal zijn als hij zich op zijn gemak voelt. Hij vertrouwd niet heel snel mensen en is niet rap te overtuigen. Hij is erg onzeker, maar probeert dat een beetje te verbergen voor anderen. Maar als er één ding is dat Ash niet graag heeft dan is dat lichamelijk contact, hij is namelijk erg gevoelig op sommige plekken en wilt dan ook niet aangeraakt worden, bang omdat iemand anders zijn geheim zou kunnen zien. Eenmaal hij je wat leert kennen, dan bloeit hij wel open. Ook als er leuke muziek in de buurt is en Ash al wat op heeft, dan verandert hij naar een gezellig uitbundig persoon, die wel houd van een feestje. Hij is niet echt een danser, maar eerder een muzikant en kan dan ook erg uit zijn bol gaan met de perfecte muziek. Voor hem zijn alle soorten muziek geweldig, al is hij niet voor techno of dubstep. Ashton is het soort jongen die wat emotioneler is dan de anderen en vak als zwak word gezien, hij is misschien niet sterk maar als het om woorden gaat dan vliegen die er zo uit, want hij weet dat woorden meer snijden dan daden. Ashton is erg onhandig zeker in de buurt van onbekenden of mensen waarop hij een oogje heeft. Dan begint hij ook rap te blozen en zoekt hij vaak een uitweg om er zo schaamteloos van af te komen, aangezien hij bang is om vernedert te worden. Ashton is erg nieuwsgierig en leergierig en heeft ook nog zijn speelse kant, hij houd ervan om te stoeien, zolang het niet over de grens gaat. Hij verdraaid graag de woorden van anderen en hij houd ervan om te winnen, want tegen zjin verlies kan hij niet.
    Geheim: Ash werd seksueel misbruikt door zijn eigen vader en anderen. Als kleine jongen is hij opgegroeid in een omgeving met alcohol en drug , maar vooral in de prostitutie handel. Zijn vader was uitbater van een stripclub die ook hoertjes uitleende aan alle soorten mannen.
    Dus naakte vrouwen was voor hem de normaalste zaak van de wereld. Hij werkte vaak aan de bar en had nooit een deftige scholing gehad. Aan de leeftijd van 14 wilde een vreemde man Ash huren, zijn vader zag meteen al een nieuwe attractie voor zijn ogen en wilde Ash ervan overtuigen dat het leuk ging zijn. Aangezien Ashton meegeluisterd had met hun gesprek stribbelde hij tegen, waardoor zijn vader woest werd en zijn eigen zoon publiekelijk verkracht heeft. Als jongen van 14 kun je niet winnen tegen een enorme man van 40. Ashton werd veel gevraagd en heeft al voor verschillende mensen, maar vooral mannen moeten werken. Naarmate hij ouder werd, waren dit vooral jongere meisjes en wierf zijn vader hem aan om ook te gaan strippen. Met zijn 16 jaar kreeg hij dan ook geld van zijn vader en op zijn 17 is hij er vandoor gegaan. Het is een groot litteken in zijn leven dat hij nu liever wilt vergeten. Hij wilt nu een normale tiener zijn en daarom deed hij mee aan dit programma. Hij wilt niet dat iemand er ooit achter komt en hij wilt al zeker niet dat iemand hem Chiko noemt, aangezien dat zijn 'prostitutie' naam was.
    Extra : Ashton is biseksueel



    Meer komt morgen ^^

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 12:21 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH