• Hi!
    Wil je graag meer lezers? Dump dan hier je storie! Ik zoek zelf nog wat verhalen dat ik kan lezen, liefst met nog niet zoveel hoofdstukken en ik lees het liefste fanfics over one direction, maar andere verhalen zijn ook welkom!

    Oh en misschien als je tijd hebt kan je een keer een kijkje bij mijn storie nemen?
    They're kind of my brothers

    “This thing about you that you think is your flaw - it's the reason I'm falling in love with you.” Colleen Hover, Slammed

    Dit is het verhaal van Roald en Mare, twee jongeren op de middelbare school. Als Roald na de zomer in de vijfde klas komt, zit er een nieuw meisje in zijn klas, Mare. In het begin valt ze hem niet op, maar al snel bemerkt hij dat Mare anders is. Ze voegt zich niet in het bestaande groepensysteem en beweegt zich overal vliegensvlug tussendoor. Voordat Roald het door heeft wordt Mare steeds belangrijker in zijn leven.

    http://www.quizlet.nl/stories/139591/onvolkomen/


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.










    Drie vuren strijden om het hoogst.
    Een zwarte flits bedwelmt
    Een kille warmte bestrijdt
    De wind verdrijft door twee.


    || Geschreven door Unsullied en Faelain.
    || Cara wordt geschreven door Unsullied
    || Kayda wordt geschreven door Faelain
    ||Quiz


    So comes snow after fire, and even dragons have their endings.
    -J.R.R. Tolkien, The Hobbit











    http://www.quizlet.nl/stories/138204/snow-comes-after-fire--the-hobbit/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."





    Was ik dan zo anders? Waren de woorden die ik uitsprak verkeerd? De tranen die ik lat met teveel? De glimlach die op mijn gezicht zat te duidelijk fake?

    Ik weet niet wat ik anders was. Maar steeds zagen ze een reden, een reden om een mes in mijn hart te steken en me te laten doodbloeden. En keus had ik niet, altijd zouden ze me wel weer vinden en ik zal altijd weer toegeven.

    De glimlach die mensen zagen, die altijd vriendelijk wou zijn. Veranderde in tranen die je niet kon negeren. Ze lieten de pijn zien die in mijn hart gesloten zat en vrij wou komen. Vrij wou komen en hulp wou krijgen van anderen, maar wat ik niet wist is dat die anderen me niet zouden kunnen helpen. Ik zou niet geholpen kunnen worden. Ik ben ánders. Anders en mensen konden dat niet veranderen.

    x Waargebeurd.
    x In dagboekvorm geschreven.
    x Don't like? Don't read.

    Angel or Demon? || Niall Horan

    Written and spoken in Dutch
    Starts on : 13-07-'14
    Ends on: -
    -Fanfiction/Fantasy/a little bit Triller
    Aurora Cecile Palmer
    Niall Horan
    Written by: Mashtonx


    What if...
    Some people come back to the earth, after they died, as Angel or Demon?
    You couldn't recognize them and nobody knows who's an Angel and who's a Demon.
    They can't hold back their powers any more?


    But the worst:
    What if they fall in love with each other?
    Nobody would know, but what if they were on the wrong time at the wrong place?
    Are they able to keep their identity secret?
    And what happens next?




    Heel erg bedankt als je een kijkje zou willen nemen!(H)

    (PS. mijn Wattpad is: xx1Dx5SOSxx)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 23:43 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mijn WK-story

    The one you missed - Jasper Cillessen Short story

    We wisselde een blik en meteen was ik verloren. We kusten en hij sloeg zijn armen om mij heen. Het pakje kaarten werd op de kast gedropt. Jasper tilde me op en drukte me tegen een muur waar hij me in mijn nek kuste en met zijn handen mijn hele lichaam streelde. Opeens hielden we beide op. Jasper zette me op de grond en keek me schuldbewust aan. "Sorry dat had ik niet mogen doen." De teleurstelling was groter dan ik dacht en het liefst was ik meteen vertrokken.



    Jasper Cillessen lijkt het allemaal op een rij te hebben.
    Basispositie als keeper bij het Nederlands elftal, knappe en charmante vriendin en nog een hele carrière voor zich.
    Maar hij heeft een geheim, een diep duister geheim.
    En dat, ben ik!

    5 jaar duurde mijn relatie met Jasper.
    Hij was lief, leuk en attent, maar vooral gemotiveerd.
    Gemotiveerd om topvoetballer te worden.
    Nadat zijn eerste echte contract getekend was, werd het mij echter te veel.
    en schoot ik voorbij zijn doellijn, mijn vrijheid in.

    Maar zoals elke bal in een goal,
    kom je er alleen uit door langs de keeper terug te gaan.
    zelfs na al die tijd, zat ik in zijn net.
    En was ik het enige, wat hij ooit had doorgelaten.
    We stonden elkaar in de weg om het ooit achter ons te laten.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    http://www.quizlet.nl/stories/140318/the-guide/




    High school is over, now it's time for college.
    Yale university here we are, be afraid. Be very Afraid.




    Even the most rich, beautiful and popular people have dirty secrets.



    Starts: 13/7/2014


    =

    http://www.quizlet.nl/stories/139949/different-doesnt-mean-wrong--one-direction/







    Edentical for ever.
    Just like god made us.
    The same nose, The same eyes only a different size.
    The same parents, the same sister, only a different picture
    Came in this world together, but only to surrender.





