• Hi!
    Wil je graag meer lezers? Dump dan hier je storie! Ik zoek zelf nog wat verhalen dat ik kan lezen, liefst met nog niet zoveel hoofdstukken en ik lees het liefste fanfics over one direction, maar andere verhalen zijn ook welkom!

    Oh en misschien als je tijd hebt kan je een keer een kijkje bij mijn storie nemen?
    They're kind of my brothers

    Supernova (The Tale Of A Star)

    Duizenden lichtjaren verwijdert van de aarde, ligt de planeet Adrastea. Eens in de honderd jaar vergaat er een ster in de hemel en zet hij zijn leven voort op de planeet. De naam van de ster die op de planeet neerkomt is Fabian. Nog voor hij bij komt, krijgt hij een waarschuwing van een opperster die nog hoog aan de hemel staat. Ze waarschuwt hem voor het gevaar dat zich op de planeet schuil houdt. Niemand is te vertrouwen, want als het erop aan komt willen ze allemaal maar één ding..... zijn onsterfelijke hart.



    LINK
    Geschreven in Nederlands
    Written by Fantasy2014


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.


    Part 1: Everything for love


    Why did you do that ,Harry?"
    "Because I love you can you please accept that ?"
    "I can't."
    "Why?"
    "I don't know."
    "You don't know?"
    "No. We can’t have a relationship."
    "I do everything for love. "
    "Why me?"
    "Because you're beautiful, look at your face in the moonlight."
    "I c-c-an't." I wanted to walk away but Harry picked up my hand.
    "Don't let me go, cause I'm tired to feel alone."


    Now you were standing the right in front of me...
    I hold on scared and harder to breath.
    All of a sudden these lights are blinding me.
    I never noticed how bright they would be.
    I saw in the corner there is a photograph.
    No doubt in my mind it's a picture of you.
    It lies there alone on its bed of broken glass.
    This bed was never made for two.

    I'll keep my eyes wide open...
    I'll keep my arms wide open...
    Don't let me go...



    One Direction bestaat niet | Bevat +12 | Harry E. Styles | Daniëla A. Parker (aka Indiana Evans)
    | Kan 16+ bevatten [Ik waarschuw!] | Speelt zich af in Holmes Chapel (Engeland) | | Nederlands geschreven & gesproken met soms een vleugje Engels
    | Ik schrijf wanneer ik graag wil | Don't let me go - Harry Styles lycris | Reacties en abo's zijn altijd welkom | Only on Quizlet | No hate please! | © angelaxxx | Love you all! (H) | Veel leesplezier! x




    Everything for love || Harry Styles

    Alvast bedankt! X




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 500 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Wat als de huidige beroemdheden worden getrokken voor het geruchte spel The Hunger Games?
    Gaan ze het overleven, of raken ze zo wanhopig dat ze het opgeven en zich letterlijk aan de vijand geven?
    Er is maar een manier om dat uit te vinden...

    Bravery - Hunger Games/ Celebrities


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home


    She was made for the innocence, the bright smiles and the sunshine.
    Damon was made for the sinister mind, the cunning smirk and the darkness.
    Whenever she fell, she just raised up again, higher than before.
    Whenever Damon fell - well he had stopped falling long time ago, he just stayed down,
    watching everyone else scream and struggle in protest with a smirk on his face.
    He liked to think that he cushioned Shae’s fall at times - with the ground floor being his kingdom and all.
    It was only fair, after all, since Shae lit up his world like a small candle.


    _______________________________

    WANDERLUST
    _______________________________



    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls, waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    lees je ook graag marvel fanfics story's?
    verhalen over superhelden enz.


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Hoge hakken, Stinkende sokken.


    Jane is een jong creatief, maar klunzig meisje die naar een speciale Engelse school wil, genaamd College Jean-Pierre du Lock. Deze school is voor artistieke leerlingen die verder willen met hun passie.
    Er is echter één probleem om van Jane's droom werkelijkheid te maken. Er is geen plek meer op het meisjesinternaat. Jane ziet nog maar één oplossing en dat is om zich als jongen in te schrijven met gevolg dat ze als meisje tussen de jongens moet slapen. Met haar rode haar, sproeten, uitstekende oren en veel te kleine lengte past ze totaal niet tussen de grote stoere jongens van school. Jane waagt wanhopige pogingen om vrienden te maken, maar haar kwaliteiten zoals chanteren, beledigen en haar eeuwige sarcasme worden niet altijd in dank afgenomen. Dit bezorgt haar vaak meer problemen dan gewenst.
    Uiteindelijk ontmoet ze Yoran en Kyle, een tweeling die haar met tegenzin, in hun midden neemt. Maar hoe kan ze voor haar beste vrienden haar geheim nog langer bewaren? En hoe moet de klunzige Jane zich uit de problemen houden als ze niets anders kan dan ze veroorzaken?