    Dit verhaal gaat over One Direction. De leden Zayn Malik, Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson en Liam Payne.
    Heel normaal natuurlijk alleen is er wat anders. Harry Styles heeft een tweeling zus genaamd Elizibeth Styles aka Ellis.
    Elizabeth is actrice sinds ze haar eerste rol in Harry Potter had, maar nu Harry Potter voorbij is kan ze meer tijd met Harry door brengen.
    Tussen door heeft ze nog film rollen maar ze is niet meer elke dag op de set zoals vroeger. Dit betekend dat ze hun band weer beter kunnen
    opbouwen. Alleen is er in tussentijd veel verandert.





    In het kort:
    -One Direction bestaat dus.
    - Engelse namen
    - Ik type alles in het Nederlands ook wat ze zeggen.
    - Dit is geen typisch verhaal over romantiek.


    =




    ¥ Damnatio Memoriae ¥
    But I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
    Keep my glass full until morning light, 'cos I'm just holding on for tonight
    Help me, I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
    Keep my glass full until morning light, 'cos I'm just holding on for tonight
    On for tonight


    • OP
    • Nederlands
    • Liefde & drama
    • Veel leesplezier.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28




    Zes biljoen mensen op aarde toen het virus zich begon te verspreiden. Mensen verloren zichzelf, werden moordlustiger en doodden hun vrienden en families. Die dag werden er duizenden mensen gedood en meer dan een paar miljoen mensen raakten geïnfecteerd.

    Drie biljoen mensen op aarde toen ze door kregen dat het einde in zicht kwam. iedereen leeft op verschillende plekken, en probeerde er alles aan te doen om hun geliefden te beschermen en te overleven in een wereld zonder hoop. Waar blijft het leger nou hier dat ons zouden gaan helpen?

    Maar een paar mensen op aarde, toen alle hoop weg was vervlogen. Nog steeds geen leger, nog steeds geen medicijn voor de virus en bijna iedereen om je heen is in een moordlustige wilde dier veranderd. Waarom proberen ze ons gewoon niet te herinneren? Wat kan ik doen zodat ze me weer kennen?

    Het had maar 365 dagen nodig. 365 dagen tot het virus het wereldbevolking bijna uit kon moorden, waar een nieuwe generatie geboren zou worden, die bestond uit moordlustige wilde mensen die bijna geen IQ hadden en maar doodden wat ze konden vinden.


    Ze herkennen ons wel, ze weten wel wie we nog waren, dat we nog vrienden van elkaar waren, of zelfs broers of zussen. Maar het virus in hun lichaam houdt die gedachtes tegen. Je moet gewoon vechten tegen het virus en dan zal alles goed komen, maar waarom is dat niet zo?



    • Trailer • 12+ • Thriller • Onbekende Personen • Avontuur • Story •


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••









    Begonnen in februari 2014.
    Geactiveerd in juni 2014.
    Nederlands gesproken.
    Klopt niet met originele verhaallijn.
    Ik probeer iedere dag een hoofdstuk te activeren.
    Overeenkomsten met andere verhalen is puur toeval.
    Trailer

    Ik heb werkelijk geen fucking idee of je enkel van popbands fan bent, maar goed.



    "Welcome To The Black Parade." - The Way's

    Do or die, you'll never make me
    Because the world will never take my heart
    Though you try, you'll never break me
    We want it all, we wanna play this part


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    http://www.quizlet.nl/stories/141224/from-fairytale-to-hell-and-back--harry-edward-styles/


    To perform on stage is fun.

    That's what most people think.

    It's true.

    But if you can't handle the pressure anymore

    and you go the wrong way,

    you may make mistakes.

    Huge mistakes.

    And they can change your whole life...





    * One Direction fanfiction
    * One Direction bestaat
    * Written and spoken in Dutch
    * By Directionx and Ashtonnator
    * 12+










    Life is nothing but a competition to be the criminal rather than the victim.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.



    Summer is een vrolijk meisje die alles haalt uit haar leven. Haar passie zijn haar paarden. Ze rijd op top niveau, maar het liefst rijd ze buiten in de wildernis met haar paard. Dan wordt ze verliefd op hotste jongen van de school. Iedereen doet een moord om het vriendinnetje te zijn van hem. Maar de liefde is wederzijds. Ze zijn onafscheidelijk van elkaar. Hij word haar trouwe supporter tijdens haar wedstrijden en zij zijn grootste fan. Haar gelukkig leventje stop plots. Ze krijgt een ongeluk en wordt kunstmatig in coma gehouden. Haar geest loopt vrij rond en ziet haar geliefde, ouders en vrienden. Maar zij zien haar niet. Zal ze het overleven? Zal ze bij hem blijven


    “So many books, so little time.”

    Ava Maandag


    Als Ava Maandag te horen krijgt dat ze zoiets onwerkelijks als toverkracht bezit, is dat natuurlijk een enorme schok voor haar. Vooral als haar de vraag wordt gesteld of ze na de zomer op Noordtranerdorps Hoge School voor Beginnende Magieontwikkeling wil verblijven. Haar antwoord is uiteindelijk "ja". Zo ontketent ze iets dat ze van tevoren nooit had kunnen bedenken. Ze betreedt een wereld waar een oorlog op het punt staat te beginnen, waar een charmante, mysterieuze man rondloopt die tot overmaat van ramp haar leraar is, waar ze ontdekt wat voor leugens haar altijd zijn verteld over haar familie... Een wereld die ze misschien beter achter zich had kunnen laten.

    genre: OP, romantiek, drama, fantasie

    - ik ben slecht in summary's, net als de meeste mensen
    - ik ben dit verhaal drie jaar geleden begonnen, toen ik zelf vijftien was, maar heb het zodanig aangepast dat het íets volwassener is, ook al klinkt de summary niet zo.
    - ik heb 191 a4-tjes vol, dus je hoeft niet bang te zijn dat ik snel stop
    - ik hou van lekker veel drama^


    - Cromulent