    Bevat:
    -transseksuele verkleedpartijen.
    -scheldwoorden.
    -beledigingen.
    -12+ stukken.
    © Croyance

    'Eén en één is drie..
    Ik heb nooit goed kunnen rekenen,
    Maar ik wist pas dat ik geen ongelijk had toen ik hen ontmoette..'





    Titel is link naar story.

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 19:37 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    One Direction fanfiction over Niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Door de jaren heen zijn er verschillende soorten mensen ontstaan. Zowel vampieren, weerwolven, magiërs of zelfs halfgoden vinden hun weg tussen de mensen. Zonder dat de mensen het wisten bleven ze in hun districten wonen. Al die tijd wist President Snow van het bestaan van deze wezens af. Uit voorzorg heeft hij ze altijd uit de spelen gehouden, maar tijdens de honderdste spelen moeten ze er dan toch echt aan geloven: Alle bovennatuurlijke worden in de pot gegooid. Zowel de magiërs van het ondergrondse Zweinstein, als de halfgoden die hun ouders nooit hebben gezien. Mensen zijn geschokt over het feit dat dit hun nooit is verteld, maar halen het niet in hun hoofd een opstand te beginnen. Ze zoeken uit wie de andere bovennatuurlijke zijn en leren er mee leven. Maar zodra de laatste deelnemer uit de arena komt, komt hier direct verandering in.

    x. Nederlands geschreven en gesproken.
    x. Toch echt twaalf + in verband met het moorden en beschrijven daarvan.
    x. Eventueel wat grof taalgebruik.
    x. Rechten naar Rick Riordan, JK Rowling & Suzanna Collins.
    x. Ik wil dit verhaal nergens anders zien!
    x. Geschreven door Endigo.
    x. Lopend verhaal.
    x. Cover door DreamerN.
    x. Het Verhaal.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes








    Amberose is heel gelukkig met haar leven. Vooral met haar vriendje Pepijn. Helaas komt er een einde aan dat geluk als Amberose op haar 16e verjaardag iets opmerkt...
    Ze krijgt te maken met haarzelf, maar ook met een nog onbekende wereld. Een wereld waarin slecht en goed moeilijk van elkaar te onderscheiden zijn.



    "Love is the light that brightens every heart's darkness".




    x Start: April 2014
    x Taal: Nederlands
    x Credits: Svarog


    --

    Regret || Louis Tomlinson




    “One thing I’ve learned is that you should never look back. The past is dead and buried. You get nothing from living there. It’s all about today. But I’ve been having these dreams, in there, nothing’s real. Nothing’s solid, everything’s fantasy. Fucked. An illusion. In these dreams, I’m a life that’s already gone by. Today means nothing. Today is just a ghost that’s haunting me. I’m at the end of the world, on the edge of things and I think about letting go. I think about falling. My name is Rachel Joelle Everhart. I did something once, my ghosts won’t let me forget it.”

    Rachel Joelle Everhart
    Soundtrack
    One Direction bestaat
    Geschreven in Nederlands
    Headlines

    My fucking dad is Harry Styles.

    “Alice.” Ik kijk redelijk geïrriteerd na mijn moeder. “Ik denk dat je het niet zult snappen..” Mijn moeder slikt. “Maar, je vader is.. Harry. Harry Styles.” Mijn moeder kijkt me voorzichtig aan. Ik probeer nog met mijn hoofd te schudden, maar mijn moeder knikt hopeloos. Dit moest mij weer overkomen


    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 22:12 ]

    The Blue Balloon~Liam Payne

    Net mee begonnen dus kan eigenlijk nog niet echt een verhaaltje erbij doen waar het over gaat...
    En ben ook net nieuw hier zegmaar dus weet ook niet hoe je je verhaal in zo'n kliklink zet dus ik heb maar wat geprobeerd...

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 11:30 ]

    http://www.quizlet.nl/stories/137171/truly-madly-deeply--liam-james-payne/



    Truly, madly, deeply, I am
    Foolishly, completely fallin’
    And somehow, you caved all my walls in
    So baby, say you’ll always keep me
    Truly, madly, crazy, deeply in love with you
    In love with you

    *Start 5 mei 2014
    *Love story (Liam & Emma)
    *Zelfverzonnen verhaal met elementen uit mijn eigen leven.
    * One direction bestaat
    • Liam James Payne (hoofpersonage)
    • Emma louise Smith (hoofdpersonage)
    • Harry Edward Styles (Single)
    • Niall James Horan (Single)
    • Zayn Jawaad Malik (heeft relatie met Perrie Edwards)
    • Louis William Tomlinson (heeft relatie met Eleanor Calder)
    De jongens hebben dezelfde leeftijd als in het echt.

    *Nederlands gesproken & geschreven.
    *Kudo’s zijn welkom net als reacties 
    *Afhankelijk van de tijd die ik heb, post ik.
    *Ik waarschuw niet dus neem een ABO!
    *PLAGIAAT is niet toegestaan!